Og³oszenie z dnia 2021-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00256139/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz
Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podleg³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 452-23-00
1.5.8.) Numer faksu: (81) 452-23-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz
Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podleg³ych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-54199c41-20fa-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00201785
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015143/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotycz±ce u¿ycia podpisu elektronicznego zawarte s± w rozdziale IX oraz w rozdziale XII ust. 6 - 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.44.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Bia³ej Podlaskiej:
1) Urz±d Skarbowy w Bia³ej Podlaskiej - ul. Prosta 19, 21-500 Bia³a Podlaska;
2) Lubelski Urz±d Celno-Skarbowym w Bia³ej Podlaskiej i Delegatura Lubelskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Bia³ej Podlaskiej - ul. Celników Polskich 21, 21-500 Bia³a Podlaska.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji bio –
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w Lublinie:
1) Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ; Drugi Urz±d Skarbowy w Lublinie - ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin;
2) Pierwszy Urz±d Skarbowy w Lublinie - ul. S±dowa 5 20-027 Lublin;
3) Trzeci Urz±d Skarbowy w Lublinie - ul. G. Narutowicza 56, 20-016 Lublin;
4) Oddzia³ Celny w Lublinie - ul. Energetyków 20-22, 20-468 Lublin.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji bio –
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci w w Tomaszowie Lubelskim:
1) Urz±d Skarbowy w Tomaszowie Lubelskim - ul. Rolnicza 17 , 22-600 Tomaszów Lubelski;
2) Oddzia³ Celny w Tomaszowie Lubelskim - ul. £aszczowiecka 12 c, 22-600 Tomaszów Lubelski.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do umowy – opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy szacunkowych ilo¶ci odpadów do odbioru, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 25% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci z § 5 ust. 1 umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian i aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.2) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
3) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktyczne ilo¶ci wykonanych us³ug zrealizowanych na podstawie umowy, stanowi±ce iloczyn ceny jednostkowej brutto oferowanej przez Wykonawcê za jeden pojemnik stosownie do rodzaju odpadów komunalnych oraz ilo¶ci faktycznie zrealizowanych odbiorów.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w rozdziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja odbioru frakcji bio –
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie dotycz±cym posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej.Zamawiaj±cy uzna warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej za spe³niony w sytuacji, gdy wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) wpis do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach
(t. j. Dz. U. z 2021 r. poz.888),
b) wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO), prowadzonego przez marsza³ka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) - posiadanie wpisu zostanie zweryfikowane przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej BDO.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz.888)
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty generowany z Platformy e-Zamawiaj±cy wype³niony i podpisany przez wykonawcê,2. O¶wiadczenie wykonawcy, z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¿eli jest ona podpisywana przez osobê inn± ni¿ umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Dokument pe³nomocnictwa powinien okre¶laæ jego zakres.
4. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pe³nomocnictwo powinno obejmowaæ umocowanie do dokonywania iprzyjmowania okre¶lonych czynno¶ci prawnych i faktycznych w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) Do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje siê odpowiednio przepisy dotycz±ce pojedynczego wykonawcy, co w niniejszym postêpowaniu oznacza, ¿e ka¿dy uczestnik wspólnej oferty powinien udokumentowaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg za³±cznika nr 3 do SWZ).
4) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany, jakie Strony chcia³yby wprowadziæ do ustaleñ wynikaj±cych z umowy i nie dotycz± tre¶ci oferty, wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowanych ustaw± Pzp oraz w przypadkach i na warunkach okre¶lonych poni¿ej.2. Zamawiaj±cy przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci lub zaistnienia warunków:
1) zmian dotycz±cych aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego w szczególno¶ci poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê formy prawnej Wykonawcy, itp.,
2) zmiany lub wprowadzenia podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
3) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,
4) zmiany terminu wykonania umowy,
5) zmiany warunków p³atno¶ci,
6) zmian stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy,
7) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
8) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
9) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018 r. o ppk,
10) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego;
11) wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
12) zmiany terminu realizacji umowy na skutek okoliczno¶ci spowodowanych si³± wy¿sz±, rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie mo¿na by³o unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek si³y wy¿szej. Termin realizacji umowy mo¿e w takim przypadku ulec przed³u¿eniu o czas dzia³ania i usuwania skutków si³y wy¿szej.
Dla potrzeb niniejszej umowy, za dzia³anie si³y wy¿szej uwa¿a siê nag³e i gwa³towne zdarzenie, którego wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani te¿ mu zapobiec. Wydarzenia takie mog± obejmowaæ w szczególno¶ci: wojny, po¿ary, powodzie, epidemie (w szczególno¶ci zachorowanie pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy na COVID-19 lub obowi±zek pozostawania ich w kwarantannie), embarga przewozowe, strajki, oficjalne decyzje organów w³adzy pañstwowej, które uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy i nie s± zawinione przez Wykonawcê;
13) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, na które Zamawiaj±cy nie mia³ wp³ywu, a które to przyczyny maj± bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ realizacji przedmiotu umowy.
14) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci gdy obni¿y to koszty wykonywania przedmiotu umowy.
3. Szczegó³owe warunki wprowadzania zmian w umowie opisane s± w za³±czniku nr 4 do SWZ.
4. Pozosta³e zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 2)-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zale¿eæ bêdzie od okoliczno¶ci faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
5. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 2 i 4 wymagaj± zgody obu Stron, z zastrze¿eniem ust. 2 pkt 6.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artyku³ów elektrycznych i hydraulicznych - 2 zadania
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na utrzymaniu czysto¶ci w obiektach nale¿±cych do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie ¯u¿lowym
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Pañstwowego Muzeum na Majdanku
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamo¶ciu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pe³nienie nadzoru autorskiego
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na sprz±taniu, utrzymaniu w porz±dku i czysto¶ci terenów zewnêtrznych przynale¿nych do budynków oraz pomieszczeñ i czê¶ci wspólnych nieruchomo¶ci, IV czê¶ci
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodz±cych z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki pla¿ zewnêtrznych w kompleksie Termy Maltañskie w Poznaniu
- Us³ugi zwi±zane z zabezpieczeniem i uprz±tniêciem lokali po przejêciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spó³dzielczych z udzia³em Gminy Bia³ystok oraz lokali u¿ytkowych wolnostoj±cych.
- ¦wiadczenie us³ugi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
wiêcej: Us³ugi wywozu odpadów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.