Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090666/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00096417/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00100131/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00110251/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ec17e09-a929-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ec17e09-a929-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022993/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sali sportowej przy SP w Nowej Wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.2023.A.K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej z łącznikiem, w którym zlokalizowane będą szatnie, sanitariaty, stołówka z kuchnią i pomieszczenia magazynowe w miejscowości Nowa Wieś 36, na działce nr 96, 63 - 708 Rozdrażew. Kategoria budynku XV.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z projektem budowlanym budowy sali sportowej z łącznikiem, w którym zlokalizowane będą szatnie, sanitariaty, stołówka z kuchnią i pomieszczenia magazynowe.
Budynek jednokondygnacyjny (parterowy), niepodpiwniczony.
Budynek o konstrukcji żelbetowej, murowanej i drewnianej. Fundamentowanie bezpośrednie (ławy i stopy fundamentowe żelbetowe). Ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne budynku murowane z bloczków wapienno - piaskowych ze słupami żelbetowymi. Nad częścią sanitarno - techniczną zaprojektowano stropodach jednospadowy prefabrykowany typu SPK 20 pokryty styropapą spadkową. Nad salą gimnastyczną zaprojektowano dach jednospadowy o konstrukcji prefabrykowanej drewnianej klejonej, pokryty płytą warstwową dachową. Na dachu instalacja fotowoltaiczna. Wykonanie instalacji elektrycznej i sanitarnej.
3. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji:
1. Dokumentacja projektowa załącznik nr 8 do SWZ
2. Szczegółowe Specyfikacje techniczne załącznik nr 9 do SWZ
3. Przedmiar robót załącznik nr 10 do SWZ
4. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określają projekty wykonawcze oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót załączone do SWZ stanowią opracowanie wtórne w stosunku do projektów budowlanych. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią jedynie funkcję pomocniczą.
Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
5. Główne elementy planowanych do wykonania robót:
1) Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych,
2) Wyposażenie sali sportowej, kuchni, stołówki i szatni,
3) Wykonanie podłogi sportowej w sali,
4) Instalacja fotowoltaiczna na dachu sali sportowej
5) Zagospodarowanie terenu,
6) Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne,
7) Instalacja odgromowa i uziemiająca,
8) Okablowanie strukturalne, CCTV,
9) Instalacja centralnego ogrzewania
10) Instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej
11) Instalacja wentylacji,
12) Zewnętrzne instalacje wod – kan,
UWAGA - prace będą prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie użytkowanej Szkoły Podstawowej.
6. Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Szczegółowe opisanie rozwiązań równoważnych zawarte jest w Rozdz. III opis przedmiotu zamówienia ust 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5404157,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8319947,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5404157,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH NAWROT SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211872867
7.3.3) Ulica: brak
7.3.4) Miejscowość: Budy 55
7.3.5) Kod pocztowy: 63-708
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5404157,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.