Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem EDUNET
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146882776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem EDUNET2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd34c53f-cf19-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051294/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Wsparcie dla systemów firmy Vulcan
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Firma VULCAN sp. z o.o. z siedzibą ul. Wołowska 6, 51-116 Wrocław (dalej „VULCAN sp. z o.o.” ):
1) jest wyłącznym właścicielem autorskich praw oprogramowania które składa się na System Edunet i EDUNET2 (zwanego dalej „Systemem”) – VULCAN sp. z o.o. przysługuje wyłączne prawo do całości Systemu, w tym do korzystania z Systemu (jako całości i kodów źródłowych) i rozporządzania nim na wszystkich polach eksploatacji (z zastrzeżeniem udzielanych licencji niewyłącznych na korzystanie z Systemu);
Ciąg dalszy w Sekcji IX Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450979,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na prowadzeniu nadzoru autorskiego oraz serwisu eksploatacyjnego w stosunku do wdrożonego i eksploatowanego u Zamawiającego OPROGRAMOWANIA, w skład którego wchodzi:
1) Portal Edukacyjny - EDUNET2 dostępny pod adresem https://portal.umt.tarnow.pl/jst/tarnow,
2) SPIA – System Planowania i Analiz (dostęp webowy dla placówek oświatowych), będący systemem informatycznym autorstwa Wykonawcy,
3) ARKUSZE – System tworzenia, analizy, raportowania arkuszy organizacyjnych, będący systemem informatycznym autorstwa Wykonawcy,
4) Biblioteka MOL Optivum wraz z Portalem treści cyfrowych, będący systemem informatycznym, co do którego Wykonawca jest uprawniony do udzielania licencji,
5) UONET+ - System wspomagania pracy sekretariatu, prowadzenia dziennika lekcyjnego, zastępstw oraz wydruku świadectw,
6) Płace VULCAN - system obsługi danych płacowych
7) Kadry VULCAN- system obsługi danych kadrowych,
8) Finanse VULCAN- system obsługi danych finansowych,
9) Środki Trwałe VULCAN - system obsługi danych Środki Trwałe,
10) Magazyn – system zarządzania gospodarką magazynową,
11) Stołówka - system zarządzania stołówką,
12) Inwentarz- system wspomagający inwentaryzację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VULCAN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980014451
7.3.3) Ulica: Wołowska 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) w ramach udzielanych przez VULCAN sp. z o.o. niewyłącznych licencji na System, VULCAN sp. z o.o nie uprawniła żadnego licencjobiorcy do wykonywania licencji na polach eksploatacyjnych umożliwiających dokonywanie na rzecz podmiotów trzecich - tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian w Systemie, nie zostały zawarte także jakiekolwiek inne umowy cywilnoprawne uprawniające inne podmioty do modyfikacji Systemu i jego kodu źródłowego w celu świadczenia takich usług na rzecz licencjobiorców;
3) VULCAN sp. z o.o. nie przewiduje zbycia przedmiotowych praw majątkowych do Systemu lub powierzenia rozpowszechniania Systemu podmiotom trzecim.
Urząd Miasta Tarnowa wystąpił do VULCAN sp. z o.o. z prośbą o przekazanie kodów źródłowych do produktów u nas eksploatowanych celem załączenia ich do ewentualnego zamówienia w trybie
konkurencyjnym. W dniu 15.11.2023 VULCAN sp. z o.o. przekazała odpowiedź odmowną.
Przejęcie realizacji zamówienia przez wyłoniony w warunkach konkurencji podmiot jest ograniczone możliwością transferu wiedzy wymaganej do świadczenia usług serwisu i bieżącego wsparcia
z zachowaniem postanowień licencji użytkownika do Systemu spowodowane przez: -brak kodów źródłowych, -złożoność projektową i poziom skomplikowania rozwiązań zastosowanych w systemie.
Urząd Miasta Tarnowa dokonał analizy czy nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Nie można uznać za rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze:
• wymiany systemu na inny ponieważ nie pokrywa się to z przedmiotem zamówienia a koszty finansowy i organizacyjne nie mogą być uznane za rozsądne
• pozostawienie systemu bez opieki autorskiej i bieżącego serwisu również nie może zostać uznane za rozsądne ponieważ w praktyce oznaczało by to konieczność zaprzestania korzystania z sytemu
Wobec powyższego należy zawrzeć umowę wsparcie dla systemu z firmą VULCAN sp. z o.o. z siedzibą ul. Wołowska 6, 51-116 Wrocław, która jest posiadaczem praw autorskich do oprogramowania składającego się na system EDUNET i EDUNET2 oraz posiadaczem wiedzy i technologii umożliwiającej świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu.
Dodatkowo System EDUNET2 jest objętym okresem trwałości projektu finansowanego ze środków unijnych i jego całkowita zmiana na nowy system byłaby nie tylko nieuzasadniona ekonomicznie (kilkukrotne zwiększenie wartości zamówienia i czasu realizacji), ale powodowałaby również ryzyko utraty otrzymanego dofinansowania unijnego.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Usługi asysty technicznej Systemu ORACLE
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Serwis pogwarancyjny oraz aktualizacja oprogramowania Krytej Mobilnej Strzelnicy Ćwiczebnej w Kontenerach 40ft HC
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.