Og³oszenie z dnia 2022-06-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00215283/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00226444/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00245010/01 - Wynik z dnia 2022-07-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
na terenie Miasta Z³otoryja
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA Z£OTORYJA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Orl±t Lwowskich 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotoryja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
na terenie Miasta Z³otoryja
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-986ccf20-e76a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00200544
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00099045/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie miasta Z³otoryja
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
ttps://platformazakupowa.pl/zlotoryja3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ttps://platformazakupowa.pl/zlotoryja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Wype³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 i 14 rozporz±dzenia PEiR
(UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE.
L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z pó¼n. zm.) – dalej RODO, informujemy, ¿e:
• Administratorem Danych (AD) osobowych przetwarzanych jest Urz±d Miejski w Z³otoryi oraz Gmina Miejska Z³otoryja, pl. Orl±t
Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja;
• Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw
przys³uguj±cych na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u
Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@zlotoryja.pl;
• Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zawarcia i rozliczenia umowy;
• Podstawy i cele przetwarzania danych:
dane osobowe wykonawcy, który jest osob± fizyczn±: Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z wykonaniem
umowy, a tak¿e podjêcia czynno¶ci niezbêdnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w zwi±zku z obowi±zkiem prawnym
ci±¿±cym na administratorze wynikaj±cym z przepisów ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych w zwi±zku z realizacj± zamówienia,
przepisów o rachunkowo¶ci w celu rozliczeñ, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej, w zwi±zku z obowi±zkiem
ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mog± byæ tak¿e
przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu
administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO),
dane osób dzia³aj±cych w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawc±: Pani/a dane osobowe bêd±
przetwarzane w zwi±zku z realizacj± postanowieñ zawartej umowy, a tak¿e ewentualnego dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO),
• Pani/Pana dane mog± byæ udostêpniane podmiotom i osobom upowa¿nionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym
podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mog± zostaæ tak¿e udostêpnione podmiotom realizuj±cym czynno¶ci
niezbêdne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres trwania umowy, a nastêpnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych
ze wzglêdu na przepisy o rachunkowo¶ci. W przypadku roszczeñ dane bêd± przetwarzane do czasu ich przedawnienia.
• Posiada Pan/i prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych, a tak¿e ich sprostowania (poprawiania). Przys³uguje Pani/u
tak¿e prawo do ¿±dania usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przys³uguje ono
jedynie w sytuacji, je¿eli dalsze przetwarzanie nie jest niezbêdne do wywi±zania siê przez Administratora z obowi±zku prawnego i
nie wystêpuj± inne nadrzêdne prawne podstawy przetwarzania.
• Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO
(uodo.gov.pl).
• Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê
opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporz±dzenia o
ochronie danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Strony umowy zobowi±zuj± siê do:
1) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji otrzymanych i uzyskanych w zwi±zku z wykonywaniem zobowi±zañ wynikaj±cych z
realizacji niniejszej umowy, w szczególno¶ci informacji o stosowanych technicznych i organizacyjnych ¶rodkach bezpieczeñstwa,
2) wykorzystywania informacji jedynie w celach okre¶lonych ustaleniami dokonanymi przez Strony niniejszej umowy,
3) podejmowania wszelkich kroków i dzia³añ w celu zapewnienia, ¿e ¿adna z osób otrzymuj±cych informacje w my¶l postanowieñ
pkt 1 nie ujawni tych informacji, ani ich ¼ród³a, zarówno w ca³o¶ci jak i w czê¶ci stronom trzecim bez uzyskania uprzedniej, wyra¿onej
na pi¶mie zgody strony umowy, od której pochodz± informacje,
4) tego, i¿ w razie w±tpliwo¶ci w przedmiocie kwalifikacji okre¶lonych informacji na potrzeby niniejszej umowy, kwalifikowania tych
informacji jako informacji chronionych zapisami niniejszej umowy,
5) nie sporz±dzania kopii, ani jakiegokolwiek innego powielania, poza uzasadnionymi w prawie przypadkami, informacji otrzymanych
i uzyskanych w zwi±zku z realizacj± niniejszej umowy,
6) tego, i¿ przekazywanie, ujawnianie oraz wykorzystywanie informacji otrzymanych przez Wykonawcê od Zamawiaj±cego bêd±cych
przedmiotem niniejszej umowy nast±piæ mo¿e wobec podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa i w
zakresie okre¶lonym umow±,
7) przestrzegania zasad bezpieczeñstwa, w trakcie czynno¶ci wykonywanych u strony umowy, o których strona ta poinformowa³a,
8) stosowania w³asnych ¶rodków technicznych i organizacyjnych, wobec pracowników w³asnych i podwykonawców, dopuszczonych
do realizacji niniejszej umowy, w celu dochowania tajemnicy informacji.
