Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115984/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00140056/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00140739/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja systemu wytwarzania energii pochodzącej z OZE w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną przy pomocy paneli fotowoltaicznych w szpitalu w Chodzieży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII IM. EUGENII I JANUSZA ZEYLANDÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: WCPiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631250369
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Szamarzewskiego 62
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-569
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wcpit.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja systemu wytwarzania energii pochodzącej z OZE w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną przy pomocy paneli fotowoltaicznych w szpitalu w Chodzieży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca65543-b80a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006313/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Instalacja systemu wytwarzania energii pochodzącej z OZE w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną przy pomocy paneli fotowoltaicznych na terenie szpitala w Chodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCPIT/EA/381-16/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1600000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest inwestycja polegającej na :
• Zaprojektowaniu
• przeprowadzeniu procedury formalnej,
• zakupie,
• dostawie,
• zamontowaniu,
• uruchomieniu,
• innych niezbędnych pracach i czynnościach prowadzących do wykonania kompletnego i optymalnie działającego systemu przetwarzania energii pochodzącej z „odnawialnych źródeł energii” w postaci promieniowania słonecznego przetwarzanego w energię elektryczną, przy pomocy układu paneli fotowoltaicznych o mocy min. 0,171 MW i innych urządzeń towarzyszących zlokalizowanych na terenie Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii przy ul. Strzeleckie 32 w Chodzieży.
W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien zaprojektować i wykonać kompletny układ instalacji i okablowania i opomiarowania wraz z synchronizacją z istniejącą siecią elektroenergetyczną oraz zapewnić możliwość obserwacji, przetwarzania i gromadzenia charakterystycznych parametrów instalacji wraz z umożliwieniem wizualizacją wyników w aplikacji mobilnej i na komputerze, oraz wykonać niezbędnych modernizacji rozdzielni głównej w sposób zgodny z aktualnymi przepisami oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej dokumentacji.
Przedmiot Zamówienia obejmuje również prace przy rozdzielni głównej między innymi poprzez wykonanie modernizacji i częściowej wymiany elementów rozdzielni o nowe elementy obudowy, przekształtnika AC/DC/AC, zabezpieczeń itp. wraz z magazynem energii mającym na celu zoptymalizowanie i zminimalizowanie oddawania energii do sieci operatora, maksymalnego wykorzystania zasobów własnej produkcji energii.
W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe zamontowanych paneli przez cały okres udzielonej gwarancji.
Zaprojektowana, dobrana, dostarczona i uruchomiona instalacja fotowoltaiczna winna być połączona z istniejącą i zmodernizowaną w tym celu rozdzielnią główną poprzez nowe elementy i podrozdzielnie wraz z łącznikami synchronizacyjnymi i optymalizatorami mocy oraz przez nowe podrozdzielnie i elementy odpływowe zgodnie z wytycznymi i warunkami przyłączenia do sieci wydanymi przez Operator Enea Dystrybucja, które w ramach tego Przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien uzyskać bazując na założeniach niniejszego PFU.
Inwestor zakłada i wymaga wykonania Przedmiotu Zamówienia między innymi :
• wariantowemu rozważenia najbardziej korzystnej lokalizacji i ustawienia, pochylenia poszczególnych paneli PV, ze względu na koszty uzyskanych zysków energetycznych, koszty rozwiązań konstrukcyjnych dla istniejących obiektów, koszty eksploatacji, uwarunkowań zacienienia przez inne obiekty, stopie zwrotu całej inwestycji, zapotrzebowania dziennego i miesięcznego
• wykonania, uzyskania stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód oraz prowadzenia wszelkich uzgodnień podłączeń do sieci zewnętrznej wraz z wydaniem warunków przyłączeniowych, uzgodnień z jednostkami straży pożarnej, z konserwatorem zabytków, z urzędem miasta w niezbędnym zakresie itd.
• wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami przesadzenia, przycięcia lub uformowania korony drzew w celu optymalizacji nasłonecznienia paneli fotowoltaicznych przed zakończeniem realizacji Przedmiotu Zamówienia, szczególnie tych zlokalizowanych od strony południowej od wschodu do zachodu
• wykonania kompletnej instalacji sterowania i automatyki procesów wytwarzania, przetwarzania, przesyłania, ewentualnego magazynowania i odbioru wyprodukowanej energii,
• wykonać magazyn energii o pojemności minimum 40kWh licząc dla każdego z przyłącza energetycznego i dedykowanych dla nich odbiorów budynkowych, lub większy jeżeli wynika to z przeprowadzonej analizy i optymalizacji, należy przewidzieć możliwość rozbudowy magazynu energii o następne moduły
• należy zapewnić odpowiedni kodeks przyłączenia instalacji PV do sieci operatora o mocy przyłączeniowej 50-200kW i zapewnić odpowiednią szafę przyłączeniową z automatyką umożliwiająca pełną kontrolę ( zgodną z kodeksem operatora)
• wykonaniem elementów opomiarowania wytwarzanej energii wraz z zwizualizowaniu parametrów w aplikacji mobilnej i na komputerze w siedzibie Zamawiającego w Chodzieży ,
• wykonania ogrodzenia panelowego terenu przeznaczonego pod Przedmiot Zamówienia z 2 bramami wjazdowymi i min. dwoma furtkami wejściowymi, słupki stalowe wbetonowane na min. 50cm
• wykonania automatycznego oświetlenia terenu przeznaczonego pod Przedmiot Zamówienia
• wykonania monitoringu wizyjnego terenu przeznaczonego pod Przedmiot Zamówienia
• wykonania wykorzystania i zapewnienia dodatkowego w razie potrzeby utwardzenia drogi dojazdowej do linii paneli PV, zakłada się wykorzystanie składowanego na terenie gruzu( wraz z ewentualnym rozdrobnieniem materiału na miejscu przez GW) do wykonania utwardzeń, w przypadku niewystarczającej ilości składowanego materiału należy materiał w postaci skruszonego gruzu przewidzieć w ofercie i wbudować na miejscu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1591969,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1876980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1591969,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovolt Sp. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384957246
7.3.3) Ulica: Aleja Legionów 141D
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1591969,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.