Og³oszenie z dnia 2022-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00219400/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00327906/01 - Wynik z dnia 2022-08-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Filaretów 44
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.lublin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb80dd47-eaf9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00209328
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022493/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie drog± elektroniczn±.
2.Korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) w tym wszelkie
o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania i informacje, bêd± przekazywane w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy:https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin
3.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w
SWZ: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest drog± elektroniczn± przy ¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U.
2020r.poz.344) za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, link
doPlatformy:https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin
2. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie zgodnym z Za³±cznikiem do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 wrze¶nia 2011 r. w sprawie sporz±dzania i dorêczania dokumentów elektronicznych oraz udostêpniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U.2018r. poz.180 t.j. z dnia 22.01.2018 r.) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w regulaminie platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona /1-regulamin
4.Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych
folderów przy max. wielko¶ci 150 MB. (W przypadku wiêkszych plików zalecane jest dzielenie na mniejsze paczki po np. 150 MB
ka¿da ).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44
Tel. (81) 466 51 00; Fax (81) 466 51 01
Strona internetowa: www.mosir.lublin.pl
e-mail: osrodek@mosir.lublin.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: ZZP.260.1.9.2022 prowadzonym w trybie –podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (jednak¿e skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników );
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ , o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.260.1.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - Zakup paliw p³ynnych na stacji paliw
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz±, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów na podstawie sumy kryteriów okre¶lonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - Dostawa oleju napêdowego do agregatu pr±dotwórczego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz±, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów na podstawie sumy kryteriów okre¶lonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wymagane przepisami ustawy z dnia
10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z pó¼n. zm.),
w zakresie obrotu paliwami stanowi±cymi przedmiot zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
(Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych, je¿eli bêdzie móg³ je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualna koncesja, zezwolenie, licencja lub dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi stanowi±cych przedmiot zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – (dot. ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
3) Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictw powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
4) Wszelka korespondencja kierowana bêdzie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z tych wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w 7.1 SWZ,
6) Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia
i dokumenty okre¶lone w czê¶ci IX SWZ, w sposób i w trybie tam okre¶lonym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dot. zad. 1Zmiana postanowieñ Umowy
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej Umowy, na warunkach okre¶lonych w niniejszej Umowie oraz w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
2. Zmiany mog± byæ wprowadzane o ile nie zmierzaj± one do obej¶cia przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmian postanowieñ zawartej umowy, o ile zmieni siê ilo¶æ i rodzaj pojazdów posiadanych przez Zamawiaj±cego.
4. Strony mog± ka¿dorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadziæ zmiany do niniejszej umowy, je¿eli s± one korzystne dla Zamawiaj±cego.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, mog± w szczególno¶ci dotyczyæ:
a) zmiany w przypadku wyst±pienia zdarzeñ maj±cych charakter si³y wy¿szej;
b) zmian wi±¿±cych siê z nadzwyczajn± zmian± stosunków gospodarczych lub ekonomicznych;
c) zmian wynikaj±cych ze zmiany stanu prawnego, w tym równie¿ aktów prawa miejscowego odnosz±cych siê do dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego;
d) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub wa¿nym interesem strony;
e) zmian, o których mowa w § 7 ust. 6 niniejszej Umowy.
6. Zamiany okre¶lone w § 7 ust. 6 zostan± wprowadzone w drodze aneksu na umotywowany Wniosek Wykonawcy, zawieraj±cy kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiany stawki podatku VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracê, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7. Wprowadzenie zmian do Umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawieraj±cego uzasadnienie ich wprowadzenia pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Zmiany Umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454-455 ustawy.
Dot. zad. 2
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej Umowy, na warunkach okre¶lonych w niniejszej Umowie oraz w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
2. Zmiany mog± byæ wprowadzane o ile nie zmierzaj± one do obej¶cia przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmian postanowieñ zawartej umowy, o ile zmieni siê ilo¶æ i rodzaj urz±dzeñ posiadanych przez Zamawiaj±cego.
4. Strony mog± ka¿dorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadziæ zmiany do niniejszej umowy, je¿eli s± one korzystne dla Zamawiaj±cego.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, mog± w szczególno¶ci dotyczyæ:
a) zmiany w przypadku wyst±pienia zdarzeñ maj±cych charakter si³y wy¿szej;
b) zmian wi±¿±cych siê z nadzwyczajn± zmian± stosunków gospodarczych lub ekonomicznych;
c) zmian wynikaj±cych ze zmiany stanu prawnego, w tym równie¿ aktów prawa miejscowego odnosz±cych siê do dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego;
d) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub wa¿nym interesem strony;
e) zmian, o których mowa w § 7 ust. 6 niniejszej Umowy.
6. Zamiany okre¶lone w § 7 ust. 6 zostan± wprowadzone w drodze aneksu na umotywowany Wniosek Wykonawcy, zawieraj±cy kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiany stawki podatku VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracê, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7. Wprowadzenie zmian do Umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawieraj±cego uzasadnienie ich wprowadzenia pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Zmiany Umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454-455 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-23 09:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-22
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zas³on przeciw¶nie¿nych
- Us³uga polegaj±ca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa ga¶nic i ¶rodka ga¶niczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Us³uga zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Ba³tyckie dla emerytów i rencistów, by³ych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy S³owian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów s³u¿bowych oraz sprzêtu zmechanizowanego i technicznego Zamawiaj±cego
- Dostawa paliwa ¿eglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa oleju napêdowego z systemem bezobs³ugowego poboru oleju napêdowego"
- Dostawa paliwa.
- "Dostawa oleju napêdowego do zbiornika o pojemno¶ci 2500 litrów" na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Hurtowa sprzeda¿ wraz z dostaw± oleju napêdowego w 2025 roku
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.