eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be9366c-cb20-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługa przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2be9366c-cb20-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamówienia (zwanej dalej: Platformą; Systemem)
pod adresem: https://www.ezamowienia.gov.pl na której udostępniane będą dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem.
2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są za pośrednictwem Platformy. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna/ musi być
sygnowana nr referencyjnym postępowania.
4) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
5) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
podając np. identyfikator postępowania.
6) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani
logowania.
7) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://www.ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
11) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub;
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
12) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Złożenie oferty następuje poprzez zakładkę „Oferty/ wnioski” i kliknięcie przycisku „Złóż
ofertę”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej
„RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej „Pzp”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych są następujące: podkom. Robert Pasiut, email:
iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: ul. Mogilska 109 31-571 Kraków;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Podstawę prawną udostępnienia w szczególności stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrzeżeniem wynikającym z treści art. 18 ust.5, oraz
art. 74 Pzp, a także regulacje określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały
zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia
publicznego - , a także dla celów archiwizacyjnych przez okres nie dłuższy niż wskazany w odnośnych przepisach prawa krajowego
oraz przepisach dotyczących działalności archiwalnej jednostek Policji;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały
profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego
uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym żądanie
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, ul. Stawki 2, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Administrator oświadcza jednocześnie, że stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych
zabranych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący ich zabezpieczenie przed bezprawnym
rozpowszechnianiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.:
Chromatograf gazowy GCMS QP 2020 EI z detektorem masowym
(autosampler, oprogramowanie)
nr – 021425470050, C12185400888, C12135405155
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2016
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
 Czyszczenie układu dozownika,
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s.
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf gazowy GC 2010 Plus AFIVD
(dozownik SPL, detektor FID, autosampler)
nr - C11805270190, C12185200169, C12135201800
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2014
 Konserwacja zestawów chromatograficznych.
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf do badań narkotyków GCMS QP 2020 NX EI
z automatycznym padajnikiem próbek AOC-2030AF
nr - O21746050778
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
 Czyszczenie układu dozownika,
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
 Wymiana zużytych elementów

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf do badań chemicznych NEXIS GC-2030AF
nr - C12256051382
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
 Konserwacja zestawów chromatograficznych.
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – grudzień 2024r.:
Chromatograf HPLC LC-2030C
(jednostka sterująca, drukarka, biblioteka widm)
nr - L21455850448
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2020
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
 Czyszczenie układu dozownika,
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
 Wymiana zużytych elementów

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWO
nr - 90419
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
 Konserwacja aparatu.
 Wymiana części zużywalnych.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40
nr - 650N8112605, HS40L0811253
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2008
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy AutoSystem XL
nr - 610N8100701
firmy PerkinElmer, rok produkcji 1998
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8
nr - 680S11122101/ 648N1120802
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
 Czyszczenie kwadrupolu.
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana elementów zużytych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.
Zestaw GC + FTIR
(spektrometr FTIR nr-AUP1710591, moduł GC-IR nr-AWS1710163, chromatograf gazowy nr-717001714, chromatograf gazowy nr-717001817, zestaw sterujący - 3 szt.)
firmy Thermo, rok produkcji 2017
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana zużytych elementów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – maj 2024r.
Sprężarka powietrza model DK 50 2V 50S
(wchodzi w skład zestawu GC+FTIR)
firmy EKOM, rok produkcji 2017
 Konserwacja aparatu.
 Wymiana części zużywalnych (min. filtry, tłoki, sprężyny, łożyska),
 Sprawdzenie tłumika, wentylatorów, chłodnicy itp.
 Przetkanie dyszy regeneracji powietrza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – wrzesień 2024r.
Elektronowy mikroskop skaningowy JSM 5800
z detektorem promieniowania rentgenowskiego
nr – MP 16000077
firmy Jeol, rok produkcji 1995
 Konserwacja aparatu.
 Wymiana części zużywalnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r
Mikroskop stereoskopowy Leica MZ 7,5 – 3 szt.
nr - 5586426, 5586422, 5520124
firmy Leica, rok produkcji 2007
 Czyszczenie układu optycznego.

