Og³oszenie z dnia 2022-06-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00227490/01 - Wynik z dnia 2022-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont komunalnego lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Bia³ogardzie przy ul. Plac Wolno¶ci 18/11
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ZGKiM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385254452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kardyna³a Wyszyñskiego 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3579800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zgkim@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bipzgkim.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont komunalnego lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Bia³ogardzie przy ul. Plac Wolno¶ci 18/11
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1ec9e2d5-e706-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00199906
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00110490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Bia³ogardzie przy ul. Plac Wolno¶ci 18/11
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bipzgkim.bialogard.info/index.php?id=2874093.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
zamowienia.zgkim@bialogard.info
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP . Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal ePUAP: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal ePUAP.pdf oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego egulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± t ego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub nr referencyjnym postêpowania: ZKZP.261.18.2022
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia.zgkim@bialogard.info
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e mail: zamowienia.zgkim@bialogard.info
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r.
poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e korespondencja wys³ana przez Zamawiaj±cego na adres e mail, podany przez
Wykonawcê, zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci z tytu³u nieotrzymania przez Wykonawcê informacji zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcê w ofercie np. b³êdnego adresu lub adresu poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): opisany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZKZP.261.18.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania m.in.:
a) bran¿a budowlana – roboty rozbiórkowe m.in.: (pieców kaflowych, pod³óg drewnianych, posadzek z p³ytek, ¶cianki dzia³owej, odbicie tynków wewnêtrznych), wzmocnienia jednostronne belek stropowych, ok³adzin sufitów na rusztach aluminiowych oraz ¶cian na klei gipsowy p³ytami gipsowo-kartonowymi, wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej wraz z o¶cie¿nicami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniu ³azienki, na ca³ej powierzchni mieszkania przykrêciæ do pod³óg p³ytê OSB, w ³azience oraz kuchni wykonaæ posadzki z p³ytek terakotowych, w pokojach po³o¿yæ panele pod³ogowe wraz z listwami przy¶ciennymi, licowanie ¶cian p³ytkami ceramicznymi pomieszczenia ³azienki oraz w kuchni fartuch na ¶cianie za zlewozmywakiem i kuchenk±, tynkowanie ¶cian i sufitów oraz malowanie ca³ego lokalu
b) bran¿a hydrauliczna – demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ sanitarnych, wykonanie nowej instalacji wodno- kanalizacyjnej wraz z podej¶ciami, monta¿ umywalki wraz z bateri±, zlewozmywaka na szafce wraz z bateri±, kabiny prysznicowej wraz z bateri± oraz toalety typu „kompakt”, wykonanie wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej
c) bran¿a elektryczna – wymiana instalacji elektrycznej oraz wewnêtrznej linii zasilaj±cej, monta¿ nowej rozdzieli wraz zabezpieczeniami, monta¿ gniazd instalacyjnych, wy³±czników, gniazd wtykowych, monta¿ opraw o¶wietleniowych, monta¿ pieca dwufunkcyjnego elektrycznego, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego (przed³o¿enie protoko³u ze sprawdzenia skuteczno¶ci ochrony p.pora¿eniowej instalacji elektrycznej obwodów i urz±dzeñ)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegaj±c± na remoncie, budowie lub przebudowie lokali mieszkalnych b±d¼ budynków na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 40 000,00 PLN brutto ka¿da.
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej nastêpuj±cymi osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia:
b.1) jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika Budowy posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, lub inne odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony Formularz oferty – wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ;2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy);
5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach:1) wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany terminu realizacji umowy o tak± ilo¶æ dni, w jakiej wyst±pi³y wskazane okoliczno¶ci oraz usuwanie ich skutków, w zwi±zku z:
a) konieczno¶ci± wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
b) dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
c) nieterminowym, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiaj±cego terenu budowy Wykonawcy,
d) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
f) innymi okoliczno¶ciami niepowsta³ymi z winy Wykonawcy (m.in. konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych; konieczno¶ci± wykonania robót przez innego Wykonawcê w miejscu wykonywania prac budowlanych),
g) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
2) zmiany osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy wymiana ta bêdzie spowodowana przyczynami losowymi, niezale¿nymi od Wykonawcy, a le¿±cymi po stronie tych osób. Osoby zastêpuj±ce osoby wskazane w ofercie przetargowej musz± spe³niaæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ,
3) zwiêkszenia liczby osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy zmiana ta bêdzie konieczna do prawid³owego (np. terminowego) wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazane osoby musz± spe³niaæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia robót lub wprowadzeniem robót zamiennych. Wykonawca wykona wycenê robót wynikaj±c± ze zmiany sposobu prowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± wskazan± poni¿ej, przy zastosowaniu nastêpuj±cych czynników cenotwórczych wskazanych w dostêpnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetobud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcê wymaga akceptacji Zamawiaj±cego):
a) stawka roboczogodziny „R” – ¶rednia dla woj. zachodniopomorskiego,
b) koszty po¶rednie „Kp” – ¶rednie dla woj. zachodniopomorskiego,
c) zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp) – ¶rednie dla woj. zachodniopomorskiego,
d) ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.,
e) nak³ady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych KNR,
3. Wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê wniosku wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dokumentami potwierdzaj±cymi wp³yw zmian, o których mowa w ust. 2, na wynagrodzenie Wykonawcy.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 2, zostan± wprowadzone aneksem, który bêdzie obowi±zywa³ od dnia jego podpisania i bêdzie obejmowa³ wyrównanie za okres od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w ust. 2, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia z³o¿enia wniosku, o którym mowa w ust. 3.
5. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Bia³ogardzie w roku 2025 z podzia³em na 6 zadañ.
- Dostawa paliw ciek³ych dla sprzêtów i pojazdów Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie w 2025 roku.
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych z podzia³em na dwa zadania: 1 : ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania 2 : ¦wiadczenie ca³odobowych us³ug opiekuñczych w mieszkaniu wytchnieniowym"
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papie¿a Jana Paw³a II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostk± Ratowniczo-Ga¶nicz± w K³odzku" ETAP III
- Dostosowanie dwóch klatek Budynku Rotacyjnego do wymogów ekspertyzy PPO¯ oraz ich remont wraz z wymian± balustrad.
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" prac budowlanych w trzech sanitariatach w budynku Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarno¶ci 81
- Przebudowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciep³ej wody u¿ytkowej w budynku przy ul. Przetocznej 9 w Gdañsku.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.