Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Drenaż opaskowy z przepompownią wód deszczowych, wykonanie hydroizolacji poziomych i pionowych murów piwnicznych, ścian i podłóg pomieszczenia Promorte wraz z ich osuszeniem i renowacją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ CHORYCH "HOSPICJUM" W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272883276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ignacego Daszyńskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 608010356
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@hospicjum.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjum.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Drenaż opaskowy z przepompownią wód deszczowych, wykonanie hydroizolacji poziomych i pionowych murów piwnicznych, ścian i podłóg pomieszczenia Promorte wraz z ich osuszeniem i renowacją
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e0487ba-0dcd-41f5-924b-9a1e448e1452
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e0487ba-0dcd-41f5-924b-9a1e448e14523.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się droga elektroniczną przy użyciu: (1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://hospicjum-gliwice-pzp.ezamowienia.com
a) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
b) Osobami uprawnionymi do porozumiewania sięz Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są:
- w zakresie technicznym:
Lech Grabowski: lechgrabowski@o2.pl tel.: 515 166 950
- w zakresie formalnym:
Bożena Niemczynowicz: biuro@hospicjum.gliwice.pl, tel.: 608 010 356
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
(1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
(2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
(3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
(4) Włączona obsługa JavaScript;
(5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
(6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://hospicjum-gliwice-pzp.ezamowienia.com
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
18.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych „Hospicjum” w Gliwicach z siedzibą przy ul. Daszyńskiego 29, 44-100 („Administrator”).
18.2. Administrator wyznaczyło inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować pod adresem: ido@hospicjum.gliwice.pl
18.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawą Pzp” oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy, w celu zawarcia, wykonania
i rozliczenia umowy.
18.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być właściwe organy (w tym np. odpowiednim organy Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) oraz każdy zainteresowany podmiot – zgodnie z zasadą jawności postępowania.
18.5. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
18.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a przypadku zawarcia umowy, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie wykonywania umowy , chyba że z przepisów szczególnych wynikać będzie dłuższy okres.
18.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
18.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Posiada Pani/Pan następujące uprawnienia:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
18.10. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Drenaż opaskowy z przepompownią wód deszczowych, wykonanie hydroizolacji poziomych i pionowych murów piwnicznych, ścian i podłóg pomieszczenia Promorte wraz z ich osuszeniem i renowacją dla użytkowanego budynku A Hospicjum Miłosierdzia Bożego usytuowanego przy ul. I. Daszyńskiego 29 w Gliwicach”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium Nr 1 cena
b) Kryterium Nr 2 gwarancja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące warunki opisane w art. 112 Pzp:a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym-Zamawiający nie określa tego warunku,
b) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie określa tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: W tym zakresie Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków:
- posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN
d) zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- roboty budowlane polegające na wykonaniu prac w zakresie odtworzenia hydroizolacji w funkcjonujących budynkach, zwłaszcza w technologiach iniekcyjnych
- roboty budowlane polegające na wykonaniu odwodnień opaskowych funkcjonujących budynków wraz z wykonaniem przepompowni wód deszczowych i odprowadzeniem do kanalizacji
- roboty budowlane polegające na wykonaniu osuszeń i renowacji okładzin wewnętrznych
o wartości minimum 300 000 PLN netto każda z nich;
Dysponuje lub dysponować będzie następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia posiadające następujące kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i wykształcenie:
- Osobami kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty podpisane zgodnie z wymogami pkt 8.1. b SWZ:
1) wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. Nr 1 do SWZ)
2) wypełnione oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 125 PZP (wzór – zał. Nr 2 do SWZ)
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór – zał. Nr 4 do SWZ)
4) Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz projektowanie (wzór – zał. Nr 6 do SWZ)
5) wypełnione oświadczenie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 (t.j. 21 marca 2024 Dz.U. 2024 poz 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Zał nr 7 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty podpisane zgodnie z wymogami pkt 8.1. b SWZ:
1) wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. Nr 1 do SWZ)
2) wypełnione oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 125 PZP (wzór – zał. Nr 2 do SWZ)
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór – zał. Nr 4 do SWZ)
4) Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz projektowanie (wzór – zał. Nr 6 do SWZ)
5) wypełnione oświadczenie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 (t.j. 21 marca 2024 Dz.U. 2024 poz 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Zał nr 7 do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 p 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie-zał. Nr 3 do SWZ.
2. Odpis lub Informacja z KRS lub Ceidg sporządzonych nie później niż 3 miesiące przed złożeniem.
3. W zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej:
-dokument polisy OC
4. Dowody na potwierdzenie przedstawionego w ofercie wykazu robót budowlanych wykonanych, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (dotyczy warunku udziału określonego w pkt. 4.2.d). SWZ.- wzór druku wykazu stanowi zał. Nr 4 do SWZ.
Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólni:a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu,
b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy,
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ZETO
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania ruchu elektrycznego górniczych wyciągów szybowych oraz w ZPMW i na powierzchni w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice(1)
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- [4WOG-1200.2712.24.2025] Zakup i dostawa materiałów do konserwacji broni, z podziałem na 4 części.
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
- 4WOG.1200.2712.27.2025 Zakup i dostawa materiałów gospodarczych dla 4 WOG Gliwice - SOI Bielsko - Biała
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Drenaż opaskowy z przepompownią wód deszczowych, wykonanie hydroizolacji poziomych i pionowych murów piwnicznych, ścian i podłóg pomieszczenia Promorte wraz z ich osuszeniem i renowacją
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lubasz, Delastowice, gmina Szczucin
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- Zaprojektowanie oraz rozbudowa parkingu przy ul. Dziewulskiego w Toruniu
- Budowa ul. Sieradzkiej w Toruniu
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.