Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przecławczyka
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strzyzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strzyzow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7716df1e-4774-4bbf-aaff-d8b806afce5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054415/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+00 - 0+217,25
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p. ofertę, a także oświadczenie
o którym mowa w Rozdz. IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt .
Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga:
1) akceptacji warunków korzystania z platformy zakupowej określonych w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin” oraz uznania go za wiążący,
2) zapoznania się i stosowania instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy wymaga założenia konta
z zachowaniem zasad określonych w regulaminie, o którym mowa powyżej.
Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie proceduralnym: Iwona Wojtaszek
2) w zakresie merytorycznym: Piotr Gazda
Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zmawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa
w ust. 12, wówczas przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa
w ust. 12, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 13, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta nie zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Strzyżów reprezen-towana przez Agatę Gadziałę – Burmistrza Strzyżowa;
Dane kontaktowe administratora:
a) adres do korespondencji: ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów
b) adres poczty elektronicznej: gmina@strzyzow.pl
c) numer telefonu: (17) 276 13 54
d) adres skrytki e-PUAP:/8db5mla87f/skrytka
e) adres do e-Doręczeń: PL-44459-54286-IHWCV-26;
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Iwoną Rokita pod adresem
e-mail: iod@strzyzow.pl.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicz-nych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: Nazwa zadania: „Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25", prowadzonym
w trybie podstawowym (znak sprawy: OR.271.13.2025.WI)
3) Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione: osobom upoważnio-nym przez administratora w ramach wykonywania obowiązków służbowych,
podmiotom świadczącym usługi IT, dostawcom systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, bankom, operatorom portali
e-usług oraz innym podmiotom, organom lub instytucjom określonym przez przepisy prawa.
Ponadto Państwa dane mogą zostać przekazane każdej osobie, która wystą-pi
z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do informacji publicznej
(jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające).
Odbiorcami danych mogą być także podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowy-wania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie-podania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.;
w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p.
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Państwu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
(na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.13.2025.WI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25".
Przedmiot zamówienia obejmuje obejmuje wykonanie budowy drogi gminnej klasy D – ul. Kusocińskiego o długości 0+217,25 m (z włączeniem do ul. Sportowej) wraz
z jednostronnym chodnikiem dla pieszych oraz włączenia ul. Wilczaka o długości 52,95 m. W zakres projektu wchodzi wykonanie konstrukcji i nawierzchni jezdni
i chodnika, wykonanie systemu odwodnienia wgłębnego (kanalizacji deszczowej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII niniejszej SWZ,oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (wyjątek – firma działa krócej – bierzemy
pod uwagę okres jej istnienia) wykonał: min. dwie roboty budowlane polegające na budowie dróg o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda. Wymagane jest podanie daty i miejsca wykonania tych robót oraz załączenie dokumentów potwierdzających,
że zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie brała udział
w wykonaniu zamówienia w charakterze Kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne członkostwo
w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt. 4 p.z.p. – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności i prawidłowo ukończone, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane
były wykonane;
4) wskazanie osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnej za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informację
o podstawie dysponowania tą osobą – Załącznik nr 5 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, powyżej, zastępuje
się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, których Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000,00 PLN ( słownie: trzynaście tysięcy 00/100)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy p.z.p.:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z zm.).
Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 08.05.2025 r. o godzinie 09:00
Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Strzyżowie nr: 48 9168 0004 0000 0390 2000 0040;
W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, za pośrednictwem platformy zakupowej – Zamawiający wymaga załączenia do oferty w oryginale w postaci dokumentu w formie elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow - z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia i powinno zawierać następujące elementy:
nazwę Wykonawcy, nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Strzyżów ul. Przecławczyka 5, 38-100 Strzyżów,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
kwotę gwarancji/poręczenia,
termin ważności gwarancji/poręczenia,
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczania bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy p.z.p.
W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy p.z.p.
Zamawiający dokona zwrotu wadium zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy p.z.p.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa Rozdziale IX pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców w zakresie w jakim oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia natomiast w odniesieniu do spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy p.z.p.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku
do treści wybranej oferty zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzyzow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-06
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Przebudowa kompleksu "ORLIK" w Strzyżowie" w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Daszyńskiego 4 w Strzyżowie".
- Budowa ul. Kusocińskiego w Strzyżowie w km 0+000 ÷ 0+217,25
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1935 R Konieczkowa - Lutcza wraz z poprawą bezpieczeństwa pieszych".
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1926 R Kożuchów - Markuszowa - Wysoka Strzyżowska" w km 3+855 - 5+325 i w km 5+963 - 6+760 etap I
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Jednorożec w roku 2025
- Budowa drogi gminnej ul. Ceglanej w Białej Podlaskiej.
- Budowa świetlicy wraz z pomieszczeniami remizy w Mokrej oraz rozbiórka istniejącego budynku - kontynuacja budowy
- Przebudowa/rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych w Pile
- Utworzenie ośrodka wsparcia Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Siedliszowicach, Gmina Żabno
- Budowa chodnika wzdłuż ul. Lipowej w miejscowości Pruszyn-Pieńki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.