Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147071/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00156659/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowicka 22A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-818960a8-c8a0-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-818960a8-c8a0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045339/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.260.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia:Część I. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M. Powierzchnia użytkowa 3 232,41 m2. Usługa sprzątania dotyczy:
- sprzątania powierzchni biurowych, wystawowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) 3.268 godzin. Dodatkowo ok. 1000 godzin usługi sprzątania realizowane w ramach prawa opcji.
- sprzątanie terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 500 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż budynku
- odśnieżania terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 500 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż budynku
- świadczenie usługi mycia okien zgodnie z wyszczególnieniem w OPZ,
- usługi czyszczenia wykładziny dywanowej (płytki dywanowe) o powierzchni 569,04 m2 i wykładziny Forbo Flotex o powierzchni 70,06 m2.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 a oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzątania oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 24.03.2023 r. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie, o godz. 12.00. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 23.03.2023 r. do godz. 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 329790,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia:Część II. w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220. Nieruchomość wraz z budynkiem dawnej Strzelnicy Garnizonowej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie wpisana jest do rejestru zabytków jako zespół dawnej Strzelnicy Garnizonowej pod numerem A-965, wybudowanej w latach 80. XIX w. Usługa sprzątania dotyczy:
- sprzątanie terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 600 m2.
- odśnieżania terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 600 m2, odśnieżanie chodników, parkingu i chodnika wzdłuż działki.
- świadczenia usługi mycia okien zgodnie z wyszczególnieniem w OPZ.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 b oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzątania oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 39772,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części III jest usługa polegająca na konserwacji posadzki żywicznej Eradur w siedzibie Muzeum Fotografii przy ul. Rakowickiej 22A w Krakowie. Powierzchnia posadzki do konserwacji: 2 570,00 m2. Usługa jednokrotna.Przedmiot zamówienia, został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 c oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 24.03.2023 r. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie, o godz. 12.00. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 23.03.2023 r. do godz. 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 72705,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270313,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270313,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270313,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780037972
7.3.3) Ulica: ul. Kocmyrzowska 13 a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-750
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270313,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ziszczenie się przesłanek - art. 226 ust. 1 pkt 3) i 6) pzp. Oferta przekazana została w sposób niezgodny z wymaganiami organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w cz. III nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.