Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096613/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f363d741-ad0d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f363d741-ad0d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Remont stołówki, sal lekcyjnych oraz Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego w PSP nr 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74121,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Stalowej Woli.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
opracowanie materiałów do wniosków o wszystkie wymagane decyzje (od podpisania umowy do uzyskania skutecznego zezwolenia na użytkowanie),
dokonanie uzgodnień z właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy/robót, do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązań,
wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane,
przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w SST,
wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o dokumentację projektową, z uwzględnieniem wymagań określonych w SST oraz obowiązujących przepisów prawa,
kontrola, jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami SST,
realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy,
skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów, zatwierdzonych przez Przedstawiciela Zamawiającego, pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru częściowego i odbioru ostatecznego robót,
utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy/robót, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
informowanie Zamawiającego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w SST,
informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć, na jakość robót lub termin zakończenia robót,
niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach,
opracowanie Programu Zapewnienia, Jakości i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu,
zabezpieczenie w sposób trwały oraz odseparowanie miejsca prowadzenia prac od pozostałej części placówki oświatowej,
organizacja zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac wraz z przygotowaniem harmonogramu dostosowanego do pracy placówki oświatowej,
opracowanie i uaktualnianie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego,
opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej - zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawy Prawo budowlane,
prowadzenie prac poza godzinami placówki oświatowej
uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, wszystkich niezbędnych decyzji umożliwiających użytkowanie wykonanej inwestycji, np. pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód,
prowadzenie prac w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych tj. weekendy i dni świąteczne
codzienne sprzątanie po robotach budowlanych
2. Do obowiązków Zamawiającego należy:
1) przekazanie terenu robót, dziennika budowy,
2) zapewnienie nadzoru inwestorskiego,
3) zapłata na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za wykonane i odebrane roboty.
3. Zakres robót budowlanych obejmować swym zasięgiem będzie modernizację instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 9 w Stalowej Woli obejmując:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie w sposób trwały miejsca prowadzenia prac wraz z późniejszym odtworzeniem wszystkich zniszczeń z materiałów nie gorszych niż zastosowane i w standardzie nie gorszym niż stan istniejący. Wykonawca zobowiązany jest również do wyczyszczenia placówki oświatowej po wykonanych przez siebie pracach budowlanych.
Zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami przyjęto następujące min. natężenie w projektowanym obiekcie:
1) W przypadku dróg ewakuacyjnych o szerokości do 2m, średnie natężenie oświetlenia na podłodze względem środkowej linii drogi ewakuacji nie powinno być mniejsze niż 1lx, a na centralnym pasie drogi ewakuacji obejmującym nie mniej niż połowę szerokości drogi, natężenie oświetlenia powinno stanowić, co najmniej 50% podanej wartości,
2) Minimalne natężenie oświetlenia ewakuacyjnego w strefie otwartej nie powinno być mniejsze niż 0,5 lx na poziomie podłogi, na niezabudowanym polu czynnym strefy otwartej, z wyjątkiem wyodrębnionego przez wyłączenie z tej strefy obwodowego pasa o szerokości 0,5m,
3) Stosunek maksymalnego natężenia oświetlenia do minimalnego natężenia oświetlenia wzdłuż centralnej linii drogi ewakuacyjnej nie powinien być większy niż 40:1,
4) Czas załączania oświetlenia awaryjnego nie krótszy niż 0,5s,
5) Minimalny czas stosowania oświetlenia powinien być nie krótszy niż 1h.
6) Oprawy oświetlenia ewakuacyjne należy instalować:
a. Przy każdych drzwiach będących wyjściem ewakuacyjnym,
b. W pobliżu schodów tak, by zapewniały oświetlenie każdego stopnia,
c. W odległości nie większej niż 2 m od każdego miejsca zmiany poziomu,
d. Przy znakach bezpieczeństwa,
e. Przy zmianie kierunku drogi ewakuacyjnej,
f. Przy skrzyżowaniu korytarzy dróg ewakuacyjnych,
g. Po zewnętrznej stronie wyjścia z każdego budynku,
h. W pobliżu punktu pierwszej pomocy,
i. W pobliżu każdego urządzenia ppoż. oraz przycisku alarmowego (w tym Głównego Wyłącznika Prądu).
Stan projektowany:
Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego Projektowaną instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego prowadzić w istniejących korytach kablowych. Obwody wykonać przewodami YDY3x1,5 i zabezpieczyć wyłącznikiem nadprądowym S301, B6A. Przewody prowadzić w istniejących korytkach kablowych lub wykonać nowe trasy przy pomocy korytka typu LC-KKP-32x15, jako główny ciąg. Do opraw doprowadzać przewód przy pomocy korytka typu LC-KKP-15x10.
Oświetlenie awaryjne zaprojektowano oprawami typu:
• LV3N O 1W 1h AT
• LV3N U 1W 1h AT
• ETM 3W 1h AT + HTR-25
• LV3N R1 2W 1h AT
• LV3N R1 1W 1h AT
• ETM 3W 1h AT,
Natomiast oświetlenie ewakuacyjne oprawami kierunkowymi typu
• IF2 B SE 1h AT
• ETM SE 1h AT
• IF2 AC SE 1h AT
Wyposażonych w odpowiedni piktogram. Oprawy ustawić w trybie pracy „autotestu”. Rozmieszczenie opraw pokazano w części rysunkowej.
Zgodnie z normą PN-HD 60364-4-41 ochrona przeciwporażeniowa realizowana jest przez:
• Ochronę podstawową wykonaną, jako izolacja części czynnych przewodów, a także poprzez obudowy i osłony urządzeń elektrycznych,
• Ochronę przy uszkodzeniu zapewnioną przez samoczynne wyłączenie zasilania realizowane poprzez wyłączniki nadprądowe,
• Oraz ochronę uzupełniającą realizowaną poprzez wysokoczułe urządzenia ochronne różnicowoprądowe o prądzie różnicowym ΔIn=30mA
4. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
5. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202);
b) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.
d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.
6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.
Lokalizacja inwestycji:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
1. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. zobowiązany będzie do:
1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późń.zm)następujące czynności:
a. układanie przewodów instalacji elektrycznych;
b. montaż lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
2) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
3) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
4) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49778,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49778,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&C Usługi Remontowo Budowlane, Instalacje Elektryczne Marcin Jakimów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180273681
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 2A lokal 31
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
JAKIMÓW MARCIN M&C Usługi Remontowo Budowlane, Instalacje Elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49778,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-07-31INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Opracowanie koncepcji projektowej dla zadania pn.: "Montaż ekranów akustycznych wzdłuż obwodnicy Stalowej Woli i Niska"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wolnostojącego budynku administracyjnego Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejscowości Mrozy Wielkie
- Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN ORAZ ..
- Wykonanie przebudowy pomieszczenia technicznego na kondygnacji -1 dostosowujących go do wymagań stawianym archiwum, w budynku przy ul. Jasnej 8 w Warszawie
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Wykonanie instalacji współpracy Systemu Kontroli Dostępu z istniejącym Systemem Sygnalizacji Pożarowej Szpitala Klinicznego MSWiA z W-MCO w Olsztynie
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.