eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Ochrona mienia.



Og³oszenie z dnia 2021-10-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Ochrona mienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8517 400

1.5.8.) Numer faksu: 74 8517 437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-552f1364-fe71-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00200229

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003885/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Ochrona mienia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00149833/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EA/24/TPBN/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 887000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie ochrony osób i mienia Szpitala „Latawiec” w ¦widnicy
Zamawiaj±cy Zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania us³ugi w zakresie:
I. Zakres us³ug i obowi±zki Wykonawcy:
1. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y ochrona osób i mienia.
2. Obsada portierni przez Wykonawcê:
- jednoosobowa w godz. od 6:00 do 14:00 we wszystkie dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku (Zamawiaj±cy w tym przedziale czasowym zatrudnia 1 pracownika we wszystkie dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku ),
- dwuosobowa w godz. od 6:00 do 14:00 w soboty, niedziele i ¶wiêta,
- dwuosobowa w w godz. od 14:00 do 6:00 we wszystkie dni robocze, soboty, niedziele i ¶wiêta.
3. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y w szczególno¶ci:
a) wykonywanie czynno¶ci zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony osób i mienia z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci,
b) chronienie przed utrat± zdrowia lub ¿ycia pacjentów, osób odwiedzaj±cych oraz pracowników Szpitala,
c) interweniowanie wobec osób zak³ócaj±cych porz±dek publiczny,
d) niezw³oczne informowanie upowa¿nionych pracowników Zamawiaj±cego o wszelkich zaistnia³ych zdarzeniach na chronionym terenie, jak zagro¿enie po¿arowe i inne zagro¿enia kryzysowe,
e) wykonywanie czynno¶ci dozoru poprzez obs³ugê istniej±cych systemów kontrolnych
i zabezpieczaj±cych,
f) patrolowanie obiektów oraz terenu z zadaniem sprawdzenia zamkniêcia poszczególnych pomieszczeñ, kontroli zabezpieczenia drzwi, zamków, stanu szyb i pozosta³ego mienia Szpitala, z zastosowaniem systemu kontroli czasu pracy pracowników ochrony,
g) zamykanie pomieszczeñ i ci±gów komunikacyjnych wskazanych przez przedstawiciela Za-mawiaj±cego,
h) dostarczanie materia³ów do badañ laboratoryjnych z portierni do laboratorium diagnostycznego,
i) prowadzenie ewidencji wydawania i zwrotu kluczy,
j) przestrzeganie instrukcji wewnêtrznych opracowanych dla potrzeb chronionego obiektu,
k) prowadzenie ksi±¿ki s³u¿by – wszystkie wpisy do ksi±¿ki musz± byæ dokonane w sposób czytelny, podpisane czytelnie przez pracownika dokonuj±cego wpisu oraz opieczêtowane piecz±tk± nag³ówkow± Wykonawcy,
l) chronienie obiektu przed w³amaniem i kradzie¿±,
m) wspó³pracowanie z Policj± w sytuacji ujawnienia faktu kradzie¿y, w³amania oraz zatrzymania osób zak³ócaj±cych porz±dek publiczny, w tym zagra¿aj±cych zdrowiu
i ¿yciu pacjentów, osób odwiedzaj±cych oraz pracowników Szpitala,
n) wspó³pracowanie ze Stra¿± Po¿arn± w sytuacjach zagro¿enia po¿arowego,
o) wspó³pracowanie ze Stra¿± Miejsk± w celu zapewnienia porz±dku publicznego oraz w sytuacjach zabezpieczenia mienia,
p) udzielanie informacji na temat pracy poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala oraz ich lokalizacji,
r) obs³uga centrali telefonicznej Szpitala.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 895375,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1334133,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895375,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531596361

7.3.3) Ulica: ul. Starobrzeska 1,

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 895375,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.