eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - L10/08/IX - Modernizacja sali gimnastycznej, zaplecza i oświetlenia boisk oraz zakup tablic interaktywnych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO – L10/08/IX – Modernizacja sali gimnastycznej, zaplecza i oświetlenia boisk oraz zakup tablic interaktywnych w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 1 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240631298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-106

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 254 66 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp18@zsp1katowice.dlaedu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp1katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO – L10/08/IX – Modernizacja sali gimnastycznej, zaplecza i oświetlenia boisk oraz zakup tablic interaktywnych w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 1 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2e6caa2-ce20-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00155772/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BO - L10/08/IX - Modernizacja sali gimnastycznej, zaplecza i oświetlenia boisk oraz zakup tablic interaktywnych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/137/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w sali gimnastycznej i jej zapleczu polegające na wymianie parkietu, drzwi stalowych i drewnianych, odnowieniu powłok malarskich oraz roboty elektryczne. Zakres robót obejmuje:
ROBOTY BUDOWLANE
I. Sala gimnastyczna
a) wymiana posadzki parkietowej
- rozbiórka parkietu wraz z oderwaniem listew
- przegląd i ocena stanu technicznego ślepej podłogi
- wymiana nie nadającej się do dalszej eksploatacji desek ślepej podłogi
- odgrzybienie wszystkich desek ślepej podłogi
- montaż nowych deszczułek parkietu na gwoździe
- szlifowanie parkietu
- montaż nowych listew przypodłogowych
- lakierownie posadzki parkietowej
- malowanie linii boiskowych do koszykówki, siatkówki, badmintona
b) ściany ,sufity
- zmycie i zeskrobanie ścian i sufitu (ściany malowane farbą emulsyjną)
- ługowanie farby olejnej ze ścian
- uzupełnienie tynków na ścianach i suficie
- malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu z zagruntowaniem
- malowanie farba olejna ścian z jednokrotnym szpachlowaniem
- demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych
- malowanie farbą olejna grzejników
- wymiana stalowych drzwi ewakuacyjnych stalowych
- wymiana drewnianych drzwi (pełnych) dwuskrzydłowych
- wymiana kotar scenicznych
- wymiana kratek wentylacyjnych
- demontaż i montaż rusztowań
- wywóz i utylizacja gruzu
II. Zaplecze I – pokój nauczycieli
a) ściany i sufity
- zmycie i zeskrobanie ścian i sufitu (ściany malowane farbą emulsyjną)
- ługowanie farby olejnej ze ścian
- uzupełnienie tynków na ścianach i suficie
- malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu z zagruntowaniem
- malowanie farba olejna ścian z jednokrotnym szpachlowaniem
- wywóz i utylizacja gruzu
III. Zaplecze II - korytarz
- zmycie i zeskrobanie ścian i sufitu (ściany malowane farbą emulsyjną)
- ługowanie farby olejnej ze ścian
- uzupełnienie tynków na ścianach i suficie
- malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu z zagruntowaniem
- malowanie farba olejna ścian z jednokrotnym szpachlowaniem
- wymiana drzwi drewnianych pełnych do szatni
- wymiana drzwi stalowych dwuskrzydłowych
- wywóz i utylizacja gruzu

ROBOTY ELEKTRYCZNE:
I. Oświetlenie ogólne sali gimnastycznej
- demontaż opraw, przewodów i osprzętu z uwzględnieniem utylizacji,
- wykucie bruzd, ułożenie przewodów elektrycznych, zaprawienie bruzd, malowanie,
- przygotowanie podłoża pod osprzęt oświetleniowy i instalacyjny,
- montaż opraw oświetlenia Sali gimnastycznej, parametry zgodnie z przedmiarem, z siatką ochraniającą przed uderzeniem piłki,
- dodatkowe mocowanie oprawy za pomocą linki stalowej,
- montaż puszek instalacyjnych,
- podłączenie i zabezpieczenie obwodów gniazd i oświetlenia w tablicy elektrycznej
II. Oświetlenie dodatkowe
- dostawa i montaż 2 opraw LED sterowanych za pomocą systemu DALI, parametry zgodnie z przedmiarem, z siatką ochraniającą przed uderzeniem piłki,
- montaż systemu DALI,
- zaprogramowanie i uruchomienie systemu
III. Wymiana tablicy bezpiecznikowej z wymianą aparatury modułowej.
IV. Wykonanie pomiarów elektrycznych, natężenia oświetlenia.
V. Dokumentacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232277,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329394,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232277,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "ADMIST" Sosnowska Stanisława

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251591384

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232277,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-26 do 2023-08-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.