Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa podjazdu pod Magazyn Szczepionek z miejscami parkingowymi, przesunięcie i montaż nowego ogrodzenia oraz modernizacja nawierzchni placu dojazdowego / drogi pożarowej do budynków A i B.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351371049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Makuszyńskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 430 70 69
1.5.8.) Numer faksu: 12 684 39 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-krakow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podjazdu pod Magazyn Szczepionek z miejscami parkingowymi, przesunięcie i montaż nowego ogrodzenia oraz modernizacja nawierzchni placu dojazdowego / drogi pożarowej do budynków A i B.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1f221a-42ae-47fc-8293-6b8ac1b94897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092267/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie podjazdu pod Magazyn Szczepionek z miejscami parkingowymi, przesunięcie i montaż nowego ogrodzenia w obrębie Magazynu Szczepionek oraz modernizacja nawierzchni placu dojazdowego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11001813.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1100181
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psse_krakow
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, jak również podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych na platformie,
Wykonawca składa podpis elektroniczny bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Szczegółowe informacje zamieszczone są w SWZ w rozdziałach: XI, XII, XVI.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych jest Administratorem Pani/Pana danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, 31-752 Kraków ul. Makuszyńskiego 9, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.
Pełna klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych podana jest w SWZ, w rozdziale II (Ochrona danych osobowych).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych podana jest w SWZ, w rozdziale II (Ochrona danych osobowych).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.Z.272.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa podjazdu pod Magazyn Szczepionek z miejscami parkingowymi dla świadczeniodawców, przesunięcie i montaż nowego ogrodzenia w obrębie Magazynu Szczepionek oraz modernizacja nawierzchni placu dojazdowego/drogi pożarowej do budynków A i B” przy ul. Makuszyńskiego 9 w Krakowie. Inwestycja obejmuje prace budowlane na zewnątrz budynków Stacji zlokalizowanych przy ul. Makuszyńskiego 9 w Krakowie zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Główny zakres prac obejmuje:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i normami, a w szczególności: Koncepcja (koncepcja wymaga pisemnego i pozytywnego zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego przed rozpoczęciem prac projektowych i robót budowlanych) – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym, Projekt budowlany i wykonawczy – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym, STWiORB – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym, Kosztorys wykonawczy – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym, Przedmiar – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym, Inne opracowania niezbędne do realizacji robót – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym; uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę / przygotowanie i złożenie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu na prowadzenie robót budowlanych z właściwego organu architektoniczno-budowlanego [jeżeli będą wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa]; uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie / dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót przyjętego przez właściwy organ bez protestu; uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień w urzędach wraz z poniesieniem opłat z tego tytułu; wykonanie robót budowlanych zaprojektowanych przez Wykonawcę w zakresie robót przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych, wycinki zieleni, konstrukcyjnych, fundamentowych, montażowych, brukarskich, nawierzchniowych, ogólnobudowlanych, wykończeniowych, zagospodarowania terenu – niezbędnych do wykonania i ukończenia wymienionych zadań w pełni funkcjonalnych i gotowych do eksploatacji oraz użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz sztuka budowlaną;
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ i załącznikami obejmuje m.in: budowa podjazdu pod rozładunek i załadunek szczepionek wraz z miejscami parkingowymi dla świadczeniodawców: demontaż istniejącego zdegradowanego ogrodzenia wraz z istniejącą podmurówką oraz jego utylizacja; ściągnięcie istniejącej warstwy humusu z odwozem i utylizacją, a następnie powierzchniowe wyprofilowanie terenu w obrębie budynku B, wytyczenie miejsca przesunięcia linii ogrodzenia w obrębie budynku B, wykonanie utwardzenia powierzchni w technologii – geokrata (elewacja zachodnia) na kruszywie oraz kostka brukowa na podbudowie (rejon wejścia do magazynu szczepionek) wraz z montażem obrzeża, demontaż starego krawężnika i montaż krawężnika najazdowego na podbudowie betonowej, zabezpieczenie drzew na terenie działki 77/25, w obrębie prac budowlanych przewiduje się zabezpieczyć drzewa poprzez ustawienie palików i zastosować system zabezpieczenia korzeni, odrestaurowanie istniejącego wywiewnika w linii ogrodzenia, montaż nowego ogrodzenia wraz ze zmianą jego usytuowania (z uwagi na nierówności terenu i osuwanie starego ogrodzenia należy wyznaczyć jego prawidłową linię od ul. Makuszyńskiego) oraz funkcjonalności poprzez montaż bramy dwuskrzydłowej, montaż panelu ogrodzeniowego w miejsce furtki od strony ul. Makuszyńskiego; modernizacja nawierzchni placu dojazdowego/drogi pożarowej do budynków A i B: demontaż i utylizacja istniejącej nawierzchni, wykonanie oraz zagęszczenie istniejącej podbudowy, montaż kostki brukowej wraz z profilacją. Kostka betonowa typ Behaton, demontaż istniejących studzienek, montaż i regulacja studzienek, demontaż i utylizacja krawężnika, profilacja terenu ze spadkiem kruszywem 30/60 w rejonie istniejącej wiaty śmietnikowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. roboty polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji podjazdu / placu dojazdowego, drogi, placu manewrowego lub parkingów, na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto każda;
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do: projektowania w specjalnościach: architektonicznej – projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej – uprawnienia bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej – projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – uprawnienia bez ograniczeń.
pełnienia funkcji kierownika budowy tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z Prawem Budowlanym i stosownymi do wykonywanych zadań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
- Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, a w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – załącznik nr 9 do SWZ;
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć
(zgodnie z wymaganiami wskazanymi w rozdziale VIII ust. 1 pkt 4) SWZ):
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie załącznikiem nr 6 do SWZ – Oświadczenie Wykonawców – wykaz robót;
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie załącznikiem nr 7 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy wykaz osób.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (załącznik 3a do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy Wykonawca.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór - załącznik 5 do SWZ) - jeśli dotyczy.
Pełnomocnictwa - jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców (załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dodatkowo do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – o ile dotyczy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1100181
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 11:35
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W celu ograniczenia liczby Wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium „Ceny” oraz „Okresu gwarancji” po zakończeniu robót budowlanych i odbiorze końcowym. W przypadku, gdy w postępowaniu wpłyną mniej niż trzy oferty Zamawiający przeprowadzi negocjacje z wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.