eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc"Ochrona osób i mienia na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona osób i mienia na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242752883

1.5.8.) Numer faksu: 242755820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona osób i mienia na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b0c2a60-d4f9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031735/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona osób i mienia na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161023/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzAI 281/02/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2832669,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony osób i mienia (terenów, obiektów, urządzeń, mienia ruchomego) w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U. 2021r. poz. 1995) oraz postanowienia Rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1240) polegająca na:
1) świadczeniu w sposób ciągły na terenie skansenu usług ochrony osób i mienia w systemie całodobowym we wszystkie dni tygodnia przez Pracowników ochrony wskazanych w podmiotowych środkach dowodowych założonych przez Wykonawcę w niniejszym przetargu, zapewnienie Pracownikom ochrony wsparcia Grupy interwencyjnej;
2) całodobową obsługę urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych zlokalizowanych w budynku ochrony „B” z obowiązkiem natychmiastowego reagowania na zaobserwowane zaistniałe przypadki;
3) prowadzeniu stałego monitoringu systemu alarmowego obiektów i mienia należących do Muzeum (Skansen, Ratusz, oddział Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu) polegającego na odbiorze sygnałów generowanych w obiektach Muzeum i przesyłanych do centrali monitoringu Wykonawcy oraz w razie potrzeby reakcja Grupy interwencyjnej;
4) konwojowaniu wartości pieniężnych nieprzekraczających 0,5 jednostki obliczeniowej z udziałem pracownika Muzeum.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 9 do SWZ „ SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA”, który stanowi jednocześnie Załącznik nr 2 do Umowy.
3. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 Ustawy, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych oraz wskazuje poniżej kryteria stosowane w celu oceny równoważności :
1) Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, elementy, wskazane w niniejszej SWZ,
2) Zmawiający wskazuje, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w Zał. Nr 9 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga zapewnienie przez Wykonawcę wsparcia Grupy interwencyjnej wskazując, iż czas dojazdu patrolu interwencyjnego od chwili wezwania do:
1) obiektów położonych w granicach administracyjnych Miasta Sierpca (ratusz– pl. Kard. Wyszyńskiego 1, skansen – ul. Narutowicza 64) nie może być dłuższy niż 5 minut,
2) obiektów Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu nie może być dłuższy niż 15 minut.
5. Na mocy z art. 95 Ustawy Zamawiający wymaga w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 1320 ze zm.) wszystkich osób wykonujących czynności dozoru i ochrony wskazane w przedmiocie zamówienia. Osoby te muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Niedopuszczalne jest zatrudnianie pracowników realizujących czynności dozoru i ochrony na podstawie umów cywilnoprawnych, co oznacza, że każda roboczogodzina w ramach realizowanego kontraktu, musi być wypracowana przez pracownika ochrony wyłącznie w ramach stosunku pracy.
6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługę konwojowania oraz Grupy interwencyjnej i samozatrudnionych. Forma zatrudnienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Zgodnie z dyspozycją art. 121 Ustawy Zamawiający informuje o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W tym stanie rzeczy Zamawiający dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie dot. działania Grupy interwencyjnej.
8. Z zastrzeżeniem zawartym w pkt 5.10 SWZ Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia przez Pracowników ochrony podwykonawcy następujących wymagań: wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, posiadania uprawnień do posługiwania się bronią oraz posiadania przez podwykonawcę koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych (i Administracji) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021 r. poz. 1995) lub odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane.
10. Postanowienia dot. podwykonawstwa zawarte są we wzorze Umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ.
11. W pracach będących przedmiotem zamówienia będą uczestniczyć osoby, wskazane w podmiotowych środkach dowodowych, złożonych przez Wykonawcę w toku niniejszego postępowania. Zgodnie z art. 455 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje w toku realizacji Umowy możliwość zmiany składu osobowego wyłącznie za zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem utrzymania liczby wykazanych osób oraz posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień lub kwalifikacji zawodowych.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej obiektów i terenów objętych przedmiotowym postępowaniem. Wykonawca przed złożeniem oferty może wystąpić z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej celem ustalenia terminu wizji. Wniosek należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający nie przewiduje odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie dokonał wizji lokalnej.
13. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ.
14. Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej oraz nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony HUZAR Orzechowski Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761675867

7.3.3) Ulica: Braci Tułodzieckich 25

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.