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Mikroskop stereoskopowy Nikon SMZ 800 – 1 zestaw
nr - 1005240/1009727
firmy Nikon, rok produkcji 2001
 Czyszczenie układu optycznego.

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Mikroskop Axiostar z wypos. – 1 szt.
nr - 44492
firmy Zeiss, rok produkcji 2001
 Czyszczenie układu optycznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – kwiecień 2024r.
Thermomixer C Smart Block z ukompletowaniem
nr – 5382HP326628, 5362H0607699
firmy Eppendorf, rok produkcji 2018
 Sprawdzenie poprawności temperatur w bloku grzejnym.
 Potwierdzenie sprawności urządzenia.
 Sprawdzenie poprawności działania wytrząsarki.
 Walidacja OQ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – grudzień 2024r.
Chłodziarko-zamrażarka LCEXV 4010 Liebherr
nr – 846409685
firmy Liebherr, rok produkcji 2018
 Sprawdzenie poprawności utrzymywania temperatur.
 Potwierdzenie sprawności urządzenia.

Przegląd i konserwacja – grudzień 2024r.
Chłodziarko-zamrażarka LCEXV 4010 Liebherr
nr – 847222412
firmy Liebherr, rok produkcji 2019
 Sprawdzenie poprawności utrzymywania temperatur.
 Potwierdzenie sprawności urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Automat do izolacji DNA – QIACUBE
nr - 48191
firmy Qiagen, rok produkcji 2016
 Wymiana o-ringu w głowicy pipetującej.
 Kalibracja położenia głowicy pipetującej.
 Sprawdzenie poprawności działania poszczególnych układów (wirówka, głowica pipetująca, shaker).
 Czyszczenie, smarowanie, weryfikacja stanu rotora, czyszczenie i smarowanie wirówki.
 Sprawdzenie i ewentualna korekta naciągu pasków napędowych.
 Kontrola i ewentualny upgrade oprogramowania sterującego.
 Testy serwisowe.
 Wystawienie protokołu serwisowego potwierdzającego poprawność działania urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – marzec 2024r.
Automatyczna stacja pipetująca do izolacji DNA - Nimbus4
nr - NMBSHL2489
firmy Hamilton, rok produkcji 2017
 Wymiana elementów zużywalnych systemu pipetującego (oringi, stopdisc itp.)
 Przegląd i konserwacja systemu próżniowego.
 Konserwacja, regulacja i kalibracja mechaniczna ramion i głowic dozujących przy użyciu wzorców producenta.
 Analiza dokładności dozowania z użyciem roztworów wzorcowych wg procedury producenta.
 Wystawienie odpowiednich świadectw sprawdzenia i kalibracji.
 Konserwacja systemu komputerowego, przegląd i porządkowanie logów systemowych.
 Przegląd oprogramowania systemowego i użytkowego (pakiet Forensic).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – wrzesień 2024r.
Komora cyjanoakrylowa (trójkomorowa) Air Science model CATRI
nr - 76077
firmy Air Science, rok produkcji 2015
 Przegląd.
 Kalibracja.
 Wymiana filtrów.

Przegląd serwisowy – wrzesień 2024r.
Komora klimatyzowana SAFEDEVELOP SD34S do ujawniania śladów metodą ninhydrynową z nadstawką filtracyjną VENT BOX
nr - SD88106
firmy Air Science, rok produkcji 2019
 Przegląd.
 Kalibracja.
 Wymiana filtrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – październik 2024r.
Komora klimatyczna do ujawniania śladów metodą ninhydrynową i DFO NINcha S31
nr - 006-1000-501
firmy Attestor Forensic, rok produkcji 2022
 Przegląd.
 Kalibracja.
 Wymiana filtrów (do ninhydryny).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – październik 2024r.
Oświetlacz kryminalistyczny POLILIGHT PL500SC
nr - 2483
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2015
 Przegląd.
 Kalibracja.

