Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kotula@um.boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja dróg gminnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36ea8073-d281-4428-a3c9-9f9198ed4555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073987/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i modernizacja dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36ea8073-d281-4428-a3c9-9f9198ed45553.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji").
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego "Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie
postępowania w zakładce "Informacje podstawowe". UWAGA! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany "Formularz ofertowy" należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku "Złóż ofertę" system prezentuje okno składania ofert umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop ("przeciągnij" i "upuść" służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany "Formularz oferty" w pierwszym polu ("Wypełniony formularz oferty". W kolejnym polu ("Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub
składane wraz z ofertą. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio opisanym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie"Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". System sprawdza czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje,
jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce "Oferty/Wnioski". Oferta może
być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę.Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce "Oferty/Wnioski" używając przycisku "Wycofaj ofertę". Maksymalny łączny rozmiar plikówstanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o numerze referencyjnym: RIZ.271.6.2025 przy ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała - reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały – dalej Administrator lub Gmina.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia
2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo
Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] – dalej PZP.
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają dane osobowe dla
których Administratorem jest Gmina Boguchwała.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 4 ustawy PZP tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne z wyłączeniem stosowania wymogów określonych w ustawie PZP, nie podanie przez Panią/ Pana danych osobowych wyłącza możliwość wzięcia udziału w tym postępowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
8.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
8.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
8.3.1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
8.3.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w
zamian ich ograniczenia,
8.3.3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony
lub dochodzenia roszczeń,
8.3.4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione
podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
8.3.5. przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wyżej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wyżej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniami zostanie objęta przebudowa lub remont 14 odcinków dróg na terenie Gminy Boguchwała:
1) Utwardzenie terenu na działce 847/5 w Niechobrzu:
Utwardzenie terenu o pow. 1082 m2 obejmie roboty w technologii:
-roboty rozbiórkowe - 15m krawężnika
-podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna 5 cm
-mechaniczne profilowanie nawierzchni na całej powierzchni utwardzanej
-skropienie nawierzchni z kruszyw łamanych
-warstwa wiążąca asfaltowa średnio 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
- krawężnik drogowy - 15 m w miejsce zdemontowanego - podwyższenie poziomu ułożenia
2) Przebudowa ul. Syski w Boguchwale.
Przebudowa 98 m odcinka ul. Syski w Boguchwale obejmie zakres robót w technologii:
-korytowanie 0,35 m x 3,2m x 42,0m
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-warstwa 20 cm gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa z 20% doziarnieniem
-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocze jednostronne z kruszyw łamanych 0,4 m
-wyrównanie terenu
Docelowa szer. jezdni 3,0m.
3) Przebudowa drogi na dz. 1704/1 w Lutoryżu.
Przebudowa 140 m odcinka drogi na dz. 1704/1 w Lutoryżu obejmie zakres robót w technologii:
-roboty pomiarowe
-rozbiórka nawierzchni z kruszyw łamanych 12 cm
-korytowanie 25 cm z wywozem
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-warstwa 15 cm gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa z 20% doziarnieniem kruszywem z rozbiórki
-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocze dwustronne z kruszyw łamanych 0.3 m
-zjazdy z kruszywa łamanego
Docelowa szer. jezdni 2,7 m.
4) Przebudowa drogi na dz. 732 w Woli Zgłobieńskiej.
Przebudowa 35 m odcinka drogi na dz. 732 w Woli Zgłobieńskiej obejmie zakres robót w technologii:
-roboty pomiarowe
-rozbiórka nawierzchni z kruszyw łamanych 12 cm
-korytowanie 25 cm z wywozem
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-warstwa 15 cm gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa z 20% doziarnieniem kruszywem
-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocze dwustronne z kruszyw łamanych 0.25 m
-zjazd z kruszywa łamanego
-odmulenie rowu
Docelowa szer. jezdni 2,6 m.
5) Przebudowa drogi na dz. 369 w Woli Zgłobieńskiej.
