Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234638/01 - Wynik z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef18a8ca-ccbd-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=624970993.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w swz oraz w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Rozdziale 12 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zawarte w Rozdziale 12 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 220000.271.2.2024-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowywaniu, gotowaniu oraz wydawaniu przez Wykonawcę całodziennych posiłków dla uczestników szkoleń, warsztatów oraz dla innych osób skierowanych w ramach zleconych zadań do obiektów Zamawiającego. Usługa gastronomiczna będzie obejmowała przygotowanie i wydawanie śniadań, obiadów, kolacji oraz serwisu kawa/herbata wraz z poczęstunkiem.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem, w obiekcie przy ul. Gimnazjalnej 8, w udostępnionych przez Zamawiającego na podstawie odrębnej umowy najmu pomieszczeniach znajdujących się w przyziemiu (zaplecze kuchenne, jadalnia) oraz bufecie znajdującym się na parterze o łącznej powierzchni 464,10 m2.
3. Zamawiający zastrzega, iż zwarcie umowy najmu, a tym samym umowy na świadczenie usług gastronomicznych, uwarunkowane jest uzyskaniem przez Zamawiającego stosownej zgody jednostki nadrzędnej.
4. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego wyniesie:
1) Śniadanie 1 500 usł.
2) Obiad 1 500 usł.
3) Kolacja 1 500 usł.
4) Poczęstunek 1 500 usł.
5) Serwis kawa/herbata 1 500 usł.
Zamawiający wskazuje, iż ilości wyszczególnionych rodzajów posiłków są wielkościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami wskazanymi powyżej, z zastrzeżeniem, iż w wyniku wprowadzonych zmian nie zostanie przekroczona wartości umowy w zakresie zamówienia podstawowego.
Przewidywana liczba uczestników szkoleń w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego: 600 osób.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi (rodzaj zamawianych posiłków, charakterystyka ich przygotowania, dostarczenia, podania) oraz ilościowymi dotyczącymi realizacji usługi gastronomicznej, został zawarty w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia w trakcie trwania umowy zakresu zamówienia podstawowego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 ustawy.2. Opcja dotyczy zwiększenia ilościowo/wartościowego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
3. Maksymalny zakres świadczenia w ramach opcji:
1) Śniadanie 6 000 usł.
2) Obiad 6 000 usł.
3) Kolacja 6 000 usł.
4) Poczęstunek 6 000 usł.
5) Serwis kawa/herbata 6 000 usł.
Zamawiający wskazuje, iż ilości wyszczególnionych rodzajów posiłków są wielkościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami wskazanymi powyżej, z zastrzeżeniem, iż w wyniku wprowadzonych zmian nie zostanie przekroczona wartości umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego.
Przewidywana liczba uczestników szkoleń w okresie obowiązywania umowy w ramach opcji: 2 400 osób.
4. Okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z opcji, do wyczerpania maksymalnego zakresu świadczenia w ramach opcji w okresie obowiązywania umowy.
5. Uruchomienie opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego, związanych z organizacją szkoleń, warsztatów, ilości zadań zleconych związanych ze zwiększeniem liczby uczestników szkoleń korzystających z całodziennego wyżywienia. Ostateczny zakres wykonania usług uzależniony będzie od liczby uczestników i faktycznie przeprowadzonych szkoleń/warsztatów/zadań.
6. Uruchomienie opcji nastąpi poprzez złożenie do Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail, druku „Zamówienia opcjonalnego”, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do OPZ, w terminie co najmniej 7 (siedmiu) dni roboczych przed koniecznością uruchomienia zamówienia opcjonalnego.
7. Uprawnioną osobą do złożenia oświadczenia woli w zakresie skorzystania z opcji jest: Aneta Gąsienica-Lizoń.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w ramach zamówienia opcjonalnego zgodnie z warunkami i na zasadach określonych dla zamówienia podstawowego, w cenach zamówienia podstawowego.
9. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie podstawowych godzin wydawania kolacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość stawki czynszu za 1 m2
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej jedną usługę żywieniową w zakresie zbiorowego żywienia spełniającą łącznie n/w wymagania:
- usługa była/jest świadczona co najmniej 5 dni w tygodniu,
- usługa była/jest realizowana w sposób nieprzerwany przez okres, co najmniej 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych,
- usługa dotyczy co najmniej dwóch posiłków typu śniadanie, obiad, kolacja,
- na kwotę co najmniej 150 000,00 zł. brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:1. Dokumentu z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2. Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy.
3. W przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa Wykonawca składa oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ wraz z jednoczesnym oznaczeniem pliku „Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji”.
4. W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia - oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.
5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert oraz powinno być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres dopuszczalnych zmian umowy, został szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający doprecyzowuje, iż okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej wskazany w pkt 4.2.10.) wynosi 34 tygodnie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 07.03.2024 r., lecz nie dłużej niż do dnia 31.10.2024 r.INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Rozbudowa drogi gminnej 293122K (ul. Jamnicka) w km od 00+455,00 do km 00+688,00 w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz - cz. I
- Dostawa endoprotez piersi oraz sprzętu medycznego 1x użytku.
- Rozbudowa drogi powiatowej 1512 K w km od 1+650 do km 2+900 w miejscowości Krynica - Zdrój wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
- Dostawa specjalistycznego sprzęt do laboratorium tłumaczeń symultanicznych na potrzeby Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy implantów oraz materiałów zespalających
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi przygotowywania i dostawy całodobowego wyżywienia pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach.
- Przygotowanie oraz wydawanie gorących posiłków w punkcie żywieniowym
- Przygotowanie i dowóz posiłków do policyjnych pomieszczeń dla osób zatrzymanych na terenie woj. warmińsko - mazurskiego i do Policyjnej Izby Dziecka w Olsztynie (17 oddzielnych zadań częściowych)
- Świadczenie całorocznych i kompleksowych usług cateringowych dla delegacji oficjalnych podejmowanych przez władze miasta Krakowa w 2025 r.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowej wizyty studyjnej połączonej z warsztatami praktycznymi dla maksymalnie 25 osób we wzorcowych KGW poza granicami administracyjnymi woj. mazowieckiego
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 3 części.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.