Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206197/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00323730/01 - Wynik z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2be9366c-cb20-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be9366c-cb20-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa przeglądu i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.11.2024 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.:Chromatograf gazowy GCMS QP 2020 EI z detektorem masowym
(autosampler, oprogramowanie)
nr – 021425470050, C12185400888, C12135405155
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2016
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
Czyszczenie układu dozownika,
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s.
Wymiana elementów zużytych.
Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf gazowy GC 2010 Plus AFIVD
(dozownik SPL, detektor FID, autosampler)
nr - C11805270190, C12185200169, C12135201800
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2014
Konserwacja zestawów chromatograficznych.
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
Wymiana elementów zużytych.
Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf do badań narkotyków GCMS QP 2020 NX EI
z automatycznym padajnikiem próbek AOC-2030AF
nr - O21746050778
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
Czyszczenie układu dozownika,
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
Wymiana zużytych elementów
Przegląd serwisowy – listopad 2024r.:
Chromatograf do badań chemicznych NEXIS GC-2030AF
nr - C12256051382
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2022
Konserwacja zestawów chromatograficznych.
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
Wymiana elementów zużytych.
Przegląd serwisowy – grudzień 2024r.:
Chromatograf HPLC LC-2030C
(jednostka sterująca, drukarka, biblioteka widm)
nr - L21455850448
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2020
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru,
Wymiana oleju pompy rotacyjnej,
Czyszczenie układu dozownika,
Sprawdzenie drożności dozownika,
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego,
Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
Wymiana zużytych elementów
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 59349,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWO
nr - 90419
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
Konserwacja aparatu.
Wymiana części zużywalnych.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40
nr - 650N8112605, HS40L0811253
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2008
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana elementów zużytych.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy AutoSystem XL
nr - 610N8100701
firmy PerkinElmer, rok produkcji 1998
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana elementów zużytych.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8
nr - 680S11122101/ 648N1120802
firmy PerkinElmer, rok produkcji 2011
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru.
Czyszczenie kwadrupolu.
Wymiana oleju pompy rotacyjnej.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana elementów zużytych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – listopad 2024r.Zestaw GC + FTIR
(spektrometr FTIR nr-AUP1710591, moduł GC-IR nr-AWS1710163, chromatograf gazowy nr-717001714, chromatograf gazowy nr-717001817, zestaw sterujący - 3 szt.)
firmy Thermo, rok produkcji 2017
Konserwacja zestawu chromatograficznego.
Czyszczenie układu dozownika.
Sprawdzenie drożności dozownika.
Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego.
Czyszczenie dozownika automatycznego.
Wymiana zużytych elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – maj 2024r.Sprężarka powietrza model DK 50 2V 50S
(wchodzi w skład zestawu GC+FTIR)
firmy EKOM, rok produkcji 2017
Konserwacja aparatu.
Wymiana części zużywalnych (min. filtry, tłoki, sprężyny, łożyska),
Sprawdzenie tłumika, wentylatorów, chłodnicy itp.
Przetkanie dyszy regeneracji powietrza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – wrzesień 2024r.Elektronowy mikroskop skaningowy JSM 5800
z detektorem promieniowania rentgenowskiego
nr – MP 16000077
firmy Jeol, rok produkcji 1995
Konserwacja aparatu.
Wymiana części zużywalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 10162,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – kwiecień 2024rMikroskop stereoskopowy Leica MZ 7,5 – 3 szt.
nr - 5586426, 5586422, 5520124
firmy Leica, rok produkcji 2007
Czyszczenie układu optycznego.
Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Mikroskop stereoskopowy Nikon SMZ 800 – 1 zestaw
nr - 1005240/1009727
firmy Nikon, rok produkcji 2001
Czyszczenie układu optycznego.
Przegląd serwisowy – kwiecień 2024r.
Mikroskop Axiostar z wypos. – 1 szt.
nr - 44492
firmy Zeiss, rok produkcji 2001
Czyszczenie układu optycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – kwiecień 2024r.Thermomixer C Smart Block z ukompletowaniem
nr – 5382HP326628, 5362H0607699
firmy Eppendorf, rok produkcji 2018
Sprawdzenie poprawności temperatur w bloku grzejnym.
Potwierdzenie sprawności urządzenia.
Sprawdzenie poprawności działania wytrząsarki.
Walidacja OQ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – grudzień 2024r.Chłodziarko-zamrażarka LCEXV 4010 Liebherr
nr – 846409685
firmy Liebherr, rok produkcji 2018
Sprawdzenie poprawności utrzymywania temperatur.
Potwierdzenie sprawności urządzenia.
Przegląd i konserwacja – grudzień 2024r.
