eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćZagospodarowanie terenu osiedla ul. Działyńskich w Pakości oraz ulic przyległych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu osiedla ul. Działyńskich w Pakości oraz ulic przyległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Pakość

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525665024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pakosc ; http://bip.pakosc.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu osiedla ul. Działyńskich w Pakości oraz ulic przyległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f6fbf4-b0f0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029908/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie terenu osiedla ul. Działyńskich w Pakości oraz ulic przyległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105772/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2022.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9018853,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
1) budowie sieci kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy Ø200x5.9mm oraz przyłączy kanalizacyjnych z przewodów o średnicy Ø160x4,7 kl.S, łączonych na typowe uszczelki gumowe, studni betonowych Ø1200mm oraz przebudowie istniejącej tłoczni ścieków;
2) budowie kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicach od Ø200x5.9mm do Ø315x9.2mm; studni kanalizacyjnych betonowych Ø1000mm z włazami typu ciężkiego; wpustów deszczowych betonowych z osadnikiem; odwodnień liniowych oraz systemów skrzynek retencyjno – rozsączających;
3) przebudowie ul. Działyńskich oraz ulic przyległych (drogi przy gruntach wsi Ludkowo – droga równoległa do ul. Działyńskich; części ul. Krzyżanowskiego (w zakresie skrzyżowania z drogą przy gruntach wsi Ludkowo); ul. ks. Józefa Kurzawskiego, ul. ks. Wojciecha Kęsickiego, części ul. Mieleńskiej (w zakresie budowy chodnika, utwardzenia pobocza i odbudowy nawierzchni po wykonanych robotach instalacyjnych) oraz ul. Stanisława Szenica); przebudowie skrzyżowań przedmiotowych ulic, przebudowie/ budowie zjazdów i dojść do posesji oraz zatok postojowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11114895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11490000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11114895,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): pegaz90 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DOM-BRUK Domagała Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571695937

7.3.3) Ulica: Niezłomnych 1

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11114895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.