eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik"Budowa i modernizacja w ramach remontu infrastruktury kulturalnej, oświatowej i sportowej w Gminie Gromnik" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa i modernizacja w ramach remontu infrastruktury kulturalnej, oświatowej i sportowej w Gminie Gromnik”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 65 14 202, 14 65 14 238

1.5.8.) Numer faksu: 14 65 14 095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,403575,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa i modernizacja w ramach remontu infrastruktury kulturalnej, oświatowej i sportowej w Gminie Gromnik”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2306762e-b580-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034264/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja w ramach remontu infrastruktury kulturalnej, oświatowej i sportowej w Gminie Gromnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112539/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.10.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i modernizacja w ramach remontu infrastruktury kulturalnej, oświatowej i sportowej w Gminie Gromnik. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część I: Budowa wiaty i świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w Golance,
Część II: Budowa sali gimnastycznej w Rzepienniku Marciszewskim.
2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
 dla części I zamówienia pn.: Budowa wiaty i świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w Golance:
 budowa wiaty rekreacyjnej o dachu dwuspadowym, wysokość wiaty do kalenicy 5,46m;
 budowa parkingu 10 stanowiskowego, stanowiska postojowe o wymiarach 2,50mx5,00m i utwardzenie terenu, nawierzchnia z kostki brukowej;
 budowa ogrodzenia działkowego i przebudowa ogrodzenia frontowego – budowa ogrodzenia od strony południowo-wschodniej, północno-wschodniej i północno-zachodniej oraz przebudowa ogrodzenia od strony południowo-zachodniej (przy drodze wojewódzkiej);
 budowa siłowni plenerowej – budowa 4 elementów małej architektury w postaci urządzeń przeznaczonych do ćwiczeń tj. wioślarz, wyciskanie siedząc + wyciąg górny, orbitrek, twister + wahadło;
 budowa elementów małej architektury tj. ławka pojedyncza (6szt.), kosz na śmieci (5 szt.), tablica informacyjna (1 szt.);
 wydzielenie stropu i obudowa konstrukcji dachu w systemie suchej zabudowy;
 budowa ścianek działowych w systemie suchej zabudowy;
 wyposażenie budynku w platformę dla osób niepełnosprawnych;
 doświetlenie pomieszczeń oknami połaciowymi;
 budowa instalacji CO, elektrycznych, wod-kan, wentylacji grawitacyjnej;
 wykucie otworu w stropie pod projektowaną platformę dla osób niepełnosprawnych;
 wykucie bruzd w ścianach pod projektowane kanały instalacji wod-kan, CO, elektryka;

