eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceBudowa budynków kancelarii leśnictwa Kamionacz oraz leśniczówki Mianów



Ogłoszenie z dnia 2024-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynków kancelarii leśnictwa Kamionacz oraz leśniczówki Mianów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Poddębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730021008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rodrysin 18 A

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: (43) 6782975

1.5.8.) Numer faksu: (43) 6782975

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poddebice@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.lodz.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43de2735-dda8-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynków kancelarii leśnictwa Kamionacz oraz leśniczówki Mianów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43de2735-dda8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016974/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku kancelarii leśnictwa Kamionacz

1.1.4 Budowa budynku kancelarii oraz budynku jednorodzinnego z kancelarią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1681365,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Kamionacz z infrastrukturą elektroenergetyczną. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 36 miesięcy.

Lokalizacja: Leśnictwo Kamionacz, działka nr ewidencyjny 920/2, obręb ewid. 0038 Rossoszyca, gmina Warta.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
• wysokość – 5,57 m,
• powierzchnia użytkowa – 40,49 m²,
• powierzchnia zabudowy – 55,2 m²,
• kubatura brutto – 275 m³ .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Warunki realizacji określono w projekcie umowy stanowiącym zał. 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 368964,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenu wokół kancelarii leśnictwa Kamionacz. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 12 miesięcy.

Lokalizacja: Leśnictwo Kamionacz, działka nr ewidencyjny 920/2, obręb ewid. 0038 Rossoszyca, gmina Warta.
Zakres prac:
• budowa nawierzchni utwardzonych oraz biologicznie czynnych,
• budowa ogrodzeń,
• budowa instalacji wodociągowej,
• budowa instalacji kanalizacyjnej ze zbiornikiem bezodpływowym,
• budowa instalacji elektroenergetycznej (złącze poza zakresem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 162682,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z kancelarią leśnictwa Mianów wraz instalacją elektryczną, wodociągową z podłączeniem do istniejącej, czynnej studni kopanej, kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do istniejącej przydomowej oczyszczalni ścieków, demontaż istniejącego i montaż nowego ogrodzenia, utwardzenia z kostki betonowej.

Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 36 miesięcy.

Lokalizacja: Leśnictwo Mianów, działka nr ewidencyjny 62/1, obręb ewid. 0017 Mianów, gmina Lutomiersk.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
• wysokość – 7,49 m,
• powierzchnia użytkowa – 128,22 m²,
• powierzchnia zabudowy – 109,6 m²,
• kubatura brutto – 692 m³ .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Warunki realizacji określono w projekcie umowy stanowiącym zał. 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 1149718,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390205,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461561,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390205,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Tadeusz Pędziwiatr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 114 82 79

7.3.4) Miejscowość: Przedłęcze

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479952,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133839,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143345,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133839,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Tadeusz Pędziwiatr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 114 82 79

7.3.4) Miejscowość: Przedłęcze

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164622,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1193527,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1193527,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1193527,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Tadeusz Pędziwiatr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 114 82 79

7.3.4) Miejscowość: Przedłęcze

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1468038,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.