Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184657/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej w Sikorzynie – etap VII utwardzenie nawierzchni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5097611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont świetlicy wiejskiej w Sikorzynie – etap VII utwardzenie nawierzchni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2eebae-17b1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000736/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont świetlicy wiejskiej w Sikorzynie – etap VII utwardzenie nawierzchni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184657/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48945,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni z kostki brukowej na nową oraz wykonanie chodnika od podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz do wejścia do budynku. Lokalizacja nawierzchni utwardzonych znajduje się bezpośrednio przed wejściem do budynku w okolicach podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy zakres prac ujęto w załączonej dokumentacji oraz poglądowo w załączonym kosztorysie.
Prace będą wykonywane równocześnie z elewacją budynku, wobec powyższego należy skoordynować prac z firmą wykonująca elewacje tak aby sobie wzajemnie nie przeszkadzać.
Wymianie podlega istniejąca nawierzchnia utwardzona przed budynkiem wraz z krawężnikami. Nawierzchnie należy wykonać z kostki betonowej szarej prostokątnej. Dodatkowo wymianie podlegają lampy stojące na terenie posesji.
W skład wymienianej oraz nowej nawierzchni jest chodnik do podjazdu dla osób niepełnosprawnych o szerokości 150 cm, oraz chodnik do schodów wejściowych jak i nawierzchnia utwardzona przed budynkiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Rewitalizacja stawu i terenów przyległych do stawu przy ul. Sportowej w Gostyniu
- Zakup paliw płynnych, AdBlue i płynu do spryskiwaczy w stacjach paliw do karetek oraz paliwa do agregatu
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Modernizacja ulicy Poznańskiej w Gostyniu w zakresie wymiany krawężników i infrastruktury towarzyszącej
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Wadowice Górne
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
- "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych, na drogach wojewódzkich oraz w obrębie zatok i peronów przystankowych", w podziale na 6 części.
- Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej na terenie miasta Lipiany
- SVA/U/4620-86/2024: Docieplenie budynku nr 22 i 23 na terenie kompl. wojsk. w m. Kołobrzeg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.