eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipiany › Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej na terenie miasta Lipiany



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej na terenie miasta Lipiany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lipiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 915641049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej na terenie miasta Lipiany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25210229-3446-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063267/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej na terenie miasta Lipiany.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformiezakupowej.pl. Szczegóły w rozdziale XIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń i wykonanie zagospodarowania przestrzeni publicznych na terenie miasta Lipiany takich jak: skwer Piwowarów, skwer ks. Karhanka nad j. Kościelnym, skwer Wilhelma Libberta, Park Młodzieży, stary cmentarza
i nowy cmentarz wraz z obszarem w sąsiedztwie ujścia rzeki Myśli do jeziora Kościelnego oraz Plac Huberta Dzikowskiego przy Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury. Przedsięwzięcie zakłada stworzenie infrastruktury rekreacyjnej, wypoczynkowej – bezpiecznych miejsc zachęcających do integracji społecznej oraz wspólnego spędzania czasu dla mieszkańców gminy jak i osób przyjezdnych. Zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj". Zakres inwestycji będzie określony
w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.

2. Zakres zamówienia obejmuje zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie miasta Lipiany w podziale na zadania:
a) Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania przestrzeni na Skwerze Piwowarów – ZADANIE I
b) Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania przestrzeni na Skwerze Ks. Karhanka nad jeziorem Kościelnym – ZADANIE II
c) Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania przestrzeni na Skwerze Wilhelma Libberta – ZADANIE III
d) Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania przestrzeni na starym i nowym cmentarzu w sąsiedztwie rzeki Myśli do jeziora Kościelnego – ZADANIE IV
e) Zagospodarowanie wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń i wykonanie zagospodarowania przestrzeni w Parku Młodzieży – ZADANIE V
f) Zagospodarowanie terenu Plac Huberta Dzikowskiego – Zadanie VI

Etap I - projektowy dot. zadania I-V
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie PFU. W zakres dokumentacji projektowej wchodzi:
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań materiałowych, konstrukcyjnych i formy obiektu
- Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót
- Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót
- Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń (pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót budowlanych nieobjętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę i innych niewyszczególnionych w niniejszym PFU, a wynikających z przepisów.
- Dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami na realizację inwestycji w ilości 3 egzemplarzy oraz na płycie CD/DVD. Do dokumentacji należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje przekazana w stanie kompletnym

Etap II - wykonawczy
Etap wykonawczy obejmuje:
- Roboty budowlane wykonane w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną w Etapie I.
- Przeprowadzenie wymaganych prób i badań jednostkowych.
- Zgłoszenie i uzyskanie odbiorów robót zanikowych, częściowych i końcowych.
- Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów.
- Zgłoszenie zadań do oddania do użytkowania, w zakresie wynikającym z przepisów odrębnych.
- Zapewnienie nadzoru geodezyjnego.
- Zapewnienie nadzoru autorskiego.
− Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
− Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania przedmiotowej inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:

a) ZADANIE I – SKWER PIWOWARÓW

Zakres robót budowlanych
Prace przygotowawcze i rozbiórkowe:
- oczyszczenie i przygotowanie terenu pod inwestycję,
- zabezpieczenie istniejącej zieleni,
- rozebranie istniejących nawierzchni – po stronie Zamawiającego,
- rozebranie fragmentu kamiennego muru – po stronie Zamawiającego
- wywóz i utylizacja ziemi i innych materiałów pochodzących z rozbiórek - w zakresie materiałów
z rozbiórek po stronie Zamawiającego,
- geodezyjne wytyczenie projektowanych obiektów.

