Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb60681a-3ec7-4346-bce3-fc49312ae5c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/206997/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/206997/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem podanym w pkt. 1.1.3 SWZ, zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie
następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W
uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może
trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego
na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Pozostałe informacje w części I punkt 3 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA
PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 31/WZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów.
Planowana ilość płotków (wygrodzeń trawników): 225 mb
OPIS TECHNICZNY:
1. Opis
Płotki stanowią element niskiego wygrodzenia do stosowania na obszarze trawników i skwerów zielonych. Składa się ze słupków stalowych o wysokości całkowitej 60cm i dwóch poprzeczek pomiędzy nimi z rur stalowych. Rozstaw słupków maksymalnie do 150cm. Mocowanie słupków w gruncie w fundamencie betonowym.
2. Konstrukcja słupka
Konstrukcja słupka składa się z rur stalowych ø 82,5x5mm i ø 70x3,5mm łączonych za pomocą spawania. Jako zwieńczenie słupka zaprojektowano kulę stalową toczoną średnicy ø 70mm. Słupki zaprojektowano w dwóch wersjach jako środkowe i narożne. W przypadku stosowania słupków pod różnymi kątami należy na etapie produkcji zmienić układ otworów w słupku i mocowań rur dobierając je do odpowiedniego kąta. Połączenia poszczególnych elementów słupka zaprojektowano jako spawane, grubość spoin wg rysunków. Spoiny po spawaniu a przed ocynkowaniem należy oszlifować. Do spodu słupka dospawana rura ø 51x3,6mm.
3. Konstrukcja poprzeczek
Poprzeczki zaprojektowano z rur stalowych ocynkowanych ø 31,8x2mm.
Poprzeczki montowane w słupkach stalowych. Dopuszcza się docinanie z długości poprzeczek na etapie montażu. Nie dopuszcza się łączenia poprzeczek pomiędzy słupkami.
4. Zakotwienie w fundamencie betonowym
• Wykonać otwór w gruncie rodzimym o średnicy ø 250mm wiertnicą mechaniczną lub ręczną. Zalać otwór mieszkanką betonową C15/20 (B-20).
• Obsadzić słupek z prętem kotwiącym ø 10.
• Wibrować beton wibratorem wgłębnym.
• Wypoziomować słupek.
• Obsadzić słupek.
5. Ochrona antykorozyjna
• Słupek zabezpieczyć poprzez cynkowanie ogniowe - grubość powłoki 70µm.
• Na poprzeczki stosować rury ocynkowane.
• Dodatkowo pomalować słupek (bez dolnej rury ø 51mm) i poprzeczki proszkowo grubość powłoki 150 µm.
• Cynkowanie wykonać zgodnie z normą PN-EN ISO 1461. Malowanie proszkowe wykonać zgodnie z normą PN-EN 287-1:2004.
UWAGA! SŁUPEK ZE ZWIEŃCZENIEM POWINIEN STANOWIĆ NIEROZERWALNĄ CAŁOŚĆ. NIEDOPUSZCZALNE JEST UMOCOWANIE ZWIEŃCZENIA ZE SŁUPKIEM ZA POMOCĄ TAŚM, NITÓW ITP.
ZAKRES PRAC OBEJMUJE:
1. dostawę poszczególnych elementów płotka do zieleńców - wg opisu technicznego jw. oraz opisu na załączonym rysunku;
2. wyznaczenie z udziałem przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego miejsc
w terenie, na których będą montowane wygrodzenia;
3. przygotowanie terenów do montażu słupków (tj. usunięcie wszystkich odpadów kolidujących z wykonaniem prac m.in. kamieni, szkła, metali, gruzu i innych odpadów pobudowanych);
4. montaż i fundamentowanie słupków;
5. wymianę wyznaczonych przez Zamawiającego elementów istniejących płotków lub całych płotków do 50mb (wraz z wywiezieniem i usunięciem starych płotków);
6. montaż poprzeczek,
UWAGA! DLA WYGRODZEŃ MONTOWANYCH NA PASACH ZIELENI WZDŁUŻ DRÓG GMINNYCH, POWINNA BYĆ ZACHOWANA MINIMALNA ODLEGŁOŚĆ O,5 M OD SKRAJNI DROGOWEJ.
UWAGA! ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA 5% MARGINESU ODSTĘPSTWA OD WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH, KTÓRE ZOSTAŁY WSKAZANE W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
POWYŻEJ (DOT. WYSOKOŚCI, PRZEKROJU, GRUBOŚCI ŚCIANKI SŁUPKA ORAZ PRZEKROJU, GRUBOŚCI ŚCIANKI POPRZECZKI) PRZY CZYM POZOSTAŁE WYMAGANIA DOT. WYGLĄDU, MONTAŻU WW. ELEMENTÓW POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN.
WYKONAWCA UDZIELI 24 - MIESIĘCZNEJ GWARANCJI NA ZAMONTOWANE ELEMENTY WYGRODZEŃ (TJ. SŁUPKI I POPRZECZKI) ORAZ FUNDAMENTOWANIE SŁUPKÓW, LICZĄC OD DATY PROTOKOLARNEGO ODBIORU PRAC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ,
- Szczegółowy opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu umowy - Załącznik nr 3a do SWZ,
- Spis terenów do wygrodzenia- Załącznik nr 3b do SWZ,
- Formularz cenowy ofertowy - Załącznik nr 3c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928310-4 - Ogrodzenia ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiający przyjął następujące kryterium oceny ofert: „Cena brutto” – waga 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ;
c) Formularz cenowy ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3c do SWZ;
Uwaga! Formularz cenowy ofertowy, stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Nie załączenie Formularza cenowego ofertowego do oferty będzie skutkowało jej odrzuceniem. Niewypełnienie wszystkich pozycji Formularza cenowego ofertowego jak również dodanie lub zmiana jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SWZ. Wykonawca składając ofertę potwierdza, że oferowany przedmiot spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie oraz standardach technicznych wykonania przedmiotu umowy, stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ.
d) w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/206997/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Zdzisława Jarosz – kierownik w Wydziale Ochrony Środowiska, tel. 22 443 72 59
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Katarzyna Bębenek – podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych,
tel. 22 443-71-44
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane
w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz.
507 t.j.).
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby
dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.