3. Szczegółowy opis przedmiotu dla poszczególnych części zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej „STWiORB”) oraz pomocniczo przedmiary robót.
4. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5. Zamawiający informuje, że integralnym dokumentem opisującym przedmiot zamówienia w zakresie zadania pn.: „Budowa sali gimnastycznej w Rzepienniku Marciszewskim” jest załącznik nr 9 do SWZ (tj. treść udzielonych wyjaśnień w poprzednim postępowaniu, które zostało unieważnione).
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 990198,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i modernizacja w ramach remontu infrastruktury kulturalnej, oświatowej i sportowej w Gminie Gromnik. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część I: Budowa wiaty i świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w Golance,
Część II: Budowa sali gimnastycznej w Rzepienniku Marciszewskim.
2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
 dla części II zamówienia pn.: Budowa sali gimnastycznej w Rzepienniku Marciszewskim:
 budowę sali gimnastycznej jako rozbudowy istniejącego budynku szkoły;
 przebudowę istniejącego ciągu pieszego;
 budowę opaski wokół budynku;
 przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej miedzy budynkiem szkoły a szambem należącym do szkoły;
 przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej;
 zapewnienie wyposażenia sali gimnastycznej w następujące elementy (opis stanowi uzupełnienie dokumentacji projektowej):
• malowanie linii: linie boiska do mini piłki siatkowej 14x7m, linie boiska do piłki ręcznej (pole bramkowe, linia gry bramkarza, linia rzutu karnego), linie rzutów za 3 punkty do koszykówki;
• zapewnienie trzech zestawów do gry w piłkę siatkową: zestaw stalowych szyn ściennych z mechanizmem naciągowym, wielofunkcyjnym z płynną regulacją wysokości, naciąg typu slim. (3 zestawy); osłony szyn ściennych do siatkówki (3 zestawy); siatka do siatkówki czarna z antenkami, grubość splotu 3mm, wzmocniona taśmą (3 sztuki); wieszak na siatkę (3 sztuki);
• zapewnienie zestawu do gry w koszykówkę : konstrukcja do koszykówki uchylna ze stalowymi odciągami składana w bok na ścianę zabezpieczona antykorozyjnie przez malowanie proszkowe, mocowana bezpośrednio do ściany – 2 sztuki; tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105x180 cm o grubości 10 mm na ramie metalowej – 2 sztuki; poliuretanowa osłona dolnej krawędzi tablicy do koszykówki o wymiarach 105x180 – 2 sztuki; mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305 – 260 cm – 2 sztuki; obręcz do koszykówki pressmatic – uchylna z siłownikami gazowymi, z bez hakowym mocowaniem siatki za pomocą pręta – 2 sztuki; siatka do obręczy turniejowa, sznur 5mm;
• wyposażenie do gry w piłkę ręczną: bramki do piłki ręcznej profesjonalne aluminiowe (3x2m) profil 80x80mm.; rama główna spawana w całości, łuki stalowe, składane (głębokość 800 mm dołem, 600 mm górą); wszystkie stalowe elementy ocynkowane; zestaw talerzyków do zamontowania bramki na posadzce w hali sportowej, zestaw uchwytów na jedną parę bramek; siatki do piłki ręcznej turniejowe z piłkochwytem, gr. splotu 4 mm PP lub PE;
• kotara grodząca (tkanina nieprzeźroczysta): kotara grodząca „tkanina + siatka”; do wysokości 3.0 m materiał nieprzeźroczysty, powyżej siatka o oczkach 10x10; kolor wg kolorów siatek i tkanin;
• system do mocowania i poziomego przesuwu kotary z napędem ręcznym: konstrukcja do mocowania i poziomego przesuwu kotary z napędem ręcznym, profil stalowy specjalny, system wózków jezdnych z rolkami tworzywowymi, elementy mocujące, mocowana bezpośrednio do dźwigara;
• drabinki gimnastyczne podwójne: drabinka gimnastyczna przyścienna 180x300 cm – podwójna;
• tablica wyników sportowych szkolna: tablica wyników sportowych szkolna o wymiarach 130x100 cm, sterowana bezprzewodowo; wskazywane parametry: Zegar – czas, wynik, część gry, faule drużynowe, wbudowany zegar 24/14sek., sygnał dźwiękowy; wysokość cyfr 130 mm; sterowanie bezprzewodowe;
• siatki ochronne za bramkami 2 sztuki;
• drążek gimnastyczny: tuleja drążka gimnastycznego, przyściennego, ocynkowana, pokrywa tulei drążka gimnastycznego;
• siatki ochronne na okna;
• nagłośnienie: zestaw 6 głośników wysokonapięciowych, moc – 320 W, U wejściowe – 100 W, pasmo przenoszenia 75 Hz – 20 kHz, skuteczność 95 dB/1 W/1m, SPL max. – 120 dB/1m; wzmacniacz 200 Wat; 2 mikrofony bezprzewodowe;
• wykonanie okablowania do systemu alarmowego do min. 4 czujek;
• wykonanie okablowania pod montaż 8 kamer;
• wykonanie skrętki internetowej minimum 2 sztuki;
 Zamawiający informuje, że poz. 56 przedmiaru robót „drzwi i ścianki aluminiowe dwuskrzydłowe drzwi Dw1 Ei 60 wewnętrzne” należy skalkulować dwukrotnie czyli 8,16m2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu dla poszczególnych części zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej „STWiORB”) oraz pomocniczo przedmiary robót.
4. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5. Zamawiający informuje, że integralnym dokumentem opisującym przedmiot zamówienia w zakresie zadania pn.: „Budowa sali gimnastycznej w Rzepienniku Marciszewskim” jestzałącznik nr 9 do SWZ (tj. treść udzielonych wyjaśnień w poprzednim postępowaniu, które zostało unieważnione).
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1873942,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1258181,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325421,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1258181,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.BKR Krzysztof Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731660175

7.3.4) Miejscowość: Brzozowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-182

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1258181,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 620 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200359,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2499000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200359,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy i Jarosław Gajdosz spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730204400

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie części dotyczącej robót instalacyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200359,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 620 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.