Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno – edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011692096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MOCHNACKIEGO 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-042
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ifps.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.whs.ifps.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
INSTYTUT BADAWCZY
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno – edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1a5df60-2270-4d48-846e-6ec6098b5c0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFPS/22/PZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno – edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79996000-2 - Usługi w zakresie organizowania działalności gospodarczej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
PO WYGAŚNIĘCIU UMOWY I WG POTRZEB4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: OCENA MERYTORYCZNA
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy P. z. p, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:7.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
7.4.1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował wiedzą i doświadczeniem obejmującym co najmniej 3 (trzy) usługi realizowane w ciągu 4 (czterech) lat z czego:
co najmniej jedna powinna dotyczyć państwowego podmiotu leczniczego, kampania o wartości co najmniej 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy) złotych brutto (wartość w okresie do 2 lat kampanii), co najmniej dwie kampanie o wartości co najmniej 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy) złotych brutto (wartość w okresie do 2 lat kampanii) każda powinna dotyczyć podmiotu państwowego lub prywatnego działającego w branży medycznej, co najmniej jedna kampania powinna być o wartości co najmniej 1 000.000,00 (słownie: milion) złotych brutto (wartość w okresie do 2 lat kampanii); Realizacja usług w ciągu 4 lat.
Zamawiający wskazuje, że dana usługa, na którą powoływać się będzie Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia w/w warunku, może dotyczyć jednej lub większej liczby spośród powyższych kategorii.
7.4.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował potencjałem personalnym w postaci przynajmniej 4 osób posiadających następujące, minimalne kwalifikacje:
Osoba Kompetencje minimalne
Specjalista ws. Zarządzania działalnością informacyjno-edukacyjną: minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe,
min. wymagany tytuł zawodowy/ stopień naukowy: magister,
doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji oraz kampanii informacyjno-edukacyjnej
Specjalista ds. zarządzania informacją naukową: minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe,
min. wymagany tytuł zawodowy/ stopień naukowy: doktor habilitowany
minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wsparcia udziału przedstawicieli instytucji naukowych w spotkaniach naukowych.
Specjalista ds. mediów
minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe,
min. wymagany tytuł zawodowy/ stopień naukowy: magister
doświadczenie w pracy w biurze prasowym lub biurze komunikacji instytucji publicznej lub przedsiębiorcy zatrudniającego co najmniej 300 pracowników
Specjalista ds. szkoleń minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na wizji w stacji telewizyjnej
minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń medialnych i wystąpień publicznych
Grafik minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe,
doświadczenie w zakresie współpracy z instytutem badawczym lub inną instytucją naukową
7.4.3. Opisane powyżej osoby winny ponadto dysponować (łącznie – to znaczy jedna z nich lub większa ich liczba łącznie) doświadczeniem we współpracy z co najmniej 4 (czterema) ośrodkami eksperckimi w ciągu ostatnich 3 lat, z czego co najmniej 2 (dwa) ośrodki eksperckie powinny być organizacjami wspierającymi przedsiębiorców, wydającymi analizy ekonomiczne i zabierającymi głos w sprawach z branży medycznej, a 2 (dwa) ośrodki powinny być think-tankami ekonomiczno-społecznymi zabierającymi głos w tematach dot. zdrowia/medycyny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca obowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, a następnie utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy P. z. p., wadium w wysokości (ustalonej na podstawie art. 97 ust. 3 ustawy P. z. p.): 5.250,00 (pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt) złotych.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 2.1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający – Zamawiającego pod adresem: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/ do dnia 06 / 05 / 2025 r. do godz. 09:00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-05
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.