Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193654/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00203808/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00209851/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup, przebudowa i uruchomienie systemu nadawczego, w tym wzmacniaczy satelitarnych wraz z falowodami i kontrolerem, w ramach modernizacji wozu satelitarnego HD POL-78 OTVP S.A. w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska S. A.
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Serafitek 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-144
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.melcer@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.tvp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tvp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, przebudowa i uruchomienie systemu nadawczego, w tym wzmacniaczy satelitarnych wraz z falowodami i kontrolerem, w ramach modernizacji wozu satelitarnego HD POL-78 OTVP S.A. w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d464e58-e41d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TXPP/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 950000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. zakup, przebudowa i uruchomienie systemu nadawczego, w tym wzmacniaczy satelitarnych wraz z falowodami i kontrolerem - na bazie dostarczonego przez Wykonawcę pojazdu – wozu satelitarnego HD POL-78;
1.2. demontaż sprzętu wskazanego przez Zamawiającego ze starego nadwozia stacji satelitarnej HD POL-78
1.3. instalacja zdemontowanego sprzętu, instalacja sprzętu posiadanego przez Zamawiającego oraz dostawa i instalacja nowych urządzeń dostarczanych w ramach przedmiotowego postepowania
zwanymi dalej „modernizacją”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”.
2. Zamawiający na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 1) Pzp mając na uwadze specyfikę przedmiotu zamówienia wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 09.05.2023 r. godz. 10:00. Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć w wizji lokalnej zobowiązani są do wskazania imion i nazwisk osób uczestniczących w wizji w Zobowiązaniu do zachowania poufności oraz wysłania zgłoszenia, do dnia poprzedzającego termin wizji lokalnej do godz. 14:00, do Pana Pawła Czaplickiego email: pawel.czaplicki@tvp.pl podając imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej (nie więcej niż 2 osoby od jednego Wykonawcy). Osobom tym wystawione zostaną odpowiednie przepustki, a następnie zobowiązani oni będą stawić się przed budynkiem TVP S.A. w Poznaniu (ul. Serafitek 8), 10 min. przed terminem wizji lokalnej. Zamawiający przypomina, że brak odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę stanowi podstawę do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) Pzp.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 91 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, podział zamówienia na części stanowi uprawnienie Zamawiającego, nie zaś obowiązek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32531000-4 - Urządzenia łączności satelitarnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studiotech Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221024970
7.3.3) Ulica: Bażancia 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.