Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146219/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00161341/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Piaseczno”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arkadiusz.kubosz@maximus-broker.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10686931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Piaseczno”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9dacad-7c26-4d92-a1f2-3e667e0b96cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.28/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zamówienia:Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 118250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zamówienia:Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenia autocasco,
Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
Ubezpieczenia Assistance
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 58250 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171572,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160184 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS 0000023648
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE "WARTA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE "WARTA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160184 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-11 do 2026-04-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129050,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS 0000271543
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-11 do 2026-04-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4237 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5622 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4237 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saltus Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS 0000117377
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALTUS TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
jakie przetargi wygrała firma
SALTUS TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4237,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-31INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- Zakup urządzeń i oprogramowania " Cyberbezpieczny Samorząd"
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno
- Wymiana stolarki okiennej w Przystanku Muzyki.
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grębów wraz z jej jednostkami organizacyjnymi
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Ubezpieczenie majątku Gminy Szczytna od ryzyka powodzi
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów INNEKO sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Przasnysz
- Ubezpieczenie Gminy Tychowo
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.