Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153745/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI SPRZĄTANIA pomieszczeń w obiektach DSDIK w latach 2022-2023. CPV 90919000-2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-425
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dsdik.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dsdik-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZARZĄD DROGOWY
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI SPRZĄTANIA pomieszczeń w obiektach DSDIK w latach 2022-2023. CPV 90919000-2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0171cd3c-d11b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070778/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach DSDiK w latach 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153745/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NI.2720.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach DSDiK w latach 2022-2023 r.
PRZEDMIOTOWE USŁUGI OBEJMUJĄ POMIESZCZENIA W NASTĘPUJĄCYCH BUDYNKACH:
1. Obwód Drogowy w Cieszycach (55-040 Kobierzyce) ul. Wrocławska 11
2. Obwód Drogowy w Czadrowie (58-405 Czadrów 1)
3. Obwód Drogowy w Górze (56-200 Góra) ul. Poznańska 23a
4. Obwód Drogowy w Olszyńcu (58-321 Jugowice) ul. Kościelna 2
5. Obwód Drogowy w Ścinawce Średniej (57-410 Ścinawka Średnia) ul. Orzeszkowej 9.
6. Obwód Drogowy w Lądku Zdroju (57-540 Lądek Zdrój) ul. Widok 24
7. Obwód Drogowy w Tylicach 55 (59-900 Tylice)
8. Obwód Drogowy w Chocianowie (59-140 Chocianów) ul. Trzebnicka 24
9. Obwód Drogowy w Rudnej (59-305 Rudna) ul. Wesoła 11
10. Placówka Terenowa w Jeleniej Górze przy ul. Macieja Rataja 9
a) budynek biurowo administracyjny
b) budynek pomocniczy.
11. Siedziba DSDiK we Wrocławiu (50-425 Wrocław) przy ul. Krakowskiej 28
- sprzątanie pomieszczeń oraz usługi dodatkowe polegające na sprzątaniu placu i chodnika i utrzymania zieleni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472409,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655506,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472409,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Götz Gebäudeservice Sp. z o.o. – LIDER KONSORCJUM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Götz Gebäudemanagement Sp. z o.o. – PARTNER KONSORCJUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8992902826
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięska 20a/102
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-033
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŐTZ-GEBÄUDESERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŐTZ-GEBÄUDESERVICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472409,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.