eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina¦wiadczenie us³ug dozorowania terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej oraz monitoring wizyjny Stacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina



Og³oszenie z dnia 2024-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug dozorowania terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej oraz monitoring wizyjny Stacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wielkopolski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301997776

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jeziory

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mosina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkopolskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wpn.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

pañstwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug dozorowania terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej oraz monitoring wizyjny Stacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-93bd421b-506e-4f07-b933-d90ca3252f6b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00614192

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00219487/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug dozorowania terenu Dyrekcji i CEE oraz monitoring wizyjny Stacji Ekologicznej WPN w Jeziorach, 62-050 Mosina

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93bd421b-506e-4f07-b933-d90ca3252f6b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujê (dalej RODO), i¿ Administratorem danych osobowych jest Wielkopolski Park Narodowy z siedzib± w Jeziorach, 62-050 Mosina, mail: sekretariat@wielkopolskipn.pl
Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@wielkopolskipn.pl
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z udokumentowaniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, nr sprawy 3/37/11/24 pn. „Doprowadzenie gazu i wykonanie wewnêtrznej sieci przy³±czeniowej wraz z budow± kot³owni gazowych w budynku Stacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach 8” oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP”, – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji
postêpowania. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe bêd± przechowywane przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezale¿nie od postanowieñ niniejszego punktu w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Odbiorcami danych osobowych mog± byæ dostawcy systemów i us³ug IT, z którymi wspó³pracuje administrator, kancelarie prawne oraz osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy ustawy PZP lub na podstawie innych przepisów prawa.
Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1. dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO,
2. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,
3. do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4. wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1. prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przes±dza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3. okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn±
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane w procesach zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/37/15/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ug dozorowania terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej oraz monitoring wizyjny Stacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Szacunkowy czas pracy w okresie umowy to 5516 rbg. Podana ilo¶æ godzin ma charakter orientacyjny, mo¿e ulec zmianie (zwiêkszeniu lub zmniejszeniu).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98341140-8 - Us³ugi dozorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji i zwiêkszenia ilo¶ci godzin do wykonania – o nie wiêcej ni¿ 20 % warto¶ci okre¶lonej w § 3 ust. 1 umowy. Zlecenia w ramach prawa opcji bêd± realizowane na tych samych zasadach, co ilo¶ci podstawowe, w szczególno¶ci, wynagrodzenie za nie bêdzie obliczane na tych samych zasadach, co w przypadku godzin realizowanych w ramach zakresu podstawowego.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb.
3. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4. Warunki skorzystania z prawa opcji okre¶lonego powy¿ej :
1) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzale¿nione bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego i mo¿e nast±piæ po przekroczeniu realizacji zamówienia podstawowego;
2) termin, w ci±gu którego Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z prawa opcji - w terminie trwania umowy;
3) Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji, jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji, okre¶lonego w pkt. 1;
4) je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Wykonawcy zobowi±zani s± do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i niniejszej umowy;
5) w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji rozliczenie nast±pi przy zastosowaniu stawek w³a¶ciwych dla zakresu zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie wg kryteriów oceny ofert:
Kryterium cena (C) - waga 100 pkt

Ofertom przypisana zostanie odpowiednio liczba punktów zgodnie ze wzorem: C=(Cmin./Cb) x 100 pkt gdzie:
C -warto¶æ punktowa badanej oferty za kryterium cena
C min. - oferowana najni¿sza cena spo¶ród badanych ofert
Cb – cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:
- w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie minimum 1 us³ugê polegaj±c± na dozorowaniu/ochronie budynku lub terenu o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto. W przypadku us³ug nadal wykonywanych, wymóg dotycz±cy warto¶ci odnosi siê do czê¶ci ju¿ wykonanej.
- dysponuje co najmniej dwoma osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek udzia³u w postêpowaniu musz± spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ na potwierdzenie potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) O¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
2. Dokumentów, o których mowa w ust. 1 Wykonawca nie za³±cza do oferty. Zamawiaj±cy bêdzie ich ¿±da³ zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
2. Dokumentów, o których mowa w ust. 1 Wykonawca nie za³±cza do oferty. Zamawiaj±cy bêdzie ich ¿±da³ zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.