Przegląd serwisowy – październik 2024r.
Oświetlacz kryminalistyczny Polilight PL550XL
nr - 2770
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2022
 Przegląd.
 Kalibracja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Aparat Piórkowskiego
nr - P150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Aparat krzyżowy z oprogramowaniem ODOiA
nr - 2360
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2023
 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Wirometr
nr - W150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Kontrola: prędkości tarcz, wychyleń i luzów, wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Miernik Czasu Reakcji MRK
nr - MRK150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków badawczych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza
i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Program ODOiA
kod licencyjny 1:30788
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Sprawdzenie: ustawień numerów portów COM według aparatów, prawidłowości komunikacji między komputerem a aparatami, prawidłowości przesyłania wyników
z aparatów, prawidłowości numeracji w rejestrze, drukowania orzeczeń, kart badania
i ustawień wydruku, kont psychologów i ewentualna ich modyfikacja, bazy danych
i ewentualne założenie nowej.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
 w zakresie zadania Nr 1: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację chromatografu gazowego firmy SHIMADZU;
 w zakresie zadania Nr 2: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację chromatografu gazowego i spektrofotometru firmy Perkin Elmer;
 w zakresie zadania Nr 3: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację Zestawu GC + FTIR firmy Thermo Scientific;
 w zakresie zadania Nr 4: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację sprężarki firmy Ekom;
 w zakresie zadania Nr 5: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację elektronowego mikroskopu skaningowego firmy Jeol;
 w zakresie zadania Nr 6: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację mikroskopu stereoskopowego Leica/Nikon/Axiostar;
 w zakresie zadania Nr 7: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację thermomixera firmy Eppendorf;
 w zakresie zadania Nr 8: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację chłodziarko-zamrażarki firmy Liebherr;
 w zakresie zadania Nr 9: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację automatu do izolacji DNA firmy Qiagen;
 w zakresie zadania Nr 10: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację automatycznej stacji pipetującej do izolacji DNA firny Hamilton;
 w zakresie zadania Nr 11: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację komory klimatyzowanej i komory cyjanoakrylowej firmy Air Science.
 w zakresie zadania Nr 12: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację komory klimatycznej firmy Attestor Forensic;
 w zakresie zadania Nr 13: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację oświetlacza kryminalistycznego firmy Rofin Australia PTY.LTD;
 w zakresie zadania Nr 14 Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują co najmniej przegląd/konserwację urządzeń: Aparatu Piórkowskiego, Aparatu Krzyżowego, Wirometru, Miernika Czasu Reakcji MRK, programu ODOiA firmy Alfa-Electronics.

UWAGA: W przypadku składania ofert na więcej zadań np. na zadania nr 1 i nr 9 Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej łącznie tzn. musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie usługi, które obejmują:
 co najmniej przegląd/konserwację chromatografu gazowego firmy SHIMADZU;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:
a) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-6 oraz art. 109. Ustawy Pzp; – Zamawiający prześle wzór dokumentu wraz z wezwaniem.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych polegających na przeglądzie technicznym/konserwacji urządzeń (w zależności od zadania)
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający prześle wzór dokumentu wraz z wezwaniem.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Z treści wykazu musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:
a) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-6 oraz art. 109. Ustawy Pzp; – Zamawiający prześle wzór dokumentu wraz z wezwaniem.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych polegających na przeglądzie technicznym/konserwacji urządzeń (w zależności od zadania)
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający prześle wzór dokumentu wraz z wezwaniem.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Z treści wykazu musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć zakresu, wynagrodzenia, terminów – w przypadku:
1) wystąpienia sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej,
2) potrzeby wprowadzenia zmian do umowy, wynikających ze zmian natury technicznej,
3) przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,
4) gdy wywierają bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiany obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Policji (zarządzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSWiA),
5) gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe.
4. Strony w czasie realizacji niniejszej umowy dopuszczają możliwość zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany (wzrost lub obniżenie) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, względem ceny lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
1) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy po upływie 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy,
2) gdy zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy będzie wyższa
o co najmniej 1% od wysokości średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS za ostatni opublikowany okres.
5. Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy będzie wykazanie przez daną Stronę umowy, że zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, miała faktyczny wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy. Zmiana będzie liczona wyłącznie w stosunku do zakresu pozostającego do wykonania. Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć 5% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 2 ust.1.
6. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek
do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania
do wyrażenia takiej zgody.
7. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 i 4 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamówienia pod adresem: https://www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.