Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129039/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I – Modernizacja bieżni przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II
Część II – Budowa placu zabaw przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-udzielane-zgodnie-z-pzp/roboty-budowlane/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I – Modernizacja bieżni przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice IICzęść II – Budowa placu zabaw przy SP nr 25 w Kielcach, ul. Jurajska 7, os. Ślichowice II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b837ad4-ab43-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019953/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 1. Modernizacja bieżni przy SP nr 25 w Kielcach ul. Jurajska 7 os.Ślichowice II; 2. Budowa placu zabaw przy SP nr25 w Kielcach ul.Jurajska7 os.ŚlichowiceII (planowane I postępowanie o udzielenie zam)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129039/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) wymianę nawierzchni istniejącej bieżni do biegów krótkich z naprawą i uzupełnieniem warstwy podbudowy,
2) budowę ciągu pieszego przy bieżni wraz ze schodami,
3) dostosowanie schodów do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. dostawę i montaż barierek oraz oznakowanie krawędzi schodów,
4) wykonanie i zagospodarowanie terenu (humusowanie, obsianie trawą).
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. Dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Architektury AMAX Przemysław Dziewierz z siedzibą w Domaszowicach 92A, 25-900 Domaszowice wraz z załącznikami pn. „Budowa boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 25 na os. Ślichowice II w Kielcach, ul. Jurajska 7”, stanowiąca Załącznik nr 5A do SWZ.
Uwaga:
ww. dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót, niż wymagany w niniejszym postępowaniu. W ramach przedmiotowej części zamówienia należy wykonać wyłącznie zakres związany z modernizacją bieżni przy Szkole Podstawowej nr 25 w Kielcach ww. dokumentacji opisanej
w § 3 pkt 2 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7A do SWZ.
2.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ;
2.3. Wzór umowy, stanowiący Załączniki nr 7A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.5.) Wartość części: 119421,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:Etap I:
1) opracowanie Dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego oraz obowiązujących przepisów, dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2-10 przedstawionych poniżej, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
Etap II:
2) demontaż istniejących urządzeń zabawowych,
3) rozbiórkę istniejącej nawierzchni placu zabaw,
4) wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni poliuretanowej,
5) dostawę i montaż zestawu zabawowego, zwanego dalej „urządzeniami placu zabaw”,
6) dostawę i montaż kosza na śmieci,
7) dostawę i montaż tablicy informacyjnej / regulaminu placu zabaw,
8) dostawę i montaż ogrodzenia panelowego wokół placu zabaw wraz z furtką,
9) dostawę i montaż piłkochwytu od strony boiska do siatkówki,
10) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą,
11) uzyskanie certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną,
12) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
2.1. Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 5B do SWZ,
2.2. Wzór umowy, stanowiący Załączniki nr 7B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 125288,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172996,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172996,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CHEC Kazimierz Chęć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 641 000 18 93
7.3.3) Ulica: Nałkowskiej 16 D
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172996,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie Części II zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp, gdyż jedyna oferta złożona na Część II, tj. oferta Wykonawcy P.P.U.H. „BRUK-MET” Adam Ziomek, 26-010 Psary-Stara Wieś, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzętu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.