Og³oszenie z dnia 2025-03-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego w roku 2025 i 2026 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego i SPZZOZ w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SIERPECKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtokrzyska 2A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 2427591 01
1.5.8.) Numer faksu: 24275900 wew. 144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiat.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.sierpc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego w roku 2025 i 2026 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego i SPZZOZ w Sierpcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-117215d7-b197-4378-8c08-3c41893bb717
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00167115
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00022353/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego w 2025/2026 r. dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-117215d7-b197-4378-8c08-3c41893bb7173.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia@gov.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z ,,Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce ,,Komunikacja”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem ,,Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, w zak³adce ,,zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samym dane osobowe podane prze Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi
2. Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Sierpecki ul. ¦wiêtokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
1) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu jest Pani Ewa Oniszczuk, kontakt: email: ido@powiat.sierpc.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.);
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
a) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
a) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego (ONG) dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczutowie oraz dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.
Przewiduje siê zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na olej opa³owy w okresie obowi±zywania umowy, jak ni¿ej: dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 66000 litrów.
. Realizacja zamówienia bêdzie polegaæ na sukcesywnych dostawach oleju opa³owego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczutowie w szacunkowej ilo¶ci 60000 l (oko³o 10 razy w ci±gu roku) oraz do Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu w szacunkowej ilo¶ci 6000 l (2 razy w ci±gu roku). Dostarczony olej opa³owy lekki musi byæ zgodny z norm± PN-C- 96024:2022-12 lub równowa¿n±
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wyko-nawca posiada aktualne zezwolenie (koncesjê) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przyna-le¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonaw-c±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia-³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od in-nego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewi-dencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) odpis zezwolenie (koncesji) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie przewiduje konieczno¶ci, a tym samym nie wymaga przedk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp (o¶wiadczenie ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiega-j±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ) pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elek-tronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym– Za³±cznik nr 2 do SWZ;2) Formularz ofertowy– Za³±cznik nr 1 do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zaso-bów na potrzeby wykonania zamówienia (je¶li dotyczy) – za³±cznik nr 5 do SWZ
Wymagana forma: Zobowi±zanie musi byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania podmiotu zgodnie z jego form± reprezentacji, na zdolno¶ciach którego polega wykonawca, okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej tego podmiotu lub innym dokumencie
- O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wyko-nawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi/dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymaga-ne. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem 6 do SWZ.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
4) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
a) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wy-konawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do re-prezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postê-powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czo-nej do oferty umowy spó³ki b±d¼ uchwa³y.2. Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo.
3. Pe³nomocnictwo sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opa-trzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wyko-nawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o za-mówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapi-ta³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne.
7. W odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej, warunek bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub us³ugi, do których te uprawnienia s± wymagane ( koncesjê na obrót paliwami).
8. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê dokumenty w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej sk³adane przez konsorcjum lub spó³kê cywiln± zostan± ocenione pod k±tem ³±cznego spe³nienia wymagañ zamawiaj±cego przez wystêpuj±cych wspólnie wy-konawców na podstawie z³o¿onych dokumentów.
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub do¶wiadczenia wyko-nawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, wówczas wymagane jest do³±czenie odpowiednio do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy- za³±cznik nr 6 do SWZ.
10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê
11. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówie-nia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamó-wienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zawrze umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie i na zasadach okre¶lonych w art. 308 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê, któremu zostanie udzielone zamówienie o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest do podania wszelkich informacji niezbêdnych do wype³nienia tre¶ci umowy.
4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zani bêd± przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przed³o¿yæ kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5. Je¿eli Wykonawca nie dope³ni ww. formalno¶ci w wyznaczonym terminie, Zamawiaj±cy uzna, ¿e zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy i bêdzie upowa¿niony do zatrzymania wadium na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki ,,Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie po-stêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Z³ó¿ ofertê” system prezentuje oko sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazw± Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzêtu medycznego i komputerowego"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3761W Bia³yszewo - Gozdowo
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Miasto Sierpc wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa oleju opa³owego w roku 2025 i 2026 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego i SPZZOZ w Sierpcu
wiêcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego w roku 2025 i 2026 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego i SPZZOZ w Sierpcu
- DO-1/05.
wiêcej: Oleje opa³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.