eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceŚwiadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z pedagogiem



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z pedagogiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060710918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 2b

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp.belzyce@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://poradnia-belzyce.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z pedagogiem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96160e03-3a64-48e0-a3a3-5e6129523149

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033055/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zajęcia specjalistyczne z programu "Za Życiem" - zajęcia z pedagogiem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96160e03-3a64-48e0-a3a3-5e6129523149

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja
między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zazyciem@powiat.lublin.pl (z wyłączeniem składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
- szczegółowe informacje - roz. IX (OGRANICZONE POLE TEKSTOWE)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przetwarzanie danych osobowych z w związku z przeprowadzeniem postępowania odbywać się będzie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „rozporządzenia 2016/679”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jej realizacji, przechowywania dokumentacji postępowania (protokołu postępowania z załącznikami) na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji do archiwum a następnie jej zbrakowania.
2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXXVI Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie postępowania, zawarcie oraz realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
4. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
5. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
6. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
7. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
9. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
10. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ww. ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679.
11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bełżycach,
szczegółowe informacje roz. XXXVII. (OGRANICZONE POLE TEKSTOWE)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PBE.ADM.261.10.2025.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 poz. 750 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz. U. z 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie
od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz osób zakwalifikowanych w z zakresie części pn. zajęcia z pedagogiem, zgodnie z opisem zamówienia.
Adresatami Programu są dzieci od 0 roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,
u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN
z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 15.12.2025 r.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 150 godzin.
Zakres obowiązków pedagoga:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku
i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania z realizacji zajęć.
Ponadto:
a) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku ww. opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
b) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
w kontaktach z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy
z dzieckiem,
c) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
d) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
e) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno- rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
f) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
g) Prowadzenie następującej dokumentacji:
a) indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie
do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
b) indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
c) rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
d) miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia 2025 r. zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium – 60% (60 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
a) Lcena – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin – cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C – cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
1) znaczenie kryterium – 40% (40 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
Zamawiający ustalił minimalne wymagane doświadczenie dla potwierdzania spełniania warunku w zakresie dotyczącym zdolności zawodowej w rozdziale XVI. 2. c) SWZ. Warunek ten wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia. W ramach kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia” (D) oceniane będzie dodatkowe doświadczenie w pracy z niepełnosprawnymi dziećmi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia wyrażone w latach.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, że osoba posiada doświadczenie większe niż minimalne wskazane w warunku udziału w postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
1) doświadczenie wynoszące 2 lata – 0 pkt
2) doświadczenie wynoszące powyżej 2 lat do 3 lat – 10 pkt,
3) doświadczenie wynoszące powyżej 3 lat do 4 lat – 20 pkt,
4) doświadczenie wynoszące powyżej 4 lat do 5 lat – 30 pkt,
5) doświadczenie wynoszące powyżej 5 lat do 6 lat – 40 pkt.
UWAGA.
1. Doświadczenie objęte kryterium oceny ofert będzie ocenianie na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2.1 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert. W przypadku wskazania okresu doświadczenia poniżej wymaganego minimalnego okresu tj. 2 lat, lub niewypełnienia załącznika nr 2.1 do SWZ w tym zakresie – oferta nie będzie podlegała ocenie – zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 poz. 750 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz. U. z 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz osób zakwalifikowanych w zakresie części pn. zajęcia z pedagogiem, zgodnie z opisem zamówienia.
Adresatami Programu są dzieci od 0 roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,
u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN
z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 15.12.2025 r.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 150 godzin.
Zakres obowiązków pedagoga:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku
i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania z realizacji zajęć.
Ponadto:
a) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku ww. opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
b) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
w kontaktach z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji
na te zachowania,
- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy
z dzieckiem,
c) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
d) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
e) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno- rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
f) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
g) Prowadzenie następującej dokumentacji:
a) indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
b) indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
c) rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
d) miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia 2025 r. zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium – 60% (60 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
