eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2be9366c-cb20-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be9366c-cb20-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługa przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.:
Chromatograf gazowy GCMS QP 2020 EI z detektorem masowym
(autosampler, oprogramowanie)
nr – 021425470050, C12185400888, C12135405155
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2016
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
 Czyszczenie układu dozownika,
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s.
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf gazowy GC 2010 Plus AFIVD
(dozownik SPL, detektor FID, autosampler)
nr - C11805270190, C12185200169, C12135201800
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2014
 Konserwacja zestawów chromatograficznych.
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf do badań narkotyków GCMS QP 2020 NX EI
z automatycznym padajnikiem próbek AOC-2030AF
nr - O21746050778
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
 Czyszczenie układu dozownika,
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
 Wymiana zużytych elementów

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf do badań chemicznych NEXIS GC-2030AF
nr - C12256051382
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
 Konserwacja zestawów chromatograficznych.
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – grudzień 2024r.:
Chromatograf HPLC LC-2030C
(jednostka sterująca, drukarka, biblioteka widm)
nr - L21455850448
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2020
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
 Czyszczenie układu dozownika,
 Sprawdzenie drożności dozownika,
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
 Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
 Wymiana zużytych elementów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 59349,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWO
nr - 90419
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
 Konserwacja aparatu.
 Wymiana części zużywalnych.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40
nr - 650N8112605, HS40L0811253
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2008
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy AutoSystem XL
nr - 610N8100701
firmy PerkinElmer, rok produkcji 1998
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana elementów zużytych.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8
nr - 680S11122101/ 648N1120802
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
 Czyszczenie kwadrupolu.
 Wymiana oleju pompy rotacyjnej.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana elementów zużytych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – listopad 2024r.
Zestaw GC + FTIR
(spektrometr FTIR nr-AUP1710591, moduł GC-IR nr-AWS1710163, chromatograf gazowy nr-717001714, chromatograf gazowy nr-717001817, zestaw sterujący - 3 szt.)
firmy Thermo, rok produkcji 2017
 Konserwacja zestawu chromatograficznego.
 Czyszczenie układu dozownika.
 Sprawdzenie drożności dozownika.
 Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
 Czyszczenie dozownika automatycznego.
 Wymiana zużytych elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – maj 2024r.
Sprężarka powietrza model DK 50 2V 50S
(wchodzi w skład zestawu GC+FTIR)
firmy EKOM, rok produkcji 2017
 Konserwacja aparatu.
 Wymiana części zużywalnych (min. filtry, tłoki, sprężyny, łożyska),
 Sprawdzenie tłumika, wentylatorów, chłodnicy itp.
 Przetkanie dyszy regeneracji powietrza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – wrzesień 2024r.
Elektronowy mikroskop skaningowy JSM 5800
z detektorem promieniowania rentgenowskiego
nr – MP 16000077
firmy Jeol, rok produkcji 1995
 Konserwacja aparatu.
 Wymiana części zużywalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 10162,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r
Mikroskop stereoskopowy Leica MZ 7,5 – 3 szt.
nr - 5586426, 5586422, 5520124
firmy Leica, rok produkcji 2007
 Czyszczenie układu optycznego.

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Mikroskop stereoskopowy Nikon SMZ 800 – 1 zestaw
nr - 1005240/1009727
firmy Nikon, rok produkcji 2001
 Czyszczenie układu optycznego.

Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Mikroskop Axiostar z wypos. – 1 szt.
nr - 44492
firmy Zeiss, rok produkcji 2001
 Czyszczenie układu optycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – kwiecień 2024r.
Thermomixer C Smart Block z ukompletowaniem
nr – 5382HP326628, 5362H0607699
firmy Eppendorf, rok produkcji 2018
 Sprawdzenie poprawności temperatur w bloku grzejnym.
 Potwierdzenie sprawności urządzenia.
 Sprawdzenie poprawności działania wytrząsarki.
 Walidacja OQ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd i konserwacja – grudzień 2024r.
Chłodziarko-zamrażarka LCEXV 4010 Liebherr
nr – 846409685
firmy Liebherr, rok produkcji 2018
 Sprawdzenie poprawności utrzymywania temperatur.
 Potwierdzenie sprawności urządzenia.

