Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonywanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku C w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Gorzycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY W GORZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001092085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 412 31 81
1.5.8.) Numer faksu: 32 45 11 696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@woloizol.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woloizol.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku C w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Gorzycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4207645c-41ab-4e06-a316-9fd28453b8f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055574/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja budynku C w WOLOiZOL w Gorzycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10928853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.).
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (zwanej dalej jako "Platforma") pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092885
NIP: 6472170474 (dostęp i korzystanie z Platformy jest bezpłatne).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, to jest:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć minimum 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
4)włączona obsługa JavaScript;
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar;
8)plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość odtworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119. str. 1 ze zm.), zwanej dalej „RODO” informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Gorzycach, ul. Zamkowa 8, 44 - 350 Gorzyce, tel. 32 45 11 205, faks: 32 45 11 696, www.woloizol.com.pl;
2)z inspektorem ochrony danych osobowych w WOLOiZOL w Gorzycach można się kontaktować pod numerem tel. 32 412 31 56 lub pod adresem e - mail: iodo@woloizol.com.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) na: „Wykonywanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku C w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Gorzycach. Postępowanie nr 5/2025/SAG/TPBN ”;
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a)osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą Pzp” oraz inne przepisy powszechnie obowiązujące;
b)przedsiębiorca Open Nexus Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Bolesława Krzywoustego 3, z którą Administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Zakupowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c)podmiot uprawiony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.);
d)podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę na świadczenie serwisowym dla użytkowych w WOLOiZOL w Gorzycach systemów informatyczny;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
Pełny tekst klauzuli RODO zawiera Rozdział XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 ust. 1 - 3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, może zostać Pan/Pani zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3)w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
4)w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO. Udostępnianie, o którym mowa w ust. 1, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
5)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2025/SAG/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku C w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Gorzycach, w tym: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana obróbek blacharskich, wykonanie izolacji ścian fundamentowych, docieplenie ścian budynku, docieplenie stropodachu i stropu wentylowanego, wydłużenie okapów dachowych, naprawa kominów wentylacyjnych, wykonanie tynków ścian, wykonanie opaski chodnikowej wokół budynku.
2.Roboty budowlane będą realizowane na podstawie:
1)przedmiaru robót;
2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3)projektu budowlanego;
4)pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/1169/2023 z dnia 10 października 2023 r. na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków;
5)zaświadczenia Starosty Wodzisławskiego Nr WAB.6743.0462.2023 z dnia 26 października 2023 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
Dwa kryteria oceny ofert:
1) Kryterium 1 - Cena oferty brutto - 60,00 pkt
najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
ilość punktów = ____________________________ x 60,00
cena oferty brutto badanego Wykonawcy
2) Kryterium 2 - gwarancja i rękojmia – 40,00 pkt
suma lat gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały badanego Wykonawcy
ilość punktów = _____________________________________ x 40,00
najdłuższa suma lat gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
2. Ocena punktowa w kryterium „CENA OFERTY BRUTTO” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
3. Jeżeli Wykonawca nie wpisze w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu (lat), na który udziela gwarancji/rękojmi, Zamawiający przyjmie do wyliczenia wyżej wymienionego kryterium:
1) 5 lat gwarancji na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały;
2) 5 lat rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały;
licząc od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego robót.
Jednocześnie wyznacza się górną granicę okresu (lat) gwarancji/rękojmi na okres 8 lat.
Ponadto Zamawiający wymaga:
1) minimum 5 lat gwarancji na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały;
2) minimum 5 lat rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały,
licząc od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego robót.
Uwaga!
Oferta z gwarancją/rękojmią na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały krótszą niż 5 lat zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca wyznaczy okres dłuższy niż 8 lat gwarancji/rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały ocenie będzie podlegał okres 8 letni.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w umowie na wykonanie zamówienia zostanie wpisany rzeczywisty termin
gwarancji/rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały zaoferowany przez Wykonawcę, nawet, jeżeli będzie on dłuższy od maksymalnego wymaganego przez Zamawiającego.