Przebudowa 150 m odcinka drogi na dz. 396 w Woli Zgłobieńskiej obejmie zakres robót
w technologii:
-rozbiórka nawierzchni z kruszyw łamanych 12 cm
-korytowanie 25 cm z wywozem
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-warstwa 15 cm gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa z 20% doziarnieniem kruszywem
-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocze z kruszyw łamanych
-regulacja pokryw systemowych studzienek z tworzyw sztucznych kanalizacji sanitarnej
-odwodnienie, korytka ściekowe
Docelowa szer. jezdni 2,6 m.
6) Przebudowa drogi na dz. 704/6 w Lutoryżu.
Przebudowa 60 m odcinka drogi na dz. 704/6 w Lutoryżu obejmie zakres robót w technologii:
-rozbiórka nawierzchni z kruszyw łamanych 12 cm
-rozbiórka 3,0m przepustu z rur betonowych śr. 60 cm
-wykonanie 4,0 m przepustu z rury SN8 przepustowej dwuwarstwowej PP i 2 ściankami oporowymi z oporem
-korytowanie 25 cm z wywozem
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-warstwa 15 cm gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa z 20% doziarnieniem kruszywem
-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocze z kruszyw łamanych
-odwodnienie, korytka ściekowe 35x50/59x40
-odmulenie 27m rowu przydrożnego
Docelowa szer. jezdni 2,5 m.
7) Przebudowa drogi na dz. 1498 w Boguchwale, łącznik krajowa – ul. Łąkowa.
Przebudową zostanie objęty 105 m odcinek drogi na dz. 1498 w Boguchwale w technologii:
-roboty rozbiórkowe , rozbiórka fragmentu nawierzchni bitumicznej
-skropienie nawierzchni z kruszyw
-warstwa wiążąca asfaltowa średnio 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-krawężnik drogowy 12 x 25 - 40 m
-pobocza z kruszyw łamanych
Docelowa szer. jezdni 2,5 m
8) Przebudowa drogi na dz. 1696 i 432/7 w Lutoryżu.
Przebudową zostanie objęty 73 m odcinek drogi na dz. 1696 i 432/7 k. cmentarza w Lutoryżu
w technologii:
-roboty pomiarowe
-rozebranie 4,0 m krawężnika drogowego
-cięcie szczelin w nawierzchni asfaltowej
-usunięcie warstwy humusu
-formowanie i zagęszczanie nasypu
-podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem
-podbudowa z kruszywa łamanego
-skropienie nawierzchni z kruszyw asfaltem
-warstwa wiążąca asfaltowa śr. 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-krawężnik drogowy 15 x 30 cm na ławie z oporem i podsypce cementowo-piaskowej
-pobocza z kruszyw łamanych
-formowanie i zagęszczanie skarpy
Docelowa szer. jezdni 2,50 m
9) Remont drogi na dz. 908/1 w Nosówce
Remontem zostanie objęty 240 m odcinek drogi na dz. dz. 908/1 w Nosówce w technologii:
-rozebranie części nawierzchni asfaltowej w wywozem
-cięcie szczelin w nawierzchni asfaltowej
-ścinanie poboczy z wywozem
-czyszczenie nawierzchni
-skropienie nawierzchni z kruszyw asfaltem
-warstwa wiążąca asfaltowa średnio 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm na jezdni i zjazdach
-pobocza z kruszyw łamanych
-ręczne oczyszczenie korytek ściekowych płytkich z wywozem
Docelowa szer. jezdni 3,00 m
10) Przebudowa drogi na dz. 148/24 w Boguchwale
Przebudową zostanie objęty 54 m odcinek drogi na dz. dz. 148/24 w Boguchwale w technologii:
-ciecie krawędzi nawierzchni asfaltowej
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-podbudowa z kruszyw łamanych warstw górna podbudowy 5 cm
-skropienie nawierzchni z kruszyw asfaltem
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocza z kruszyw łamanych obustronne 0,75 m
Docelowa szer. jezdni asfaltowej 3,50 m
11) Utwardzenie terenu przy DK w Mogielnicy
Utwardzenie 450m2 terenu na dz. 1038/2 w Mogielnicy obejmie zakres robót w technologii:
-roboty pomiarowe
-skucie krawężnika betonowego monolitycznego 30 x 60 cm z wywozem gruzu 7,0m
-rozbiórka krawężnika betonowego prefabrykowanego 15 x 30 cm - 8,0 m
-korytowanie 35 cm z wywozem
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-warstwa 15 cm gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa z 20% doziarnieniem kruszywem
-warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 10 cm
-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 10 cm
-ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 na ławie betonowej z oporem 75 m
-wykonanie 6,0 m przepustu z rur PP 200 mm dwuwarstwowych karbowanych SN8 ze ścianką czołową
12) Przebudowa drogi na dz. 862/1, 1178 i 863/1 w Mogielnicy - Kobakówka.