3. Zobowi±zanie, o którym mowa w ust. poprzednim nie ma zastosowania do:
1) informacji ogólnie dostêpnych i powszechnie znanych,
2) informacji, na których ujawnienie strona umowy, od której pochodz± informacje, wyrazi³a wyra¼n± zgodê na pi¶mie, pod rygorem
niewa¿no¶ci,
3) informacji uzyskanych przez stronê umowy od osób trzecich, o ile takie ujawnienie przez osobê trzeci± nie stanowi naruszenia
powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub zobowi±zañ zaci±gniêtych przez te osoby. Strony umowy zobowi±zane s± do
zachowania w tajemnicy informacji uzyskanych od osób trzecich, które zosta³y mu udostêpnione z naruszeniem wymogów
okre¶lonych w zdaniu poprzednim,
4) udostêpniania informacji na rzecz podmiotów uprawnionych, o ile obowi±zek udostêpniania tych informacji na rzecz tych
podmiotów wynika z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
4. W ramach realizacji umowy nie nast±pi powierzenie przetwarzania danych osobowych, ani udostêpnienie danych osobowych,
poza danymi stron umowy oraz osób bior±cych udzia³ przy realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WGO.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie punktu selektywnej zbiorki odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem
terenu i infrastruktur± towarzysz±c± oraz droga dojazdow± i elementami infrastruktury technicznej oraz dostaw± i monta¿em
pojemników do gromadzenia odpadów – system indywidualnej segregacji odpadów. W punkcie gromadzone bêd± odpady
komunalne selektywnie zbierane, z wy³±czeniem zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zawieraj±cych azbest.
Punkt zbiórki bêdzie realizowa³ odbiór surowców wtórnych i selektywne gromadzenie odpadów w opisanych kontenerach
umieszczonych w wiatach, w zadaszonych boksach, na rega³ach oraz w specjalistycznych pojemnikach w magazynach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie utwardzenie terenu placu manewrowego oraz dróg dojazdowych z kostki betonowej;
2) Wykonanie utwardzenie terenu betonem w miejscach gdzie bêd± ustawione wiaty na kontenery, hale namiotowe, budynki
kontenerowe, boksy zadaszone;
3) Wykonanie nawierzchnia przepuszczalnej (krata z wype³nieniem ziemi± obsian± traw±);
4) Wykonanie dwóch wag zag³êbionych o wym. 3,0x14,0m;
5) Wykonanie odwodnienia terenu poprzez kratki ¶ciekowe i separatory. Odprowadzenie wód do kanalizacji deszczowej
miejskiej;
6) Ustawienie wiaty zadaszonej na kontenery, o wymiarach 4,0x22,5m;
7) Wykonanie zadaszonej rampy o wymiarach zadaszenia 10,8x13,6m;
8) Wykonanie zadaszonych boksów na surowce wtórne, wykonanych z bloków betonowych typu „lego” wraz z ramp±
najazdow±, o wymiarach zewnêtrznych 44,0x6,6m;
9) Ustawienie hali magazynowo-gara¿owej, typu namiotowego obudowanej p³ytami warstwowymi, o wym. 10,0x23,0m;
10) Ustawienie hali typu namiotowego obudowanej p³ytami warstwowymi, na odpady do ponownego u¿ycia
(wielkogabarytowe, ksi±¿ki, odzie¿ itp) o wymiarach 10,0x30,0m;
11) Ustawienie kontenera biurowego z zapleczem socjalnym, prefabrykowanego o konstrukcji z p³yt warstwowych (obiekt
wyposa¿ony w instalacjê wodno-kanalizacyjn±, elektryczn±, grzewcz±);
12) Ustawienie kontenera konferencyjnego z zapleczem socjalnym, prefabrykowanego o konstrukcji z p³yt warstwowych
(obiekt wyposa¿ony w instalacjê wodno-kanalizacyjn±, elektryczn±, grzewcz±);
13) Wykonanie ¶cie¿ki edukacyjno – dydaktycznej;
14) Ustawienie altany drewnianej edukacyjnej;
15) Wykonanie placu zabaw;
16) Wykonanie zbiornika wody "ma³a retencja" o pow. 90m2, zasilanego z dachu budynku konferencyjnego;
17) Wydzielenie miejsca na monta¿ stacji meteorologicznej (pomiar temperatury, wilgotno¶ci, ci¶nienia, opadów, prêdko¶ci i
kierunku wiatru, jako¶ci powietrza);
18) Wykonanie o¶wietlenia terenu i monitoringu;
19) Wykonanie sieci wodoci±gowej z hydrantem oraz przy³±cza wodoci±gowego i zewnêtrznej instalacji wodoci±gowej;
20) Wykonanie przy³±cza kanalizacji sanitarnej oraz zewnêtrznej instalacji kanalizacji sanitarnej;
21) Wykonanie odwodnienia terenu;
22) Wykonanie zewnêtrznej instalacji elektrycznej;
23) Wykonanie zewnêtrznej instalacji teleinformatycznej;
24) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 16,8kWp na zadaszeniu rampy;
25) Ogrodzenie terenu panelami z drutu stalowego ocynkowanego i powlekanego w kolorze zielonym, o wysoko¶ci 1,80 m,
na podmurówce prefabrykowanej z wykonaniem bram wjazdowych;
26) Monta¿ szlabanów wjazdowych;
27) Wykonanie obsadzenia zieleni± ozdobn± i izolacyjn±;
28) Wykonanie trawników;
