Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167011/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w GOZ w Ornontowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Zdrowia w Ornontowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273515190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klasztorna1
1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goz@goz.ornontowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goz.ornontowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goz-ornontowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w GOZ w Ornontowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a50d5c48-d6df-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00163335/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane - poprawa dostępności architektonicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Roboty budowlane finansowane są z budżetu państwa oraz z budżetu środków europejskich w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167011/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOZ/TP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach” polegająca na poprawie dostępności architektonicznej, cyfrowej, komunikacyjnej i organizacyjnej oraz jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Harmonogramem Realizacji Przedsięwzięcia (HRP).
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. remont i adaptacja pomieszczeń i instalacji w budynku przychodni,
b. wymiana nawierzchni korytarzy na nową wykładzinę PVC,
c. zainstalowanie automatycznych drzwi wejściowych,
d. wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej przy wejściu do budynku,
e. montaż monitoringu,
g. udzielenie 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, instalacyjne, a także minimum 2-letniej gwarancji na dostarczone wyposażenie, z przekazaniem dokumentów potwierdzających udzielone gwarancje, wg wzoru Karty Gwarancyjnej stanowiącej Załącznik Nr 11 do SWZ.
Roboty budowlane finansowane są z budżetu państwa oraz z budżetu środków europejskich w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45454100-5 - Odnawianie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45421131-1 - Instalowanie drzwi
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266944,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266944,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266944,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. DAKA Józef Ratuszny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451130179
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż drzwi i monitoring – Netmed Tomasz Miłkoś, ul. Barcelońska 37F, 40-683 Katowice
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY "DAKA" Józef Ratuszny
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY "DAKA" Józef Ratuszny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266944,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)
- Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Rabiańskiej 10/9.
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.