Og³oszenie z dnia 2023-05-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00179438/01 - Og³oszenie z dnia 2023-04-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG ASYSTENTA OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ
W RAMACH PROGRAMU MINISTERSTWA RODZINY I POLITYKI SPO£ECZNEJ „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ – EDYCJA 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Zgliczyñskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 243640210
1.5.8.) Numer faksu: 243640213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mopsplock.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78339423-dd0e-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG ASYSTENTA OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJW RAMACH PROGRAMU MINISTERSTWA RODZINY I POLITYKI SPO£ECZNEJ „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ – EDYCJA 2023”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78339423-dd0e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00203254
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00055239/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 ¦wiadczenie us³ug asystenta osobistego osoby niepe³nosprawnej dla 70 uczestników Programu "Asystent osobisty osoby niepe³nosprawnej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.281.1.12023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 893490,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug asystenckich na rzecz 70 uczestników Programu „Asystent osobisty osoby niepe³nosprawnej – edycja 2023” finansowanego ze ¶rodków Funduszu Solidarno¶ciowego
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: ¦wiadczenie us³ug przez 18 asystentów osobistych osoby niepe³nosprawnej na rzecz 70 uczestników Programu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
Maksymalna ³±czna liczba godzin us³ug asystenckich zaplanowana do realizacji w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r. wynosi 22 280 godzin, w tym ¶rednio godzin przypadaj±cych na jednego uczestnika Programu wynosi:
a) w przypadku osoby ze znacznym stopniem niepe³nosprawno¶ci: ¶rednio 330 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
b) w przypadku osoby z umiarkowanym stopniem niepe³nosprawno¶ci: ¶rednio 248 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
Zadanie 2: Ubezpieczenie 18 asystentów na okres ich zaanga¿owania do ¶wiadczenia us³ug na rzecz uczestników Programu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 713892,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 858489,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713892,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja S³u¿by Spo³ecznej Ko¶cielak Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211351348
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-579
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA S£U¯BY SPO£ECZNEJ KO¦CIELAK SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA S£U¯BY SPO£ECZNEJ KO¦CIELAK SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 713892,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji W³amania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materia³ów informacyjno - promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dzieciêcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w P³ocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIA£AÑ RATOWNICZO-GA¦NICZYCH
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug asystenta osobistego osoby z niepe³nosprawno¶ci± bêd±cej mieszkañcem Gminy Brudzeñ Du¿y w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepe³nosprawno¶ci± dla JST-edycja 2025-powtórzony
- Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla osób z terenu gminy Syców z podzia³em na zadania
- ¦wiadczenie us³ugi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesieñ ¯ycia- opieka dla mieszkañców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- Grupowy trening kompetencji i umiejêtno¶ci spo³ecznych z psychologiem
- ¦wiadczenie us³ug w formie asystenta osobistego osoby z niepe³nosprawno¶ci± w 2025 roku. Program finansowany ze ¶rodków Funduszu Solidarno¶ciowego
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w ramach projektu 'Wspieramy, aktywizujemy i opiekujemy!".
wiêcej: Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.