4.Ocena punktowa w kryterium „GWARANCJA I RĘKOJMIA” dokonana zostanie na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie sumy lat gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały danego Wykonawcy licząc od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego robót i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wg wzoru wynikającego z ust. 1 to jest liczba punktów danego Wykonawcy = 1) + 2), gdzie 1) oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto; 2) oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium gwarancja i rękojmia.
7.Łączna ocena oferty jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriach z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać łącznie: 100,00 punktów (maksymalnie).
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał minimum 2 (dwie) roboty budowlane w budynkach o wartości minimum 650 000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu robót budowlanych lub remontowych.
Zamawiający nie dopuszcza zsumowania zamówień o niższej wartości, celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ;
2)oświadczenie Wykonawcy o aktualności oświadczenia dotyczącego okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) - Załącznik nr 4a do SWZ;
3)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawca musi udowodnić wykonanie w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 (dwóch) robot budowlanych w budynkach o wartości minimum 650 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu robót budowlanych lub remontowych. Zamawiający nie dopuszcza zsumowania zamówień o niższej wartości, celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1)Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą wartość oferty: netto, brutto (na podstawie kosztorysu ofertowego sporządzonego w formie szczegółowej), wskazanie okresu gwarancji/rękojmi na roboty budowlane oraz na zastosowane materiały, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń;
2)oświadczenia Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ i Załącznik nr 3a do SWZ;
3) kosztorys ofertowy sporządzony w formie szczegółowej;
4)oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 7 - Załącznik nr 6a do SWZ i Załącznik nr 6b do SWZ (jeżeli dotyczy);
5)proponowany wzór pełnomocnictwa dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie - Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
6)oświadczenie dla Wspólników wspólnie ubiegających się o zamówienie wynikający z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy);
7)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile ofertę składa pełnomocnik;
8) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub
poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze, żądanie Zamawiającego wyrażone w formie pisemnej.
6.Termin wniesienia wadium upływa do godziny 08:00 w dniu 14.05.2025 r.
7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr rachunku bankowego w ING BANK ŚLĄSKI: 69 1050 1403 1000 0022 1364 1414, z dopiskiem w tytule przelewie: „Wadium w postępowaniu nr 5/2025/SAG/TPBN.”
Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
8.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp to jest działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełne postanowienia odnoszące się do wadium zawiera Rozdział XII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa w zdaniu poprzednim, może wynikać albo z dokumentu pod odpowiednią nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji składają oświadczenie w ofercie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy (część zamówienia) wykonują poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta winna spełniać następujące wymagania:
1)do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu); Pełnomocnictwo powinno zawierać wyszczególnienie wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie, do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika oraz precyzować zakres jego umocowania. Przekazanie pełnomocnictwa i jego forma powinno nastąpić na zasadach przewidzianych w ust. 17 - proponowany wzór pełnomocnictwa - Załącznik nr 7 do SWZ;
2)oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ na podstawie kosztorysu ofertowego sporządzonego w formie szczegółowej;
3)kosztorys ofertowy sporządzony w formie szczegółowej;
4)każdy z Wykonawców składa oddzielne oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ i Załącznik nr 3a do SWZ;
5)oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 7 - Załącznik nr 6a do SWZ i Załącznik nr 6b do SWZ (jeżeli dotyczy);
6)oświadczenie dla Wspólników wspólnie ubiegających się o zamówienie wynikający z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 8 do SWZ;
7)oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej.
Wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, kto składa oświadczenie, to jest: czy oświadczenie składane jest przez na przykład członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, jako aneks do umowy zawarty przez dwie strony.2.Zmianie mogą podlegać następujące postanowienia niniejszej umowy wynikające:
1)z zaistnienia okoliczności wynikających z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp;
2)ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej ze stron lub obu stron, a które weszły w życie po zawarciu umowy, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa;
3)z powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana postanowień umowy będzie umożliwiała usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowania umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony;
4)ze zmiany wynagrodzenia przewidzianego w § 9 niniejszej umowy;
5)ze zmiany oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092885
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-14 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-12
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Wykonywanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku C w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Gorzycach
- Rogów- wykonanie przebudowy rurociągu na rowie Rogów-Bluszczów
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.