Og³oszenie z dnia 2024-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00450049/01 - Wynik z dnia 2024-08-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzm@mzn.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie mieniem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47c48d64-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00387407
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00008006/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47c48d64-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia, który dostêpny jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
mzn@mzn.swidnica.pl .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-NT/3/VI/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
a) rozbiórki elementów budynków mieszkalnych i u¿ytkowych lub obiektów budowlanych,
b) roboty murarsko-tynkarsko-malarskie, w tym zamurowanie otworów w budynkach, naprawa tynków wewnêtrznych i zewnêtrznych, posadzek, kominów i innych elementów, osadzenie drzwiczek spadowych, skucie odspojonych tynków, zabezpieczanie pustostanów, osadzenie oraz typowej stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ¶cian i sufitów, naprawa i zabezpieczenia czê¶ci wspólnych budynku – stropy, podsufitki,
c) roboty ciesielskie, w tym miejscowa naprawa pod³óg na klatkach schodowych, strychach, lokalach mieszkalnych, naprawie poszczególnych elementów schodów, balustrad, miejscowej naprawie stropów itp., wzmocnienia i naprawy miejscowej wiê¼b dachowych,
d) roboty dekarskie, w tym : naprawa obróbek blacharskich i podbitek, wymiana i zabezpieczenie miejscowe pokryæ dachowych,
e) roboty kowalsko-¶lusarskie w tym: drobna naprawa bram metalowych, wykonanie i monta¿ pojedynczych okienek piwnicznych, krat wsypowych, krat i drzwi stalowych, trzepaków, naprawa b±d¼ wymiana samozamykaczy, naprawa lub wymiana zamków itp. z wy³±czeniem napraw g³ównych,
f) naprawa nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z jej osadzeniem, renowacja stolarki zabytkowej oraz drobna naprawa stolarki okiennej i drzwiowej ³±cznie z towarzysz±cymi robotami ¶lusarskimi
i szklarskimi itp.
g) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-29 do 2025-07-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE ( WOD-KAN, GAZ, C.O. )
a) remonty polegaj±ce na naprawie miejscowej instalacji wodno -kanalizacyjnej, gazowej, c.o., udra¿nianie kanalizacji
sanitarnej i deszczowej, lokalizacja i usuwanie nieszczelno¶ci instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania,
udra¿nianie i czyszczenie studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lokalizacja wycieku i nieszczelno¶ci instalacji
gazowych w lokalach mieszkalnych oraz czê¶ciach wspólnych budynków, wymiana uszkodzonych odcinków instalacji i
armatury, odciêcie zasilania do niesprawnych urz±dzeñ odbiorczych: np. piecyków, kuchenek, kot³ów gazowych,
odpowietrzenie grzejników oraz instalacji centralnego ogrzewania, wymiana zaworów grzejnikowych, pomiar temperatur w
lokalach, wymiana grzejników, konserwacja i naprawa pomp, urz±dzeñ i armatury, sprawdzenie instalacji,
b) zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem, a w przypadku zamarzniêcia – jej odmro¿enie, odciêcie zasilania i
zabezpieczenie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i c.o. w budynkach i w ich obrêbie,
c) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych
bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od
pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-29 do 2025-07-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 – ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE
a) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznych (WLZ) klatek schodowych,
b) wymiana elementów instalacji o¶wietleniowej klatek schodowych, piwnic, strychów,
c) naprawa lub wymiana czê¶ci instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych oraz przywrócenie zasilania budynków oraz
lokali mieszkalnych w energiê elektryczn±,
d) konserwacja, uzupe³nienie lub wymiana osprzêtu (np. przyciski, wy³±czniki, lampy, bezpieczniki, zabezpieczenia) w
czê¶ciach wspólnych budynku,
e) odciêcie zasilania instalacji w budynkach wykwaterowanych,
f) sprawdzenie instalacji elektrycznej,
g) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych
bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od
pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-29 do 2025-07-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 - ROBOTY INSTALACYJNE TELETECHNICZNE
a) konserwacja i naprawa instalacji domofonowych,
b) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin, a w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych
bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia niezw³ocznie, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w dni wolne od
pracy i ¶wiêta w godzinach od 12:00 do 18:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-29 do 2025-07-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê winien spe³niaæ warunki w zakresie:a) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek
posiadania takich uprawnieñ,
b) zapewnienia sprawowania nadzoru robót przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe
i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa
Budowlanego, je¿eli zakres robót bêdzie tego wymaga³,
c) posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowanie potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
d) wykonania w ostatnich trzech latach, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym czasie, robót to¿samych z
przedmiotem zamówienia na kwotê ³±czn± nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³, UWAGA ! Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na
wiêcej ni¿ jedno zadanie, to warunek musi byæ spe³niony na ka¿de z nich.
e) znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj. posiadanie wa¿nej polisy
ubezpieczeniowej obejmuj±cej pe³ny okres wykonywanych robót lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00
z³ oraz posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci minimum 50.000,00 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 1.000,00 z³ PLN (s³ownie: jeden tysi±c z³otych)2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97
ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ
uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie
obejmowa³y:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
d) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6
ustawy PZP.
e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium
p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
f) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie
¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma
pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci).
5. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium
wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione.
Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd±
rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
7. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PeKaO SA oddzia³ I w ¦widnicy
52 1240 3464 1111 0010 4779 6145 z dopiskiem „Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez
Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy – Zadanie nr …… .”
8. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze
stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na
rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 7, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem
dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
9. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów
miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto
wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
10. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy PZP.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) je¿eli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiaj±cego (korzy¶æ ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),
2) je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci, których na dzieñ podpisania umowy przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian
przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia,
3) Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub
bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
b) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego;
c) szczególnie niesprzyjaj±cych warunkach atmosferycznych;
d) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wyst±pienia robót nieprzewidzianych w
Og³oszenie nr 2024/BZP 00356793/01 z dnia 2024-06-07
2024-06-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, których realizacja warunkuje prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy.
Podstaw± zmiany wynagrodzenia bêdzie stanowiæ kalkulacja Wykonawcy pozytywnie zweryfikowana przez inspektora
nadzoru lub upowa¿nionego pracownika oraz Zamawiaj±cego.
3. Wykonawca mo¿e dokonaæ zmian osób, pe³ni±cych funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem w³a¶ciwych
kwalifikacji zawodowych.
5. Zmiany w umowie mog± byæ dopuszczone wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê i po akceptacji
Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objêtych Projektem pn."Przysz³o¶æ Rodzin± pisana".
- Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w ¦widnicy
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowi±cego siedzibê Starostwa Powiatowego w ¦widnicy do obowi±zuj±cych przepisów
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespo³u Szkó³ Technicznych w Lubsku"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Czê¶æ I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej 3 budynków przy ul. Staro³êckiej 40 w Poznaniu"
wiêcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.