Zagospodarowanie terenu w zakresie:
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w obrzeżach,
- montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na odpady),
- wykonanie żelbetowego muru przy lokalizacji sceny,
- utwardzenie terenu pod scenę,
- wykonanie schodów terenowych - komunikacyjnych,
- wykonanie punktu widokowego – platforma o konstrukcji stalowej.
- obsianie trawą
UWAGA Zamówienie nie obejmuje
- wykonania schodów terenowych – widokowych,
-Sieci w zakresie:
- wykonanie linii elektroenergetycznej niskiego napięcia,
- montaż słupów i opraw,
- montaż szafki oświetleniowej SO.
- parkingu – Etap II

b) ZADANIE II – SKWER KARHANKA

Zakres robót budowlanych
Prace przygotowawcze i rozbiórkowe:
- oczyszczenie i przygotowanie terenu pod inwestycję,
- zabezpieczenie istniejącej zieleni,
- wywóz i utylizacja ziemi i innych materiałów,
- geodezyjne wytyczenie projektowanych obiektów,

Sieci w zakresie:
- wykonanie linii elektroenergetycznej niskiego napięcia,
- montaż słupów i opraw,
- montaż szafki oświetleniowej SO.

c) ZADANIE III – SKWER LIBBERTA

Zakres robót budowlanych

Prace przygotowawcze i rozbiórkowe:
- oczyszczenie i przygotowanie terenu pod inwestycję,
- zabezpieczenie istniejącej zieleni,
- rozebranie istniejących schodów – po stronie Zamawiającego,
- wywóz i utylizacja ziemi i innych materiałów - w zakresie materiałów z rozbiórek po stronie Zamawiającego,
- geodezyjne wytyczenie projektowanych obiektów.

Zagospodarowanie terenu w zakresie:
- wykonanie nawierzchni glinkowo-żwirowej,
- montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na odpady)
- wykonanie kładki.
UWAGA Zamówienie nie obejmuje
Wykonania sieci w zakresie:
- wykonanie linii elektroenergetycznej niskiego napięcia,
- montaż słupów i opraw,
- montaż szafki oświetleniowej SO.


d) ZADANIE IV – STARY I NOWY CMENTARZ W SĄSIEDZTWIE RZEKI MYŚLI DO JEZIORA KOŚCIELNEGO

Zakres robót budowlanych

Prace przygotowawcze i rozbiórkowe:
- oczyszczenie i przygotowanie terenu pod inwestycję,
- zabezpieczenie istniejącej zieleni,
- rozebranie istniejącego ogrodzenia,
- wywóz i utylizacja ziemi i innych materiałów - w zakresie materiałów z rozbiórek i wycinek po stronie Zamawiającego,
- geodezyjne wytyczenie projektowanych obiektów,
- wycinka krzewów.

Zagospodarowanie terenu w zakresie:
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w obrzeżach,
- wykonanie pomostu wzdłuż rzeki Myśli,
- montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
UWAGA Zamówienie nie obejmuje
Wykonanie sieci w zakresie:
- wykonanie linii elektroenergetycznej niskiego napięcia,
- montaż słupów i opraw,
- montaż oprawy oświetleniowej ziemnej (dekoracyjnej),
- montaż szafki oświetleniowej SO.

e) ZADANIE V – PARK MŁODZIEŻY

Zagospodarowanie terenu w zakresie:
- montaż obiektów małej architektury – śmietniki.

f) ZADANIE VI – PLAC Huberta Dzikowskiego

Zamówienie obejmuje – wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie utwardzenia placu przed sceną. Pozostała część prac objęta dokumentacją projektową nie stanowi przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWiORB. Przedmiar robót został dołączony.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który może być pomocny przy szacowaniu przedmiotu zamówienia – załączony do SWZ przedmiar robót nie jest podstawą do sporządzania przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wskazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości
i zakres prac wskazanych w przedmiarze nie jest wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonego do SWZ przedmiaru robót oraz może go modyfikować.


4. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi załącznikami i wyjaśnieniami oraz w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) a także w dokumentacji projektowej. Wszystkie te dokumenty oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy.
Uwaga: Jeśli inwestycja będzie zlokalizowana na terenie zabytku nieruchomego jakim jest stanowisko archeologiczne, które podlega ochronie konserwatorskiej, koszty uzyskania pozwoleń i prowadzenia badań archeologicznych ponosi Zamawiający.
Uwaga: Materiał pochodzący z rozbiórek stanowi własność Zamawiającego i jeśli będzie zdatny do ponownego użytku – staroużyteczny zostanie przez Zamawiającego zdeponowany w miejscu wyznaczonym.
Uwaga: Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych przyjętych w obliczeniach. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Szczegóły w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegóły w rozdziale X SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły w rozdziale XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły w załączniku nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.