Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207160/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=624970991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef18a8ca-ccbd-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.2.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3445065,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 922850,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowywaniu, gotowaniu oraz wydawaniu przez Wykonawcę całodziennych posiłków dla uczestników szkoleń, warsztatów oraz dla innych osób skierowanych w ramach zleconych zadań do obiektów Zamawiającego. Usługa gastronomiczna będzie obejmowała przygotowanie i wydawanie śniadań, obiadów, kolacji oraz serwisu kawa/herbata wraz z poczęstunkiem.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem, w obiekcie przy ul. Gimnazjalnej 8, w udostępnionych przez Zamawiającego na podstawie odrębnej umowy najmu pomieszczeniach znajdujących się w przyziemiu (zaplecze kuchenne, jadalnia) oraz bufecie znajdującym się na parterze o łącznej powierzchni 464,10 m2.
3. Zamawiający zastrzega, iż zwarcie umowy najmu, a tym samym umowy na świadczenie usług gastronomicznych, uwarunkowane jest uzyskaniem przez Zamawiającego stosownej zgody jednostki nadrzędnej.
4. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego wyniesie:
1) Śniadanie 1 500 usł.
2) Obiad 1 500 usł.
3) Kolacja 1 500 usł.
4) Poczęstunek 1 500 usł.
5) Serwis kawa/herbata 1 500 usł.
Zamawiający wskazuje, iż ilości wyszczególnionych rodzajów posiłków są wielkościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami wskazanymi powyżej, z zastrzeżeniem, iż w wyniku wprowadzonych zmian nie zostanie przekroczona wartości umowy w zakresie zamówienia podstawowego.
Przewidywana liczba uczestników szkoleń w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego: 600 osób.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi (rodzaj zamawianych posiłków, charakterystyka ich przygotowania, dostarczenia, podania) oraz ilościowymi dotyczącymi realizacji usługi gastronomicznej, został zawarty w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1417575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1417575,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1417575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szałas na Polanie Tomasz Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361576848
7.3.3) Ulica: ul. Za Torem 21D
7.3.4) Miejscowość: Poronin
7.3.5) Kod pocztowy: 34-520
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Szałas na Polanie" TOMASZ WIATR
jakie przetargi wygrała firma
"Szałas na Polanie" TOMASZ WIATR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1417575,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-07 do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- BZP.271.4.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- sprzedaż i dostawa jajek
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
- BZP.271.2.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu o napędzie elektrycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.