Og³oszenie z dnia 2021-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00273543/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja sali dydaktycznej na specjalistyczne laboratorium komputerowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 537 59 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja sali dydaktycznej na specjalistyczne laboratorium komputerowe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c6267f6b-24f2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00200740
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00128019/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Adaptacja sali dydaktycznej na specjalistyczne laboratorium komputerowe WE
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.umcs.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://pzp.umcs.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://pzp.umcs.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/189-2021/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest adaptacja sali dydaktycznej na specjalistyczne laboratorium komputerowe zlokalizowane po³o¿one na Wydziale Ekonomicznym UMCS przy Placu Marii Curie-Sk³odowskiej 5 w Lublinie.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy
wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, okre¶lony jest w pkt 13
Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki w tym zakresie, tj.:A) do¶wiadczenie:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± przebudowie lub remoncie budynku lub pomieszczeñ w budynku w zakresie bran¿y ogólnobudowlanej i elektrycznej o warto¶ci robót we wskazanym zakresie, nie mniejszej ni¿ - 50 000,00 z³otych brutto*, dla 1 roboty.
Przez warto¶æ jednej roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonanych robót budowlanych w ramach jednej umowy.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
B) kwalifikacje zawodowe:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e i¿ dysponuje osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy**, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej oraz posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót.
** Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333) oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1646).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe), Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Wykazu robót budowlanych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. A SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê robót budowlanych obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Wykonawca powinien podaæ ca³kowit± warto¶æ robót budowlanych oraz podaæ warto¶æ robót budowlanych w zakresie wymaganym warunkiem.
2) Wykazu osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. B) SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê:1) Wype³niony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru formularza oferty.
Do oferty winny byæ do³±czone:
1) Wype³nione o¶wiadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem o¶wiadczeñ, wed³ug wzorów stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – je¿eli Wykonawca bêdzie korzysta³ z takich zasobów.
5) Wype³nione o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 6.4 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem o¶wiadczenia, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ – je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:1) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) SWZ, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ, oraz o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 6.4 ppkt 3) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oddzielnie.
2) O¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. SWZ, formularz oferty, s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza o¶wiadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo wymienione w pkt 6.3 ppkt 5 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ustawy PZP.2. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku wyst±pienia przes³anek zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 ustawy Pzp,
2) powszechnie obowi±zuj±cych przepisów w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy,
3) stawki podatku od towarów i us³ug (VAT); warto¶æ umowy okre¶lona w § 2 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obni¿enia stawki podatku VAT lub podwy¿szeniu w przypadku podwy¿szenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie,
4) zaistnienia przes³anek o których mowa w § 5 ust. 5 niniejszej umowy,
5) wyst±pienia ewentualnych robót zamiennych lub robót zaniechanych zgodnie z § 2 ust. 4 umowy.
3. Zmiany okre¶lone w ust. 2 pkt 1- 4) niniejszego paragrafu, zostan± wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawieraæ kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiana stawki podatku VAT ma wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
5. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
6. Ka¿da ze stron zobowi±zuje siê do powiadomienia drugiej Strony o ka¿dorazowej zmianie osób wskazanych w § 8 ust. 1 i 2 umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-21 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma SmartPzp: https://pzp.umcs.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-19
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkó³ podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie o¶wiaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Us³uga zapewnienia zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przej¶ciach dla pieszych na DK19 na obszarze dzia³ania Rejonu w Miêdzyrzecu Podlaskim z podzia³em na czê¶ci
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzy¿owania z ul. Zbo¿ow± w kierunku granicy miasta o d³ugo¶ci 375,00m oraz pe³nienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobie¿nego o napêdzie elektrycznym dla Pañstwowego Muzeum na Majdanku
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Gara¿u Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Magnuszewie z niezbêdn± infrastruktur± oraz wymian± konstrukcji dachu na istniej±cej czê¶ci budynku gara¿u
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWO¦CI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Juliusza S³owackiego w Bia³ymstoku
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.