29) Zaprojektowanie, dostawê, uruchomienie kompleksowego Systemu Indywidualnej Segregacji Odpadów. Systemem
objête zostan± miejsca gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych w zabudowie wielorodzinnej.;
30) Zakup urz±dzeñ mechanicznych do gromadzenia odpadów komunalnych (inteligentne modu³y wyposa¿one w kontrolê
dostêpu, wagi legalizowane, pomiar zape³nienia, CCTV), monta¿u urz±dzeñ na terenie miasta, uruchomieniu urz±dzeñ i
systemu informatycznego (warstwa lokalna) oraz zapewnieniu dostêpu i licencji do warstwy centralnej przez okres
utrzymania i gwarancji.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Czê¶ci III SWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie sk³adowisk odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane w sposób okre¶lony w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u wpostêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.: Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ Wykonawca spe³ni³ warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli:
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania
ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej 2 zamówienia, które obejmowa³y wykonanie robót budowlanych (w
rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm. zwanej dalej
„ustaw± Prawo budowlane”) polegaj±cych na budowie lub przebudowie punktu selektywnej zbiórki odpadów, boksów
¿elbetowych lub wiat o warto¶ci robót budowlanych co najmniej 2 mln z³ brutto.
Za ukoñczone roboty budowlane Zamawiaj±cy uwa¿a roboty, w których obiekt budowlany zosta³ ukoñczony w taki sposób,
¿e stanowi on ca³o¶æ techniczno-u¿ytkow± wraz z instalacjami i urz±dzeniami, dla których wystawiono ¦wiadectwo Przejêcia
lub Protokó³ Odbioru Koñcowego lub Pozwolenie na U¿ytkowanie.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powy¿szy warunek
musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców (nie dopuszcza siê sumowania do¶wiadczenia).
2) Wykonawca dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia:
a) Kierownik Budowy- osoba posiadaj±ca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej
oraz
- do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy (kierownika robót) w wy¿ej wskazanej specjalno¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie spe³nienia warunków zamówienia oraz podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
2) o¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego
za³±cznik 5 do SWZ.
3) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie spe³nienia warunków zamówienia oraz podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego,.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert±.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców.
5) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj±
roboty budowlane lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z
ofert± o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Tre¶æ o¶wiadczenia zawarta jest w za³±czniku do SWZ.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zamówienie, których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejsz±, zobowi±zani s± przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿yæ kopiê umowy
reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian okre¶lono w czê¶ci II SWZ - Wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
3. Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”, tj.:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.
U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³
wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 UOBN.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3 nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy
lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia, o której mowa w ust. 3 na podstawie:
1) Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014
2) Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o
których mowa w art. 1 UOBN
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i czê¶ci ulicy Boles³awa Chrobrego w Z³otoryi".
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku przedszkola na ¿³obek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie p³ytek pod³ogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu, nosz±cym nazwê ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓ£KI LE¦NEJ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡, ROZBIÓRKA ISTNIEJ¡CEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LE¦NEJ W NADLE¦NICTWIE KO¦CIERZYNA
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.