Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102476/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00124017/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podziale na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49bd17b1-ac55-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podziale na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49bd17b1-ac55-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie w podziale na dwa zadania (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 23396779,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14175972,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn: "Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie" w podziale na dwa zadania: 1) Zadanie 1 – zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury technicznej w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie, z prawem opcji w zakresie robót budowlanych, 2) Zadanie 2 – zaprojektowanie infrastruktury technicznej w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie. 2. Zakres zamówienia opisanego w ust. 1 obejmuje: 1) wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego dalej „PFU”) stanowiącego Zał. Nr 9 do wzoru umowy, wielobranżowego projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego (dla Zadania Nr 1 i Nr 2) obejmującego: a) układ drogowy; b) kanalizację sanitarną; c) kanalizację deszczową; d) sieć wodociągową; e) oświetlenie uliczne; f) sieć kanałów technologicznych, 2) przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o pozwolenie na budowę/ przyjęcie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach (w zależności od potrzeb), 3) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/przyjęcia zgłoszenia bez uwag (w zależności od potrzeb), 4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt.1) w zakresie wskazanym w PFU dla Zadania Nr 1, z wyłączeniem robót budowlanych objętych prawem opcji, określonych w pkt. 3 Zbiorczego Zestawienia Składników Ceny Ofertowej (dalej: ZZSCO), stanowiącego Załącznik Nr 4 do „Formularza ofertowego”, 5) wykonanie robót budowlanych objętych prawem opcji określonych w pkt. 4 w/w ZZSCO, na zasadach opisanych w poniżej w ust. 3, 6) pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, 7) roboty towarzyszące (roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, transport odpadów itp.), 8) odtworzenie nawierzchni dróg, chodników ścieżek rowerowych lub zieleni, 9) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektami opracowanymi przez Wykonawcę, 11) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego, 12) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 41) wzoru umowy , 13) roboty towarzyszące (prace ziemne, wycinka drzew, zabezpieczenie istniejących drzew, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zamulenie istniejących kanałów, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Program funkcjonalno – użytkowy (wraz z załącznikami) oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20786926,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20786926,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20786926,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIL-BUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243315244
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 115 A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwy podwykonawców:
1. Biuro Projektów A-PROPOL Sp. z o.o. Sp.k.
2. OBI COMPLEX Rafał Zgoda
3. DROGOPOL Sp. z o.o.
Zakres zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy:
1. dokumentacja projektowa i nadzór autorski
2. dokumentacja projektowa, nadzór autorski i roboty branży elektrycznej
3. wykonanie kanalizacji deszczowej i sanitarnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20786926,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.