Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198535/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000833295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 16
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppplomza@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lcre-lomza.webd.pl/ppp2.webd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94652f55-e689-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193049/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198535/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP2/RPOWP/K9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 6 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 72582,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 5 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 56891,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt komputerowy do Technikum nr 7 w Łomży4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 103289,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt multimedialny4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 27241,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ćwiczeniowe zestawy komputerowe4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 97943,55 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kasy fiskalne z wagami4.5.3.) Główny kod CPV: 30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące
4.5.5.) Wartość części: 15884,73 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt różny4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232110-8 - Drukarki laserowe
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne
4.5.5.) Wartość części: 7957,81 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skaner 3D4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 22900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał, że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał, że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 07 czerwca 2022 r. (2022/BZP 00198535/01) Zamawiający, tj. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Łomży, wszczęła postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) dla zadania pn.: Dostawa sprzętu TIK, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia pracowni przedmiotowych – w ramach projektu „Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 07 czerwca 2022 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl. Termin wyznaczony do składania ofert wyznaczony został na dzień 15 czerwca 2022 roku do godz. 13:00.
Po wszczęciu postępowania Zamawiający ujawnił potrzebę znacznej modyfikacji zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania. Zamawiający uznał że prowadzenie postępowania
w określonym w dokumentach zamówienia terminie jest nieuzasadnione ekonomicznie.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa pieczywa i drożdży piekarniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- Przebudowa placów zabaw przy miejskich żłobkach w Łomży (formuła zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 C50/30 na drogi powiatowe w obrębie powiatu łomżyńskiego
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa laserowego projektora wraz z kompletem obiektywów i innymi akcesoriami dla Teatru Polskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.