eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot"Zakup, dostawa i montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Żłobka "Puchatek" w Sopocie wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowalnych"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zakup, dostawa i montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Żłobka „Puchatek” w Sopocie wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowalnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Puchatek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190372553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 58

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-843

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 505 984 221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zlobekpuchatek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekpuchatek.pl/kontakt/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e57d67a8-d9cc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup, dostawa i montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Żłobka „Puchatek” w Sopocie wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowalnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e57d67a8-d9cc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie budynku oraz budowie windy zewnętrznej
dla osób niepełnosprawnych przy budynku Żłobka Puchatek w Sopocie wraz z zakupem, dostawą i montażem.
Szczegółowy opis oraz
sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace nad realizacją zamówienia tak, aby nie zakłócać działalności
żłobka. Wszelkie prace wewnątrz budynku muszą odbywać się wyłącznie w miesiącu sierpniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42419000-6 - Części urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych

42419100-7 - Części dźwigów

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31310000-2 - Sieci zasilające

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w brzmieniu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęły trzy oferty. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 477 234,13 zł brutto, zaś cena złożonej oferty nie podlegającej odrzuceniu z najniższą kwotą wynosi 567 000,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.