Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302390/01 - Wynik z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY IM. HM. ZYGMUNTA IMBIEROWICZA W KŁECKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630256364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gnieźnieńska 7
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61-4270157
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswkl@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswklecko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8cec6fd-cf03-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208139/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8cec6fd-cf03-11ee-a3b5-e25d731b0da93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w Rozdziale XII ust. 3 i Rozdziale XV ust. 1 SWZ.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. hm. Zygmunta Imbierowicza w Kłecku, ul. Gnieźnieńska 7, 62-270 Kłecko,
tel. 61-427-01-57;
• z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej na adres: pukaczewski@hotmail.com;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO” prowadzonego w trybie podstawowym.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2. RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW.392.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 280 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kłecku lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 80 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kłecku lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 120 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
nr 1 w Gnieźnie lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 120 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
nr 1 w Gnieźnie lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 80 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
nr 2 w Gnieźnie lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 60 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
nr 2 w Gnieźnie lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 160 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
nr 2 w Gnieźnie lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii logopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 160 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
nr 2 w Gnieźnie lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
prowadzenie terapii neurologopedycznej dla dzieci od 0 do ukończenia edukacji przedszkolnej, posiadających opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka lub inne dokumenty potwierdzające niepełnosprawność albo zagrożenie niepełnosprawnością. Łączna przewidywana liczba godzin prowadzenia zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 120 godzin.
Miejscem prowadzenia zajęć będzie Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
w Kłecku lub inne miejsce wskazane przez koordynatora WOKRO.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
C = (Cmin/Cof) * 100* 60%
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
D =
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie wskazanej w formularzu ofertowym liczby godzin doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Ocenie będzie podlegało jedynie dodatkowe doświadczenie wskazanych osób, względem określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) lit. c) SWZ doświadczenia stanowiącego warunek konieczny udziału w postępowaniu (tj. powyżej 100h). Górna granica ocenianego doświadczenia wynosi 300h.
Zamawiający będzie oceniał dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- powyżej 100h do 200h doświadczenia – 20 punktów
- powyżej 200h do 300h doświadczenia – 40 punktów
Uwaga: W kryterium „Doświadczenie logopedy/neurologopedy” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę odpowiedzialną za świadczenie usług posiadającą (łącznie) następujące kwalifikacje zawodowe/uprawnienia/doświadczenie/wykształcenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:CZĘŚCI I – IX Terapia logopedyczna i neurologopedyczna:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu logopedii/neurologopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku
z przygotowaniem pedagogicznym i studia wyższe lub podyplomowe z zakresu logopedii/neurologopedii;
b) co najmniej 2 – letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym od urodzenia do podjęci nauki w szkole;
c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej/neurologopedycznej z dzieckiem od urodzenia do podjęcia nauki w szkole.
Uwaga:
Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia tą samą osobę tylko na jedną część zamówienia. Wymóg ten wynika z tego, że harmonogram pracy jest dostosowany do czasu dziecka i jego rodziny tym samym możliwa jest realizacja zajęć w poszczególnych częściach
równocześnie co wyklucza możliwość prowadzenia zajęć przez tą samą osobę.
W przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia równoważne do wyżej wskazanych zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach. Zamawiający dopuszcza osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe osób wykazanych w załączniku nr 6 do SWZ, który został złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą (dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem).
2) Dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby realizującej przedmiot zamówienia, zgodnie ze złożonym wraz z ofertą zał. nr 6 do SWZ (dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem).
3) Informację z Krajowego Rejestru Karnego, że osoba realizująca zamówienie nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (na podstawie ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2023 poz. 984 ze zmianami).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć - osobno dla oferty składanej dla każdej części zamówienia:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz jego oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy oraz ich oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
5) Wykaz osób – potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu (zał. nr 6 do SWZ)
4. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory
w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
(wg załącznika nr 3 do SWZ).
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
b) zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne
od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej.
2. Zmiany umowy można wprowadzić na zasadach określonych art. 454 i 455 ustawy Pzp.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl do dnia 27.02.2024 r. do godziny 10:00. 2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27
INNE PRZETARGI KŁECKO
- Usługi przewozu osób, w tym osób z niepełnosprawnościami, podopiecznych Dziennego Domu Pomocy "Senior+" w Kłecku, Klubu Seniora w Kłecku i Klubu Seniora w Działyniu
- "Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. hm. Z. Imbierowicza w Kłecku w okresie od 07 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r."
więcej: przetargi KŁECKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne dla dzieci w celu uzyskania diagnozy funkcjonowania dziecka oraz zalecenia dalszej pracy.
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Milanówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.