eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 3 w Białogardzie.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 3 w Białogardzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 312 89 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.tbs-bialogard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://btbs.bip.bialogard.info/index.php?id=91659

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego, w której 100% udziałów stanowi własność Miasta Białogard

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie i administrowanie lokalami mieszkalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 3 w Białogardzie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a047a65d-94be-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082482/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/BTBS/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6701843,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego 2-klatkowego,
4- kondygnacyjnego z 24 lokalami mieszkalnymi, z podpiwniczeniem i infrastrukturą techniczną i drogową na terenie dz. nr 711, 695 i 257 obręb 017 przy ul. Konopnickiej 3 w Białogardzie na podstawie dokumentacji projektowej i zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz uzyskanie decyzji na użytkowanie.
1. Zakres zamierzenia inwestycyjnego oraz kolejność realizacji robót będzie obejmował:
1) przejęcie terenu budowy przez Wykonawcę robót, dopełnienie obowiązujących procedur formalno-prawnych przed przystąpieniem do wykonywania robót zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane Rozdział 4 art. 28-40,
2) organizację placu budowy, przygotowanie terenu, makroniwelacje, zaopatrzenie budowy w energię elektryczną i media na czas robót,
3) roboty ziemne, odwodnienie wykopu, roboty fundamentowe, murowe, żelbetowe, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu,
4) wykonanie robót instalacyjnych wewnętrznych wg zał. dokumentacji w budynku w zakresie:
a) wewnętrzne instalacje sanitarne: wody, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania i wentylacji oraz c.o. i wykonanie c.w.u. na bazie sieci ciepłowniczej z wymiennikowni zlokalizowanej w wydzielonym pom. piwnicy,
b) wewnętrzne instalacje elektryczne, zasilania gniazd, urządzeń, rozdzielnic wewnętrznych,
5) wykonanie robót wykończeniowych, termoizolacyjnych, izolacyjnych, tynkarskich, okładzinowych, posadzkarskich, stolarskich i ślusarskich, malarskich, wyposażenia ruchomego, biały montaż, montaż osprzętu instalacyjnego, elektrycznego,
6) przyłącza i zew. instalacje, oświetlenie terenu, wykonanie robót drogowych w zakresie nawierzchni betonowych z kostki – chodniki, miejsca postojowe samochodów osobowych, dróg dojazdowych, zjazdu i chodnika z drogi wewnętrznej, placów utwardzonych, trawników,
7) uporządkowanie terenu własnego i przyległego po realizacji inwestycji,
8) dokumentację powykonawczą, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, końcowe odbiory inwestycji, protokoły, próby, pomiary, uzyskanie decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane Rozdział 5 art. 41-59 oraz wg przepisów odrębnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9880000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9880000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9880000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Matexim" Heidner i wspólnicy sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721001694

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 4

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KABELCOM Krzysztof Wańczyk z Białogardu- wykonanie części robót dotyczącej robót elektrycznych; EkoWodrol sp. z o. o. z Koszalina - wykonanie części dotyczącej robót sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9880000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.