Chłodziarko-zamrażarka LCEXV 4010 Liebherr
nr – 847222412
firmy Liebherr, rok produkcji 2019
Sprawdzenie poprawności utrzymywania temperatur.
Potwierdzenie sprawności urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.Automat do izolacji DNA – QIACUBE
nr - 48191
firmy Qiagen, rok produkcji 2016
Wymiana o-ringu w głowicy pipetującej.
Kalibracja położenia głowicy pipetującej.
Sprawdzenie poprawności działania poszczególnych układów (wirówka, głowica pipetująca, shaker).
Czyszczenie, smarowanie, weryfikacja stanu rotora, czyszczenie i smarowanie wirówki.
Sprawdzenie i ewentualna korekta naciągu pasków napędowych.
Kontrola i ewentualny upgrade oprogramowania sterującego.
Testy serwisowe.
Wystawienie protokołu serwisowego potwierdzającego poprawność działania urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – marzec 2024r.Automatyczna stacja pipetująca do izolacji DNA - Nimbus4
nr - NMBSHL2489
firmy Hamilton, rok produkcji 2017
Wymiana elementów zużywalnych systemu pipetującego (oringi, stopdisc itp.)
Przegląd i konserwacja systemu próżniowego.
Konserwacja, regulacja i kalibracja mechaniczna ramion i głowic dozujących przy użyciu wzorców producenta.
Analiza dokładności dozowania z użyciem roztworów wzorcowych wg procedury producenta.
Wystawienie odpowiednich świadectw sprawdzenia i kalibracji.
Konserwacja systemu komputerowego, przegląd i porządkowanie logów systemowych.
Przegląd oprogramowania systemowego i użytkowego (pakiet Forensic).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – wrzesień 2024r.Komora cyjanoakrylowa (trójkomorowa) Air Science model CATRI
nr - 76077
firmy Air Science, rok produkcji 2015
Przegląd.
Kalibracja.
Wymiana filtrów.
Przegląd serwisowy – wrzesień 2024r.
Komora klimatyzowana SAFEDEVELOP SD34S do ujawniania śladów metodą ninhydrynową z nadstawką filtracyjną VENT BOX
nr - SD88106
firmy Air Science, rok produkcji 2019
Przegląd.
Kalibracja.
Wymiana filtrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – październik 2024r.Komora klimatyczna do ujawniania śladów metodą ninhydrynową i DFO NINcha S31
nr - 006-1000-501
firmy Attestor Forensic, rok produkcji 2022
Przegląd.
Kalibracja.
Wymiana filtrów (do ninhydryny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4471,54 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – październik 2024r.Oświetlacz kryminalistyczny POLILIGHT PL500SC
nr - 2483
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2015
Przegląd.
Kalibracja.
Przegląd serwisowy – październik 2024r.
Oświetlacz kryminalistyczny Polilight PL550XL
nr - 2770
firmy Rofin Australia PTY.LTD, rok produkcji 2022
Przegląd.
Kalibracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.Aparat Piórkowskiego
nr - P150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Aparat krzyżowy z oprogramowaniem ODOiA
nr - 2360
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2023
Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Wirometr
nr - W150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Kontrola: prędkości tarcz, wychyleń i luzów, wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Miernik Czasu Reakcji MRK
nr - MRK150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków badawczych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza
i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów.
Wpis do paszportu urządzenia.
Przegląd serwisowy – czerwiec 2024r.
Program ODOiA
kod licencyjny 1:30788
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
Sprawdzenie: ustawień numerów portów COM według aparatów, prawidłowości komunikacji między komputerem a aparatami, prawidłowości przesyłania wyników
z aparatów, prawidłowości numeracji w rejestrze, drukowania orzeczeń, kart badania
i ustawień wydruku, kont psychologów i ewentualna ich modyfikacja, bazy danych
i ewentualne założenie nowej.
Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83050,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83050,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83050,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHIM-POL A. M. BORZYMOWSKI E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140150633
7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"SHIM-POL A.M.BORZYMOWSKI" E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83050,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectro-Lab Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008054952
7.3.3) Ulica: Warszawska 100/102
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEM SERVICE SEM TOMASZ FLORCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121053570
7.3.3) Ulica: ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15C/56
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-234
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Basta - Naprawa Aparatury Medycznej SERVMED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351203688
7.3.3) Ulica: os. II Pułku Lotniczego 5/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-867
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3404,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3404,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3404,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142723270
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ FLORCZAK STEM SERVICE SEM
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ FLORCZAK STEM SERVICE SEM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3404,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6851,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6851,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6851,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QIAGEN Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360435897
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 95
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-332
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ BASTA NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ "SERVMED"
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ BASTA NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ "SERVMED"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6851,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA LAB A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015298500
7.3.3) Ulica: Zabłocka 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-194
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.