a) Lcena – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin – cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C – cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
1) znaczenie kryterium – 40% (40 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
Zamawiający ustalił minimalne wymagane doświadczenie dla potwierdzania spełniania warunku w zakresie dotyczącym zdolności zawodowej w rozdziale XVI. 2. c) SWZ. Warunek ten wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia. W ramach kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia” (D) oceniane będzie dodatkowe doświadczenie w pracy z niepełnosprawnymi dziećmi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia wyrażone w latach.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, że osoba posiada doświadczenie większe niż minimalne wskazane w warunku udziału w postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
1) doświadczenie wynoszące 2 lata – 0 pkt
2) doświadczenie wynoszące powyżej 2 lat do 3 lat – 10 pkt,
3) doświadczenie wynoszące powyżej 3 lat do 4 lat – 20 pkt,
4) doświadczenie wynoszące powyżej 4 lat do 5 lat – 30 pkt,
5) doświadczenie wynoszące powyżej 5 lat do 6 lat – 40 pkt.
UWAGA.
1. Doświadczenie objęte kryterium oceny ofert będzie ocenianie na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2.1 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert. W przypadku wskazania okresu doświadczenia poniżej wymaganego minimalnego okresu tj. 2 lat, lub niewypełnienia załącznika nr 2.1 do SWZ w tym zakresie – oferta nie będzie podlegała ocenie – zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 poz. 750 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz. U. z 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz osób zakwalifikowanych
w zakresie części pn. zajęcia z pedagogiem, zgodnie z opisem zamówienia.
Adresatami Programu są dzieci od 0 roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej,
u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN
z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 15.12.2025 r.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.
Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 150 godzin.
Zakres obowiązków pedagoga:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku
i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania z realizacji zajęć.
Ponadto:
a) Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku ww. opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
b) Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
- udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych
w kontaktach z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami
i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji
na te zachowania,
- udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy
z dzieckiem,
c) W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
d) Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
e) Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
• wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
• nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
• nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno- rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
• nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
f) Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
g) Prowadzenie następującej dokumentacji:
a) indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
b) indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
c) rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
d) miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia 2025 r. zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium – 60% (60 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
a) Lcena – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin – cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C – cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
1) znaczenie kryterium – 40% (40 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
Zamawiający ustalił minimalne wymagane doświadczenie dla potwierdzania spełniania warunku w zakresie dotyczącym zdolności zawodowej w rozdziale XVI. 2. c) SWZ. Warunek ten wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia. W ramach kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia” (D) oceniane będzie dodatkowe doświadczenie w pracy z niepełnosprawnymi dziećmi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia wyrażone w latach.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, że osoba posiada doświadczenie większe niż minimalne wskazane w warunku udziału w postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
1) doświadczenie wynoszące 2 lata – 0 pkt
2) doświadczenie wynoszące powyżej 2 lat do 3 lat – 10 pkt,
3) doświadczenie wynoszące powyżej 3 lat do 4 lat – 20 pkt,
4) doświadczenie wynoszące powyżej 4 lat do 5 lat – 30 pkt,
5) doświadczenie wynoszące powyżej 5 lat do 6 lat – 40 pkt.
UWAGA.
1. Doświadczenie objęte kryterium oceny ofert będzie ocenianie na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2.1 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert. W przypadku wskazania okresu doświadczenia poniżej wymaganego minimalnego okresu tj. 2 lat, lub niewypełnienia załącznika nr 2.1 do SWZ w tym zakresie – oferta nie będzie podlegała ocenie – zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy część I-III
Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która powinna posiadać:
a) kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela i kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (§ 15 ust. 4 pkt 1 i 3 Rozporządzenia MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289),
b) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki,
c) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi bądź zagrożonymi niepełnosprawnością w wieku od 0 do 7 roku życia.
Uwaga:
1. Wymagane doświadczenie należy obliczyć tylko za okresy faktycznego świadczenia usługi w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia. Dublujące się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko jednokrotnie, czyli okresu pracy przy wykonywaniu dwóch zadań w tym samym czasie nie można podwójnie wliczać do okresu doświadczenia.
2. W przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia równoważne do wyżej wskazanych zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach. Zamawiający dopuszcza osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,
2. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi, wykonywanej wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
10. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzory oświadczeń podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowią odpowiednio Załącznik nr 7 i Załącznik nr 8 do SWZ.
Oferta musi zawierać także załącznik nr 2.1 do SWZ stanowiący integralną część treści oferty, zawierający informacje niezbędne do przyznania punktów w kryterium oceny ofert.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego
z odrębnych przepisów,
b) zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy
w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej.
2. Zmiany umowy można wprowadzić na zasadach określonych art. 454 i 455 ustawy PZP.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 09:40

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 09:50

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z
2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy
wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie
zaprasza go do złożenia oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub, nie zaprasza go do negocjacji, a
także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia
publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.