Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193654/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00209851/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00316939/01 - Wynik z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, przebudowa i uruchomienie systemu nadawczego, w tym wzmacniaczy satelitarnych wraz z falowodami i kontrolerem, w ramach modernizacji wozu satelitarnego HD POL-78 OTVP S.A. w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S. A.
1.2.) Oddział zamawiającego: Oddział Poznań
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300143
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Serafitek 8
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-144
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.melcer@tvp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.tvp.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203808
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00193654
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) Pzp mając na uwadze specyfikę przedmiotu zamówienia wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 09.05.2023 r. godz. 10:00. Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć w wizji lokalnej zobowiązani są do wskazania imion i nazwisk osób uczestniczących w wizji w Zobowiązaniu do zachowania poufności oraz wysłania zgłoszenia, do dnia poprzedzającego termin wizji lokalnej do godz. 14:00, do Pana Pawła Czaplickiego email: pawel.czaplicki@tvp.pl podając imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej (nie więcej niż 2 osoby od jednego Wykonawcy). Osobom tym wystawione zostaną odpowiednie przepustki, a następnie zobowiązani oni będą stawić się przed budynkiem TVP S.A. w Poznaniu (ul. Serafitek 8), 10 min. przed terminem wizji lokalnej. Zamawiający przypomina, że brak odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę stanowi podstawę do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
Po zmianie:
Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) Pzp mając na uwadze specyfikę przedmiotu zamówienia wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 09.05.2023 r. godz. 10:00. Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć w wizji lokalnej zobowiązani są do wskazania imion i nazwisk osób uczestniczących w wizji w Zobowiązaniu do zachowania poufności (Załącznik nr 7 do SWZ) oraz wysłania zgłoszenia, do dnia poprzedzającego termin wizji lokalnej do godz. 14:00, do Pana Pawła Czaplickiego email: pawel.czaplicki@tvp.pl podając imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej (nie więcej niż 2 osoby od jednego Wykonawcy). Osobom tym wystawione zostaną odpowiednie przepustki, a następnie zobowiązani oni będą stawić się przed budynkiem TVP S.A. w Poznaniu (ul. Serafitek 8), 10 min. przed terminem wizji lokalnej. Zamawiający przypomina, że brak odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę stanowi podstawę do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
I. w zakresie zdolności zawodowej - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi naprawy anten Drive Away o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługa była świadczona oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa powyżej mogą być np. referencje bądź dokumenty inne (np. protokoły odbioru usługi z oświadczeniem o ich należytym wykonaniu) wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były lub są wykonywane.
II. w zakresie zdolności zawodowej - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi instalacji redundantnego układu wzmacniaczy HPA wraz z ich dostawą, kalibracją i uruchomieniem, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługa była świadczona oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa powyżej mogą być np. referencje bądź dokumenty inne (np. protokoły odbioru usługi z oświadczeniem o ich należytym wykonaniu) wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były lub są wykonywane.
III. w zakresie zdolności zawodowej - Wykonawca posiada autoryzację producenta generatorów pojazdowych Fisher Panda GmBh do montażu generatorów pojazdowych
Po zmianie:
I. w zakresie zdolności zawodowej - w okresie ostatnich 15 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,
co najmniej 2 (dwie) usługi naprawy anten Drive Away o wartości łącznej nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługa była świadczona oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa powyżej mogą być np. referencje bądź dokumenty inne (np. protokoły odbioru usługi z oświadczeniem o ich należytym wykonaniu) wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były lub są wykonywane.
II. w zakresie zdolności zawodowej - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,
co najmniej 2 (dwie) usługi instalacji redundantnego układu wzmacniaczy HPA wraz z ich dostawą, kalibracją i uruchomieniem, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługa była świadczona oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane, przy czym dowodami, o których mowa powyżej mogą być np. referencje bądź dokumenty inne (np. protokoły odbioru usługi z oświadczeniem o ich należytym wykonaniu) wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były lub są wykonywane.
III. w zakresie zdolności zawodowej - Wykonawca posiada autoryzację producenta generatorów pojazdowych Fisher Panda GmBh do montażu generatorów pojazdowych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-15 10:00
Po zmianie:
2023-05-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-15 11:00
Po zmianie:
2023-05-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-13
Po zmianie:
2023-06-17
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.