Przebudowa 440 m odcinka drogi na dz. 862/1, 1178 i 863/1 w Mogielnicy - Kobakówka obejmie zakres robót w technologii:
-roboty pomiarowe
-rozbiórka nawierzchni bitumicznej 12 m2
-czyszczenie nawierzchni ze ścinaniem poboczy
-skropienia asfaltem
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocze z kruszyw łamanych
-odwodnienie 78 m korytka ściekowe betonowa 50x50x15 cm na ławie betonowej 15 cm i podbudowie z kruszyw 20 cm
-przepust 6 m x 300mm na ławie i obsypce z pospółki z zagęszczaniem warstwowym, studnia wlotowa fi 500 z wpustem ulicznym żeliwnym D 400 z osadnikiem i otworem fi 300 , ścianka czołowa z oporem, umocnienia wpustu ulicznego kostką betonową, umocnienie wylotu przepustu płytami YOMB
Docelowa szer. jezdni 3,5 m.
13) Przebudowa drogi na dz. 402 w Woli Zgłobieńskiej.
Przebudowa 22 m odcinka drogi na dz. 402 w Woli Zgłobieńskiej obejmie zakres robót w technologii:
-rozbiórka 2 przepustów rur betonowych po 6,0 m
-cięcie nawierzchni asfaltowej
-roboty ziemne pod rury przepustowe i korytowanie
-kolektor kanalizacji deszczowej fi 300 z rur PP SN8 z obsypaniem kruszywem
-ścianka czołowa ze skrzydełkami i oporem
-podbudowa warstwa dolna z kruszyw łamanych 25 cm
-podbudowa warstwa górna z kruszyw łamanych 5 cm
-skropienie asfaltem
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocze z kruszyw łamanych
Docelowa szer. jezdni 2,2 m.
14) Przebudowa drogi na dz. 772 w Woli Zgłobieńskiej
Przebudowa 105 + 55 m odcinka drogi na dz. 772 w Woli Zgłobieńskiej obejmie zakres robót w technologii:
-roboty pomiarowe
-korytowanie 25 cm z wywozem
-roboty ziemne z profilowaniem skarpy
-warstwa 15 cm gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa z 20% doziarnieniem kruszywem, podbudowa - stabilizacja z doziarnieniem 15 cm
-podbudowa warstw górna 15 cm
-profilowanie i zagęszczanie podłoża
-warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm
-warstwa wiążąca asfaltowa 4,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 3,0 cm
-pobocza z kruszyw łamanych
-korytka ściekowe 50x50x15 oraz 35x50/59x40
-umocnienie skarpy płytami YOMB
Docelowa szer. jezdni 2,6 - 2,9 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 169 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 300 000 zł netto.
Określenie przedmiotu Zamówienia:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót.
Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu podob-nych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w szczególno-ści:
a) roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
b) nawierzchnie z mieszanek minarlno-bitumicznych,
c) odwodnienie,
d) Roboty wykończeniowe.
Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:
Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.1) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): wykonał, co najmniej dwa zadania polega-jące na wykonaniu przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o dł. co najmniej 250 m .
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.
- osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy, która posiada upraw-nienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogo-wej
lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby In-żynierów Budownictwa i decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowla-ne.
lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Bu-downictwa i decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane.
Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawo-dowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 ro-ku - Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawo budowlane, a także odpowiadające im, uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących, przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywate-lom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeże-niem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasa-dach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale VIII SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
15. Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy.16. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Załącznik Nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców).
1.2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
1.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy
1.4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości :10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 0/100 )
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-13 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający ponadto wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE)nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie, dodanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany
rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.04.2022 r. str. 1) oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2023 roku poz. 507) oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r. poz. 835);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Sukcesywna dostawa mięs i wędlin dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale
- Budowa i modernizacja dróg gminnych
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. T. Kościuszki w Siewierzu
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.