eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
w lokalach mieszkalnych
zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Majowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ttbs.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9f7531c-a041-4036-9889-8ee1b447f2b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
w lokalach mieszkalnych
zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9f7531c-a041-4036-9889-8ee1b447f2b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) demontaż starej stolarki okiennej/drzwiowej i jej utylizacja,
2) montaż nowej stolarki okiennej/drzwiowej,
3) uzupełnienie tynków na ościeżach,
4) przecieranie istniejących tynków na ościeżach (ujednolicenie, zrównanie powierzchni ościeża)
5) usunięcie gruzu i uprzątnięcie stanowiska pracy,
6) inne prace towarzyszące.
3. Dodatkowo zakres robót obejmuje:

- okno profil bezołowiowy, współczynnik przenikania ciepła dla okna U(MAX) = 0,90 W/m2K*, kolor biały, okucia standardowe, jednoskrzydłowe uchylno-rozwierne;
- okno profil bezołowiowy, współczynnik przenikania ciepła dla okna U(MAX) = 0,90 W/m2K*, kolor biały, okucia standardowe, dwuskrzydłowe, jedno skrzydło rozwierne, drugie skrzydło uchylno-rozwierne;
- okno profil bezołowiowy, współczynnik przenikania ciepła dla okna U(MAX) = 0,90 W/m2K*, kolor biały, okucia standardowe, wieloskrzydłowe, skrzydła rozwierne, jedno uchylno-rozwierne;

*dla wskazanych lokalizacji współczynnik U(MAX) wynosi 1,1.

- drzwi wejściowe do lokalu zewnętrzne, współczynnik przenikania ciepła U(MAX) = 1,3 W/m2K w konstrukcji stalowej pokryte blachą ocynkowaną o gr. 0,7 mm, skrzydło i futryna w okleinie drewnopodobnej PCV, wypełnione pianką poliuretanową, w komplecie: 2 polskie zamki, klamki, wizjer i próg ze stali nierdzewnej;
- drzwi aluminiowe wejściowe do budynku, współczynnik przenikania ciepła dla drzwi U(MAX) = 1,3 W/m2K, skrzydło gr. 55mm, kolor wg palety kolorów, profil ciepły w kpl ościeżnica, zamek trzpieniowy, klamki, opaski i próg, stopka, samozamykacz;
- dla poz. 7-9 wg załącznika nr 1 do SWZ – okno, profil bezołowiowy, dwuszybowe, współczynnik przenikania ciepła U(MAX) = 1,1 W/m2K, kolor biały, okucia standardowe, jedno i dwuskrzydłowe;
- elektrozaczep do wszystkich drzwi aluminiowych,
- nawietrzaki ciśnieniowe do okien PCV dla poz. 2-5 i 7-9 wg załącznika nr 1 do SWZ,
- listwa łączeniowa do połączenia okien PCV dla poz. 1 i 2 wg załącznika nr 1 do SWZ,
- dla okien poz. 6 wg załącznika nr 1 do SWZ – kolor zewnętrzny ramy i szprosów - brąz, wewnętrzny - biały przy podziale okna na dziewięć pól, gdzie w jednym polu znajduje się okno uchylne,
- pozostałe osiem pól – okno typu fix (zdjęcie poglądowe w załączniku nr 1.1 do SWZ),
- dla drzwi aluminiowych poz. 1-4 wg załącznika – część dolna do wysokości drzwi – blacha, pełne, część górna – przeszklenie ( zdjęcie poglądowe w załączniku )



4. Szczegółowa ilość stolarki do wymiany w załączniku nr 1 do SWZ oraz wg. Poglądowe zdjęcie stolarki okiennej zostało udostępnione w ramach załącznika nr 1.1 do SWZ, poglądowe zdjęcie drzwi – zał. nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86821,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150367,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86821,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA „ALPLAST” PIOTR SZULC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590282263

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86821,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.