Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00144195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z robotami towarzyszącymi w części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pulawy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z robotami towarzyszącymi w części budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ul. Kaniowczyków 32 w Puławach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e6704b5-c7ab-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025158/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku ZSO 1 w Puławach – modernizacja instalacji elektrycznej z robotami towarzyszącymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólny zakres robót do wykonania, objętych zamówieniem, dotyczy pomieszczeń na piętrze oraz wybranych pomieszczeń na parterze w zakresie:
a) Branży elektrycznej i teletechnicznej (m.inn. budowa złącza kablowego z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu (PWP),demontaż GWLZ i WLZ-tów od tablicy głównej do wszystkich tablic rozdzielczych w obiekcie, demontaż starej instalacji elektrycznej na piętrze budynku oraz na części parteru, demontaż tablicy głównej TG oraz tablic rozdzielczych T11, T12, T13 i T14, Tsal, demontaż kamer wewnętrznych na piętrze budynku, montaż nowych tablic rozdzielczych TG, T11, T12, T13 i T14, Tsal, montaż nowego GWLZ i wszystkich WLZ-tów do tablic rozdzielczych w obiekcie,montaż instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej,montaż kamer wewnętrznych i punktów dostępowych Wi-Fi, montaż szaf dystrybucyjnych PD1 i PD2 z wyposażeniem pasywnym i aktywnym, montaż stanowiska monitoringu wizyjnego)
b) Branży budowlanej - roboty towarzyszące (m.inn.: demontaż boazerii, zamurowanie otworu drzwiowego , wymiana 2 szt. ościeżnic i drzwi wewnętrznych płytowych na drzwi aluminiowe , demontaż starych kanałów wentylacyjnych metalowych w remontowanych pomieszczeniach, budowa nowych ścianek działowych z płyt G-K wraz z montażem ościeżnicy i drzwi, zamurowanie wnęk po tablicach rozdzielczych na piętrze budynku, wykucie wnęk pod nową lokalizację tablic rozdzielczych, miejscowe skucie tynków i ich odtworzenie, zaprawianie bruzd, przecierka, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń, malowanie farbą olejną grzejników )
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 776500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1035420,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 776500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eleenergia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462662651
7.3.3) Ulica: Droga Męczenników Majdanka
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-325
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 776500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w Sali Rysunku pałacu ks. Czartoryskich w Puławach - etap II
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Świadczenie usług pralniczych dla Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- "Odnowa oznakowania poziomego na drogach i parkingach gminy Miasto Puławy w 2025 r.".
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.