Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży motocyklowej dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301997776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeziory
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkopolskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskipn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży motocyklowej dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0032eaa-d525-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114257/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa umundurowania, odzieży bhp i odzieży motocyklowej dla pracownikow WPN w 2023 r..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
2. W przedmiotowym zamówieniu powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Wielkopolski Park Narodowy prowadził uprzednio postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (3/37/3/23), w którym w cz. III – „Dostawa odzieży motocyklowej dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego” nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/37/4/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 21500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odzieży motocyklowej dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w okresie od podpisania umowy do 31.12.2023r.
2. Zestawienie ilościowe i asortymentowe przedmiotu zamówienia zostało zawarte w zał. nr 2. Niniejszy załącznik stanowi jednocześnie formularz cenowy.
3. Wyszczególnione w zał. 2 ilości poszczególnych sortów stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2023. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości (zwiększenie lub zmniejszenie wielkości) poszczególnych sortów wyszczególnionych w zał. 2 przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą.
4. Wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i estetycznych nie gorszych od założonych. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji przedmiotu zamówienia minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5. Odzież motocyklowa dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r. winny być dostarczane sukcesywnie na podstawie imiennych zamówień wystawionych na poszczególnych pracowników oraz powinny być zgodne normami polskimi oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Wykonawca musi dysponować stacjonarnym punktem sprzedaży położonym nie dalej niż w promieniu 80 km od siedziby Zamawiającego, w którym istnieć będzie możliwość dokonywania przymiarek i zakupów lub Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt pełnej rozmiarówki sortów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Zaproszenia w terminie ustalonym z pracownikiem Zamawiającego (nie dłuższym niż 21 dni od podpisania umowy) celem indywidualnego dopasowania rozmiarów potrzebnych do określenia szczegółowego zapotrzebowania.
6. Cena winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19916,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19916,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19916,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTOSFERA Korytowski, Kupczak spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831795684
7.3.3) Ulica: Czechosłowacka 52
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-425
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTOSFERA KORYTOWSKI, KUPCZAK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
MOTOSFERA KORYTOWSKI, KUPCZAK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19916,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z MOSINY
- dostawa pojazdu typu minibus 8 osobowego
- Świadczenie usług dozorowania terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej oraz monitoring wizyjny Stacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.