Przegląd i konserwacja – grudzień 2024r.
Chłodziarko-zamrażarka LCEXV 4010 Liebherr
nr – 847222412
firmy Liebherr, rok produkcji 2019
 Sprawdzenie poprawności utrzymywania temperatur.
 Potwierdzenie sprawności urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Automat do izolacji DNA – QIACUBE
nr - 48191
firmy Qiagen, rok produkcji 2016
 Wymiana o-ringu w głowicy pipetującej.
 Kalibracja położenia głowicy pipetującej.
 Sprawdzenie poprawności działania poszczególnych układów (wirówka, głowica pipetująca, shaker).
 Czyszczenie, smarowanie, weryfikacja stanu rotora, czyszczenie i smarowanie wirówki.
 Sprawdzenie i ewentualna korekta naciągu pasków napędowych.
 Kontrola i ewentualny upgrade oprogramowania sterującego.
 Testy serwisowe.
 Wystawienie protokołu serwisowego potwierdzającego poprawność działania urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – marzec 2024r.
Automatyczna stacja pipetująca do izolacji DNA - Nimbus4
nr - NMBSHL2489
firmy Hamilton, rok produkcji 2017
 Wymiana elementów zużywalnych systemu pipetującego (oringi, stopdisc itp.)
 Przegląd i konserwacja systemu próżniowego.
 Konserwacja, regulacja i kalibracja mechaniczna ramion i głowic dozujących przy użyciu wzorców producenta.
 Analiza dokładności dozowania z użyciem roztworów wzorcowych wg procedury producenta.
 Wystawienie odpowiednich świadectw sprawdzenia i kalibracji.
 Konserwacja systemu komputerowego, przegląd i porządkowanie logów systemowych.
 Przegląd oprogramowania systemowego i użytkowego (pakiet Forensic).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – wrzesień 2024r.
Komora cyjanoakrylowa (trójkomorowa) Air Science model CATRI
nr - 76077
firmy Air Science, rok produkcji 2015
 Przegląd.
 Kalibracja.
 Wymiana filtrów.

Przegląd serwisowy – wrzesień 2024r.
Komora klimatyzowana SAFEDEVELOP SD34S do ujawniania śladów metodą ninhydrynową z nadstawką filtracyjną VENT BOX
nr - SD88106
firmy Air Science, rok produkcji 2019
 Przegląd.
 Kalibracja.
 Wymiana filtrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – październik 2024r.
Komora klimatyczna do ujawniania śladów metodą ninhydrynową i DFO NINcha S31
nr - 006-1000-501
firmy Attestor Forensic, rok produkcji 2022
 Przegląd.
 Kalibracja.
 Wymiana filtrów (do ninhydryny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4471,54 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – październik 2024r.
Oświetlacz kryminalistyczny POLILIGHT PL500SC
nr - 2483
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2015
 Przegląd.
 Kalibracja.

Przegląd serwisowy – październik 2024r.
Oświetlacz kryminalistyczny Polilight PL550XL
nr - 2770
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2022
 Przegląd.
 Kalibracja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Aparat Piórkowskiego
nr - P150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Aparat krzyżowy z oprogramowaniem ODOiA
nr - 2360
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2023
 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Wirometr
nr - W150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Kontrola: prędkości tarcz, wychyleń i luzów, wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Miernik Czasu Reakcji MRK
nr - MRK150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków badawczych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza
i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
 Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
 Wpis do paszportu urządzenia.

Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Program ODOiA
kod licencyjny 1:30788
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
 Sprawdzenie: ustawień numerów portów COM według aparatów, prawidłowości komunikacji między komputerem a aparatami, prawidłowości przesyłania wyników
z aparatów, prawidłowości numeracji w rejestrze, drukowania orzeczeń, kart badania
i ustawień wydruku, kont psychologów i ewentualna ich modyfikacja, bazy danych
i ewentualne założenie nowej.
 Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83050,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83050,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83050,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHIM-POL A. M. BORZYMOWSKI E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140150633

7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83050,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectro-Lab Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008054952

7.3.3) Ulica: Warszawska 100/102

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEM SERVICE SEM TOMASZ FLORCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121053570

7.3.3) Ulica: ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15C/56

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-234

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Basta - Naprawa Aparatury Medycznej SERVMED

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351203688

7.3.3) Ulica: os. II Pułku Lotniczego 5/5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-867

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3404,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3404,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3404,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142723270

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 212

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3404,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6851,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6851,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6851,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QIAGEN Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360435897

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 95

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-332

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6851,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA LAB A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015298500

7.3.3) Ulica: Zabłocka 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-194

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.