eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" prac budowlanych w trzech sanitariatach w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81



Ogłoszenie z dnia 2024-12-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” prac budowlanych w trzech sanitariatach w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” prac budowlanych w trzech sanitariatach w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy al. Solidarności 81

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a85c2051-22f0-4de4-8702-5d897da0316a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213240/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa obiektu Al.. Solidarności 81 w zakresie saniariatów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a85c2051-22f0-4de4-8702-5d897da0316a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu
korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk "dodaj załącznik”). W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) - dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub - dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny). Informacje, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporządza w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do Formularza do komunikacji, w sposób umożliwiający ustalenie tożsamości osoby przekazującej. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa – Wojewoda
Mazowiecki z siedzibą przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie. Można się z nim
kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, poprzez elektroniczną skrzynkę
podawczą :/t6j4ljd68r/skrytka, poprzez e-mail: info@mazowieckie.pl.
telefonicznie: 22 695-69-95.
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt:
iod@mazowieckie.pl lub listownie: Mazowiecki Urząd Wojewódzki
w Warszawie, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.
1.3. Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy.
1.5. Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz uzyskania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych (jeżeli dane były pozyskane na podstawie
wyrażenia zgody);
d) prawo do przenoszenia danych;
e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym odrębne
przepisy mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub
naszym inspektorem ochrony danych.
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uznacie Państwo, że
przetwarzamy państwa dane niezgodnie z prawem.
1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
1.7. Nie przetwarzamy Pani/Pana danych w sposób zautomatyzowany, w tym formie profilowania.
1.8. Nie przekazujemy Pani/Pana danych do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych
1.9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem stawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOU-V.272.53.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Inwentaryzacja pomieszczeń objętych umową;
2) Sporządzenie projektu technicznego, aranżacji wnętrz;
3) Skucie istniejących płytek ściennych;
4) Skucie istniejących płytek podłogowych;
5) Usunięcie istniejącej armatury i baterii;
6) Naprawa posadzki lub wykonanie wylewki samopoziomującej;
7) Malowanie – mycie ścian, gruntowanie, naprawa ścian, likwidacja pęknięć,
gruntowanie, gładzenie, malowanie dwukrotne ścian;
8) Czyszczenie i malowanie parapetów;
9) Malowanie sufitów;
10) Położenie płytek na podłodze;
11) Wkucie rurek w ścianę w sanitariacie nr 3;
12) Położenie płytek na ścianie;
13) Wymiana drzwi w kabinach;
14) Wymiana drzwi w korytarzu do sanitariatu nr 3;
15) Wymiana oświetlenia;
16) Wymiana baterii i armatury;
17) Wymiana dozowników;
18) Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych;
19) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ (Program Funkcjonalno-Użytkowy) oraz PPU stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45431100-8 - Kładzenie terakoty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45431200-9 - Kładzenie glazury

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45454100-5 - Odnawianie

45442100-8 - Roboty malarskie

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena
2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

7.1.8.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie co
najmniej dwa zamówienia porównywalne z pracami budowlanymi
polegającymi na remoncie, przebudowie, budowie w budynku użyteczności
publicznej1 w zakresie sanitariatów o wartości co najmniej 90 000,00 zł
każda z nich, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składani
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
7.1.8.2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje
co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót budowlanych,
która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów z zgodnie
z przepisami Prawa budowlanego, posiada wpis na liście członków izby
samorządu zawodowego oraz wykaże się co najmniej 12 miesięcznym
doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika
budowy/robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie
konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
9.1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
9.1.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust 1 ustawy UOBN z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2024 poz. 507 ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5a do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.4. wykazu robót budowlanych, w którym Wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia porównywalne z pracami budowlanymi polegającymi na remoncie, przebudowie, budowie w budynku użyteczności publicznej w zakresie sanitariatów o wartości co najmniej 90 000,00 zł każda z nich, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy roboty zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych,
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
- jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
9.1.5. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 7.2 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie. Powyższe zasady stosuje się również w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Każdy z wykonawców musi samodzielnie wykazać, że nie zachodzą wobec
niego przesłanki wykluczenia z postępowania określone w:
- art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy;
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia jest określony w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, o możliwości przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej przy al. Solidarności 81 w Warszawie, wejście F, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym, który jest przedmiotem zamówienia.
2. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w następujących terminach
i lokalizacji:
- 19 grudnia 2024 godz. 10:00 przy al. Solidarności 81 w Warszawie, wejście F
- 8 stycznia 2025 godz.10:00 przy al. Solidarności 81 w Warszawie, wejście F

Szczegółowe informacje w zakresie wizji lokalnej opisane w punkcie 4.12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.