Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154643/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kultura hybrydowa 3.0 – Stworzenie sali widowiskowej z innowacyjnym studiem multimedialnym do nagrań i transmisji online w Brzoziu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50
1.5.2.) Miejscowość: Brzozie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/category/zamowienia-publiczne/powyzej-130-000-zl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kultura hybrydowa 3.0 – Stworzenie sali widowiskowej z innowacyjnym studiem multimedialnym do nagrań i transmisji online w Brzoziu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a25bfb-ccd9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022602/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kultura hybrydowa 3.0 - Stworzenie sali widowiskowej z innowacyjnym studiem multimedialnym do nagrań i transmisji online w Brzoziu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300960,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Sprzęt TV, audio i oprogramowaniePrzedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali widowiskowej wraz ze studiem multimedialnym do nagrań i transmisji online w Brzoziu.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia - Część I - Sprzęt TV, audio i oprogramowanie. Część została opisana w takim formacie/układzie, który ma służyć jako załącznik szczegółowy do oszacowania wartości oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342450-1 - Rejestratory głosu
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 80400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Sprzęt scenicznyPrzedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali widowiskowej wraz ze studiem multimedialnym do nagrań i transmisji online w Brzoziu.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia - Część II - Sprzęt sceniczny. Część została opisana w takim formacie/układzie, który ma służyć jako załącznik szczegółowy do oszacowania wartości oferty
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
44316300-1 - Kratownice
38652110-4 - Projektory do slajdów
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 128100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Sprzęt do studia nagrańPrzedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali widowiskowej wraz ze studiem multimedialnym do nagrań i transmisji online w Brzoziu.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia - Część III - Sprzęt do studia nagrań. Część została opisana w takim formacie/układzie, który ma służyć jako załącznik szczegółowy do oszacowania wartości oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342450-1 - Rejestratory głosu
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 92460,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105878,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98892,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISION Zbigniew Ducki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030732027
7.3.3) Ulica: Śreniawitów 2/64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98892,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164856,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157563,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISION Zbigniew Drucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030732027
7.3.3) Ulica: Śreniawitów 2/64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157563,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95525,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113725,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poke Yoke Marcin Szopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357165820
7.3.3) Ulica: Kwiaty Polne 2
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113725,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.